Αγαπημένε μου πατέρα!
Δεν ξέρω αν είναι αργά για σένα να σου γράψω αυτό το γράμμα αλλά για μένα ποτέ δεν είναι αργά να πω Σ’ ΑΓΑΠΩ ΠΑΤΕΡΑ ΜΟΥ!
Το ξέρω ότι δεν σου το έχω ξαναπεί! Το θεωρώ όμως δεδομένο και πιστεύω ότι ξέρεις πόσο πολύ σ’ αγαπώ και θέλω να είσαι καλά.
Όσο υπάρχεις και είσαι κοντά μου, νιώθω την ασφάλεια και την αγάπη που κάθε παιδί θα ήθελε να νιώθει από τον πατέρα του! Η αγαπημένη μου μητέρα δυστυχώς βρίσκεται πολύ μακριά μας! Το ξέρω ότι σου λείπει και την αγαπάς πολύ! Το σκέφτηκες ποτέ, ότι αν φύγεις για πάντα, εγώ δεν θα είμαι πια κόρη; Θα είμαι όλα τα άλλα, εκτός από κόρη!
Θα ήθελα να είχαμε περισσότερο χρόνο να σε γνωρίσω και να τα πούμε οι δυό μας, γιατί μέχρι τώρα πιστεύαμε ότι ο χρόνος είναι απεριόριστος! Τελικά ποτέ ο χρόνος δεν είναι απεριόριστος, και δεν καταλάβαμε πότε έφτασες στα 85 σου!
Δούλευες ασταμάτητα γιατί ήθελες να προσφέρεις σε όλους μας όσο ήσουν γερός, αλλά δεν σου έμενε χρόνος να μας πάρεις στην αγκαλιά σου, ή να παίξεις μαζί μας.
Παρακαλούσα στις προσευχές μου να έχεις χρόνο, για να με πάρεις στην αγκαλιά σου και να πάμε στην παιδική χαρά! Αλλά εσύ πάντα ερχόσουν αργά και κουρασμένος!
Πατέρα μου θα ήθελα μια μέρα να με πάρεις αγκαλιά και να με πας στην παιδική χαρά! Δεν θα κάνουμε κούνια ή τραμπάλα, αλλά θα καθίσουμε στο παγκάκι, θα με κεράσεις παγωτό σοκολάτα και θα πούμε ότι δεν είπαμε μέχρι τώρα!!!!
Χρόνια Πολλά πατέρα μου και Σ’ ΑΓΑΠΩ ΠΟΛΥ!
* Η κόρη σου Βούλα *

