Η μέθοδος Montessori στην Διατροφή
καταχωρήθηκε στο φαγητό παιδιού από Karen Le Billon
Mira και τα παιδιάΜετά την ανάγνωση γαλλική παιδιά τρώνε τα πάντα , Mira έφτασε σε μένα μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Μοιραστήκαμε τόσες πολλές ιδέες στο κοινό! Αυτή κατέληξε να είναι μια από τις «οικογένειες τεστ» για το νέο μου βιβλίο. Έχω εμπνευστεί από σκέψεις της σχετικά με τις ομοιότητες μεταξύ της φιλοσοφίας Montessori και η γαλλική προσέγγιση στην εκπαίδευση των τροφίμων. Χάρη Mira!

Η οικογένειά μου ήταν μία από τις οικογένειες δοκιμή της βιβλίο μαγειρικής Karen Le Billon του Γνωριμία με Yum , και όπως έχουμε εργαστεί μέσα από τις συνταγές, έχω προβληματισμό σχετικά με τις ομοιότητες μεταξύ των «γαλλικό φαγητό» και Montessori εκπαίδευση, ιδιαίτερα την προσέγγιση για φαγητό. Η κόρη μου παρευρέθηκα σε μια προσχολικής Montessori, και είμαι σήμερα γραπτώς μια διατριβή για τις μητρικές κοινότητες σε δύο αστικές δημόσια σχολεία Montessori στο Κονέκτικατ. Έτσι, ενώ η Karen καλεί αυτές τις ιδέες «γαλλικά», είναι παρόμοια με τεχνικές εφαρμόζονται σε 21.000 σχολεία Montessori σε όλο τον κόσμο.

Εδώ είναι μερικές από τις βασικές ιδέες που έχω λάβει από τις δύο βιβλία Karen και τα σχολεία Montessori Έχω παρατηρήσει.

Δημιουργήστε ένα όμορφο και ήσυχο περιβάλλον για φαγητό

Τα παιδιά στα σχολεία Μοντεσσόρι τρώνε γενικά στις τάξεις τους, που τους επιτρέπει να παρακάμψετε την θορυβώδη καφετέρια του σχολείου. Αλλά αυτό δεν είναι scrunched το φαγητό στο γραφείο σας. Σε πολλά σχολεία Έχω παρατηρήσει, το δωμάτιο μετατρέπεται το μεσημέρι, και οι μαθητές παίζουν πρωταγωνιστικό ρόλο στην οργάνωση και τον καθαρισμό τελετουργίες, αποκτώντας πάνω από τα γεύματά τους. Έχω παρακολουθήσει μια προσχολικής κατηγορία των αγοριών να περάσουν μισή ώρα τον καθορισμό του πίνακα για τους συμμαθητές τους, αναφέρονται για το πώς να συνεργάζονται για τη δημιουργία περίτεχνα ρυθμίσεις και ανακατατάξεις των πλακών και ασημικά.

Τα παιδιά μπορούν να μάθουν να χρησιμοποιούν εύθραυστα υλικά

Όπως και οι γαλλικές παιδικούς σταθμούς προφίλ στα γαλλικά παιδιά τρώνε τα πάντα, τα σχολεία Montessori Έχω παρατηρήσει, τα παιδιά τρώνε από πραγματικό πιάτα και γυάλινα κύπελλα με μεταλλικό ασημικά χρησιμοποιώντας χαρτοπετσέτες πανί. Montessori φοιτητές ασκούνται επίσης ρίχνει ασκήσεις σε εξέλιξη διαφορετικών στάμνες μέχρι τις 2 και 3 ετών είναι σε θέση να χύσει από μόνοι τους και να υπηρετούν τον εαυτό τους σνακ. Κάναμε αυτήν την άσκηση στο σπίτι με δύο μου χρονών και μπορεί τώρα ως επί το πλείστον χύσει μόνος του.

