Τι υπέροχο να φυτεύεις λίγους σπόρους και να φυτρώνουν λουλούδια, να τα χαιδεύεις, να τα μιλάς και με τα χρώματα και τις μυρωδιές τους να σε αποζημιώνουν!
Ξυπνάς με τις μυρωδιές και τους ήχους της φύσης που έτσι θέλει να επικοινωνήσει μαζί σου! Μυρίζεις το βρεγμένο χώμα, το φρεσκοκομμένο χορτάρι, ακούς τα πουλιά που μαζεύονται στο απέναντι δέντρο και είσαι ευτυχισμένη με τον κόσμο σου!
Τι ποιό όμορφο από την φούξ μπουκαμβίλια που αναρριχάται στο μπακόνι σου!
Ο γάτος τρίβεται στα πόδια σου και θέλει τα χάδια σου, ο σκύλος σου ενώ κάνει ότι κοιμάται, τον προδίδει το κούνημα της ουράς του, που σας δηλώνει την παρουσία του και την αγάπη του! Αγαπήστε τα και αυτά θα σας χαρίσουν την ανιδιοτελή αγάπη τους!

Χθες πέρασα από το 12ο δημοτικό σχολείο στην οδό Γούναρη, στο οποίο φοιτούσα σ’ αυτό πριν από πολλά χρόνια. Το κτήριο ανέπαφο στο χρόνο, στέκει εκεί επιβλητικό, όπως τότε που στέγαζε το 9ο και το 12ο δημοτικά σχολεία! Όλα είναι ίδια! Οι φωνές των παιδιών στα διαλείμματα είναι ίδιες, με των παιδιών των προηγούμενων ετών!
Αυτό που δεν άλλαξε επίσης είναι η μυρωδιά από τις φλαμουριές, που υπάρχουν στην αυλή του σχολείου!
Κάθε χρόνο τον Μάη και τον Ιούνη ανθίζουν οι φλαμουριές και αναδύουν ένα υπέροχο άρωμα! ΄
Έχω συνδιάσει τις μυρωδιές από τα άνθη της, με τα παιδικά μου χρόνια στο δημοτικό και τις μέρες των εξετάσεων για το τέλος της σχολικής χρονιάς! Είναι κάποιες εικόνες και κάποιες μυρωδιές που μένουν στην μνήμη μας, ανέπαφες στο χρόνο και σηματοδοτούν μια σημαντική περίοδο στη ζωή μας!
Πήρα βαθιές ανάσες, για να εισχωρήσουν οι ευωδιές από τα άνθη της φλαμουριάς, μέσα στους πνεύμονες και μέχρι τα κύτταρα του εγκεφάλου μου, ώστε να μείνουν καταγεγραμμένες για άλλη μια χρονιά, μέχρι τον επόμενο Ιούνη!
” Βούλα ”

Σήμερα σταματάει μπροστά στο γραφείο μου, ένα jeep BMW μαύρο, πολλών κυβικών και κατεβαίνει απο μέσα (KOYIZ Mία γυναικάρα με τα κόκκινα; Ένας ωραίος άντρας;).Κανένας από τους δύο. Μία καλόγρια και κατευθύνεται στο απέναντι φαρμακείο. Έμεινα άναυδη και κοίταζα μια την BMW, μια την καλόγρια μέχρι να χαθεί. Πού είναι η ταπεινότητα βρέ ΅αδελφές¨; Εσείς έχετε απαρνηθεί τα κοσμικά και αφιερωθήκατε στον ΚΎΡΙΟ!!!
Εκτός αν υπάρχει λίστα με αυτά που παραβλέπετε¨ γιατι καλή είναι και η χλιδή!΅
Θα έχουν φυσικά τα επιχειρήματα τους, ότι είναι δωρεές (μίζες για μια θέση στον Παράδεισο για τον δωρητή).Ας έλεγαν στους δωρητές ότι δεν θέλουν τέτοια χορηγεία.Τα χρήματα που προοριζόταν για την αγορά της BMW να πάνε σε κάποια μη κερδοσκοπική οργάνωση, όπως ( Γιατροί χωρίς σύνορα, στα χωριά SOS, στο Χαμόγελο του παιδιού, η στους αναξιοπαθούντες συμπολίτες τους.).Μετά από το πρώτο σοκ σκέφτηκα, αν είναι το ίδιο αδίκημα δωροδοκίας με των πολιτικών. Οι μεν ¨αδελφές¨ πήραν την μίζα (BMW) για την μεσολάβηση στον Θεό για τον παράδεισο, ο δε αδελφός Ακης για να μεσολαβήσει για την αγορά υποβρυχίων πήρε κάποια (ΔΙΣ) το ίδιο δεν είναι; ΕΛΕΥΘΕΡΩΣΤΕ ΤΟΝ ΤΣΟΧΑΤΖΟΠΟΥΛΟ Η ΒΑΛΤΕ ΤΙΣ ΑΔΕΛΦΕΣ ΜΕΣΑ!!!! ΣΤΗΝ VIP Πτέρυγα να έχουν και παρέα !!!!!!

