Στη Θετική Διαπαιδαγώγηση έχουμε ώς φιλοσοφία ότι το παιδί δεν γίνεται κακομαθημένο αν του εκπληρώνουμε τις βασικές και συναισθηματικές του ανάγκες ! Γνωρίζουμε τα αναπτυξιακά στάδια του παιδιού και δεν περιμένουμε να μας υπακούν όταν δεν έχει εξελιγμένο εγκέφαλο ! Αυτό ακριβώς λέει ο Michael Goldstein, ένας ερευνητής γλωσσικής ανάπτυξης από το Πανεπιστήμιο του Κορνέλ.
” Ο εγκέφαλος του μωρού έχει εξελιχτεί για να χρησιμοποιεί τις αντιδράσεις των γονέων του προκειμένου να αναπτυχτεί. Ο προμετωπιαίος φλοιός – η λεγόμενη «εκτελεστική» περιοχή του εγκεφάλου – δεν έχει αναλάβει πλήρη έλεγχο, πράγμα που σημαίνει ότι οι προσπάθειες για υπακοή ή η ανησυχία μήπως το κακομάθετε δεν έχουν νόημα σε αυτό το στάδιο. Αντ’ αυτού, τα νεογέννητα μαθαίνουν το αίσθημα της πείνας, τη μοναξιάς, της δυσφορίας και της κούρασης καθώς και την ανακούφιση όλων αυτών των αναγκών. Οι εμπειρογνώμονες συνιστούν στους γονείς να βοηθούν σε αυτή τη διαδικασία με την έγκαιρη ανταπόκρισή τους στις ανάγκες του μωρού. ”
2016 Για τη θετική Διαπαιδαγώγηση απόσπασμα από άρθρο

Οι αντιδράσεις των γονέων διεγείρουν τον εγκέφαλο του βρέφους

«Όσο υπάρχουν μωρά, υπάρχουν και γονείς», λέει ο Michael Goldstein, ένας ερευνητής γλωσσικής ανάπτυξης από το Πανεπιστήμιο του Κορνέλ.