Ακόμα και τα μικρά παιδιά μπορούν να μάθουν για τη θεραπεία εύθραυστα αντικείμενα με σεβασμό. Με λίγη καθοδήγηση και προσεκτική παρατήρηση, τα παιδιά μαθαίνουν να μετρήσει το βάρος του γυαλιού κύπελλα και να μάθουν πώς να τα βάζουμε σωστά στο τραπέζι. Μου αρέσει ιδιαίτερα φθηνή μικρά ποτήρια Ikea – κάποιοι θα πάρει σπασμένα στη διαδικασία της μάθησης! Αλλά μακροπρόθεσμα, τα παιδιά μπορούν να παραλείψετε τα πράγματα όπως «sippy κύπελλα» και πλαστικά πιάτα όλοι μαζί προς όφελος της πραγματικής (αν το παιδί-μεγέθους) επιτραπέζια σκεύη.

Όταν δίνουμε τη δυνατότητα σε μικρά παιδιά να χειρίζονται πραγματικά υλικά με προσοχή, δημιουργούμε ένα ίδρυμα φροντίδας και ευθύνης που θα διαρκέσει μια ζωή. Το παιδί σας θα θέλουν τελικά να οδηγείτε το αυτοκίνητό σας! Ξεκινήστε δίνοντάς τους την ανεξαρτησία, χρησιμοποιώντας μικρότερα αντικείμενα, όπως ποτήρια και πιάτα.

Montessori οργάνωση σκεύηΚαθαρισμός αποτελεί μέρος της καθημερινής εκπαίδευσης

Διαρροές είναι ένα φυσιολογικό μέρος της σχολικής ημέρας – όταν αυτά συμβαίνουν, τα παιδιά μαθαίνουν να τα σκουπίσετε επάνω. Τα παιδιά αναμένεται να μάθουν να εξυπηρετήσει τα τρόφιμα και ρίχνουμε για τον εαυτό τους σε μια τάξη Montessori. (Εκπαιδευτικοί προτιμούν uncarpeted ορόφους για ευκολία καθαρισμού.)

Όταν τα παιδιά χυθεί, αντί να πάρει θυμωμένος, έχω ακούσει ένας δάσκαλος Montessori να πω, «Βλέπω πολύ νερό στο πάτωμα. Τι χρειαζόμαστε για να κάνουμε όταν χυθεί;»Το παιδί παίρνει ένα πανί και αρχίζει τον καθαρισμό και ο δάσκαλος βοηθά. «Βλέπετε περισσότερο νερό στο έδαφος; Ας το πάρει!»Ομοίως, όταν τα παιδιά μου χυθεί στο τραπέζι, εγώ το χέρι τους ένα πανί και σκουπίστε μαζί. Και μετά σκέφτομαι βάζοντας λιγότερο νερό σε ένα ποτήρι ή μια κανάτα την επόμενη φορά.

Μέσω αυτής της διαδικασίας, τα παιδιά μαθαίνουν ότι είναι φυσικό και φυσιολογικό να κάνουν λάθη. Αυτή η διαδικασία βοηθά καλλιεργούν τον πειραματισμό και την αυτοεκτίμηση.

Παρατηρώντας και προσαρμογή
Ένα από τα χαρακτηριστικά της εκπαίδευσης Montessori είναι προσεκτική παρατήρηση (χωρίς να πάρει τρελός!) Και την προσαρμογή στο περιβάλλον, όπως απαιτείται. Έτσι, εδώ είναι μερικές παρατηρήσεις από τη δική μου κουζίνα:

Τα παιδιά το μαγείρεμα στην κουζίναΣυμπεριλάβετε τα παιδιά στην Τροφίμων Παρασκευή

Έχω μάθει ότι ο καλύτερος τρόπος για να πάρετε το γεύμα μαγειρεμένο δεν είναι να στείλουν τα παιδιά στο σαλόνι για να παίξει με τα παιχνίδια τους, αλλά και να τους ζητήσει να συμμετάσχουν. Για δύο μου χρονών, που θα μπορούσε να το πλύσιμο κάποια Tupperware στο νεροχύτη ή πιέζοντας το κουμπί αυξομείωσης σαλάτα, και 6 χρόνια παλιό μου έχει αρχίσει να ξεφλουδίζει και κόψτε τα αγγούρια. Παιδιά βιβλίο μαγειρικής της Sara Cotner στην Κουζίνα: απλές συνταγές που οικοδομούν την ανεξαρτησία και την εμπιστοσύνη του Montessori Way ( http://www.amazon.com/Kids-Kitchen-Independence-Confidence-Montessori/dp/1477542043 ) δίνει περισσότερες προτάσεις για τη συμπερίληψη των παιδιών ως ηλικίας ακόμη και 18 μήνες το μαγείρεμα.