Πρώην καπνίστρια, ενός υπέροχου πακέτου τσιγάρων καθημερινά. Η πρώτη κίνηση το πρωί να ανάψω τσιγάρο και να ρουφήξω μια γερή δόση από τον καπνό με μια γουλιά καφέ! Μια πρωινή απόλαυση με τρία τσιγάρα και μια κούπα καφέ!
Το απόγευμα ακόμα μια ζεστή κούπα καφέ το Χειμώνα ή ένα παγωμένο φραπέ το καλοκαίρι και τρία τσιγάρα απόλαυσης! Το βράδυ μετά το φαγητό και με ένα ποτήρι κρασί άλλα τρία τσιγάρα απόλαυσης! Στη χαρά τσιγάρο, στη στενοχώρια τσιγάρο, στην παρέα τσιγάρο, στη μοναξιά τσιγάρο. Ήμουν η χαρά του περιπτερά! Ποιο συχνά έβλεπα τον περιπτερά παρά τους φίλους μου!
Δεν με ενοχλούσε η μυρωδιά του, δεν σκεφτόμουν ότι κάνω κακό στην υγεία μου, ούτε τα τέσσερα ευρώ που έδινα καθημερινά, επί τριάντα μέρες το μήνα, επί δώδεκα μήνες, πόσαααααααααα; Ούτε αυτήν την πράξη δεν έκανα ποτέ για να μη πικραθώ!
Έδινα τόσα χρήματα το χρόνο και δεν πήγαινα διακοπές η αθεόφοβη, γιατί δεν είχα το ποσό που χρειαζόμουν! Αυτήν την στιγμή έδωσα φάσκελο σε μένα που κάνω και την έξυπνη!
Ποτέ δεν σκεφτόμουν τίποτα αρνητικό, ώστε να με κάνει να κόψω το κάπνισμα! Ώσπου μια μέρα, σκύβω να φιλήσω τον μοναχογιό μου και αποτραβιέται λέγοντας μου ότι μυρίζω τσιγαρίλα! Το χειρότερο που θα μπορούσε να κάνει το παιδί μου, ήταν να μη δεχθεί το χάδι και το φιλί της μάνας του! Ένιωσα μια γερή γροθιά στο στομάχι και οι ενοχές μου εκείνο το βράδυ δεν μ’ άφησαν να κοιμηθώ!
Το πρωί αντί να πιω την κούπα με τον αχνιστό καφέ και τα τρία τσιγάρα απόλαυσης, πέταξα τα τσιγάρα στον κάδο των άχρηστων για την ευτυχία μου και απήλαυσα τον καφέ μου σκέτο!
Για πρώτη φορά είχε τόσο ωραία γεύση ο καφές και τόσο υπέροχο άρωμα!
Αλλά το πιο τέλειο απ’ όλα είναι ότι το φιλί που δίνω στο γιο μου δεν μυρίζει πλέον τσιγαρίλα!!!! Β.Γ
* Bούλα *
Παγκόσμια Μέρα κατά του καπνίσματος η 31 Μαίου. Αν κατάφερα εγώ χωρίς κανένα μέσο και χωρίς καμία παρενέργεια να κόψω το κάπνισμα, μπορείτε κι εσείς πολύ εύκολα! Εύχομαι και προσπαθώ να μη ξαναβάλλω τσιγάρο στο στόμα μου!Έχει πολλές άλλες καλύτερες απολαύσεις η ζωή μας!
Βούλα Γκάντσιου

