Μπαμπά μου !
Θέλω να σου μιλήσω ! Να σου πω , όσα δεν είπαμε ποτέ εμείς οι δυο !
” Είσαι η πριγκίπισσα μου ” , μου ‘λεγες και έτρεχα στην αγκαλιά σου !
” Είσαι το παιδί του έρωτα ” μου’λεγες και με φίλαγες τρυφερά ! Δεν μιλάμε εδώ και πολύ καιρό !
“Δεν έχω χρόνο παιδί μου ” μου λες!
Εγώ όμως σ’ έχω ανάγκη ! Τι καλά να μ’ είχες και συ ανάγκη !
Να ήμουν στις προτεραιότητες σου ! Χαίρομαι που σε βλέπω , αλλά δεν έχεις χρόνο να σου πω τις λέξεις που κάνω πρόβα όλη μέρα και τις θάβω το βράδυ βαθιά στην ψυχή μου !
Ξέρεις γιατί δεν σου μιλώ ; Γιατί δεν έχεις χρόνο !
Είσαι πάντα απασχολημένος με κάτι ! Ίσως είναι πιο ουσιαστικό για σένα , γιατί αν ήμουν προτεραιότητα σου θα με ρώταγες τι έχω, όταν σε κοιτώ με λατρεία και εγώ θα σου ΄λεγα, όλα αυτά που θέλω χρόνια να σου πω !
Έρχονται οι λέξεις στα χείλη μου , μα δεν γίνονται ήχοι ,για να τις ακούσεις !
Δεν φταίς εσύ που δεν έχεις χρόνο , αλλά οι προτεραιότητες σου, που δεν είναι ίδιες με τις δικές μου !
Νομίζεις ότι είναι δεδομένη η αγάπη , αλλά οι περισσότερες αγάπες που χάνονται είναι δεδομένες !
Χάθηκαν κι αυτές , εκεί που πετάμε τα λόγια τα ανούσια, αυτά που δεν ειπώθηκαν ποτέ !
Υπάρχουν πάντα κρυφές σκέψεις , που δεν θα βρούν ποτέ το θάρρος να εκφραστούν !
Θα μείνουν για πάντα στα ανέκφραστα και στα ασχημάτιστα ! Δεν θα γίνουν ποτέ ήχοι , εικόνες , νότες !
Ίσως βρω κάποτε το θάρρος να τα παίξω στο πιάνο και να τα τραγουδήσω και εσύ, ίσως βρεις το χρόνο να ακούσεις και τα ουσιαστικά !
Άνοιξε την καρδιά σου και κάνε προτεραιότητα την αγάπη ! Τότε θα έχω όλο τον χρόνο να τρέξω στην αγκαλιά σου και να φωνάξω ”

Σ΄αγαπάω μπαμπά μου ! ”
Βούλα Γκάντσιου 2015 Προσωπικές συλλογές
https://rotasapantaw.wordpress.com/wp-admin/post.php…
Αφιερωμένο στον δικό μου πατέρα , αλλά και σ όλους τους μπαμπάδες που βάζουν προτεραιότητα την αγάπη των παιδιών τους !