Βάλτε τα λαχανικά πρώτη

Μικρό παιδί μου θα κάνει μια ευθεία γραμμή για τα ζυμαρικά και να ρίξει μια τακτοποίηση, αν του ζητήσω να τρώνε λαχανικά. Έτσι
έχω μάθει να βάλει τα λαχανικά από την πρώτη, χωρίς άλλες επιλογές. Δεν θα φάει πολλά που είναι πράσινη αυτή τη στιγμή, αλλά θα φάει με ενθουσιασμό ένα πιάτο αγγούρια, ενώ ετοιμάζουμε το γεύμα.

Αν δεν έκανα τροφίμων σε μαθήματα πριν, έχω παρατηρήσει ότι είναι πιο πιθανό να τρώνε σούπα πουρέ, αν δεν υπάρχει τίποτα άλλο στο τραπέζι για να του αποσπάσει την προσοχή. Ομοίως, θα συνεχίσουμε να προσπαθούμε και να προσπαθούν και πάλι να του προσφέρει νέα τρόφιμα. Μια μέρα ήταν ξαφνικά πρόθυμοι να σε δαγκώσει ένα μήλο. Μετά μισεί τα εσπεριδοειδή για πάντα, μια άλλη μέρα ξεκίνησε το ξεφλούδισμα κλημεντίνες. Στη συνέχεια ελπίζουμε ότι θα αρχίσει να τα φάνε!

Βρείτε ένα σχολείο που υποστηρίζει την καλή φαγητό
Μεγάλο μέρος της πίστωσης για τα παιδιά μου εξελισσόμενες διατροφικές συνήθειες οφείλεται στο γεγονός ότι έχουν τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν ένα θαυμάσιο πρόγραμμα φροντίδας των παιδιών σε Hamden, CT ονομάζεται αλφάβητο Academy η οποία έχει ένα πρωτοποριακό πρόγραμμα γεύμα υπό τη διεύθυνση του Master Chef Kim Kim. Το μενού αλλάζει κάθε εβδομάδα και κάθε γεύμα σερβίρεται οικογενειακό στυλ στα τραπέζια μέγεθος του παιδιού με τα πραγματικά πιάτα και ασημικά. Αλφάβητο Ακαδημία δοκιμαστεί και συνταγές από το βιβλίο μαγειρικής της Κάρεν, και ανακάλυψαν ότι η απόλυτη αγαπημένη των παιδιών ήταν … Σπανάκι και σολομό λαζάνια. Εκπληκτος? Όλοι ήταν πολύ.

Σπάζοντας τα κάτω
Η προσέγγιση Montessori μπορεί να γίνει με οποιοδήποτε καθήκον, και περιλαμβάνει σπάζοντας το έργο κάτω σε μια σειρά διαχειρίσιμο βήματα. Ομοίως, η προσέγγιση της Κάρεν να τρώει το πάρει για να Yum προσφέρει μια τεχνική βήμα-προς-βήμα για τη δημιουργία ενός ουρανίσκο με τη μετάβαση από απλές σούπες πολτοποιημένα σε πιο περίπλοκες επαναλήψεις ενός συγκεκριμένου λαχανικών ή φρούτων. Η φιλοσοφία, είτε γαλλικά ή Montessori, είναι σαφές – όλα τα παιδιά, με την προετοιμασία και την πρακτική, μπορούν να γίνουν ευτυχισμένοι και υγιείς τρώγοντες.

The Montessori Method of Eating

