Πόσο εύκολα γυρίζει ο διακόπτης που αλλάζει τα συναισθήματα μου!!!!
Από χαρά στη λύπη, στην ενοχή, στις τύψεις και μετά πάλι στη χαρά και μετά πάλι στο δάκρυ να ξεπλένει τη θλίψη μου, για το άδικο και τον πόνο των γενναίων, που με πείσμα γαντζώνονται στη ζωή και θέλουν να την κερδίσουν!
Είναι όλοι αυτοί οι αξιοπρεπείς που δεν λυγίζουν και ας μην έχουν νερό και τροφή.
Ελπίζουν και περιμένουν ότι ο ήλιος αύριο θα ανατείλει για όλους!!!
Λυπάμαι και θυμώνω για τ’ άδικα της ζωής….και μετά αλλάζω εικόνα και σκουπίζω τα μάτια μου από τα δάκρυα και ξεχνώ γιατί δάκρυσα! Είναι τόσα πολλά τα άδικα, είναι τόσοι πολλοί που πεινούν, είναι τόσοι πολλοί που πονούν, και επειδή δεν θέλω να πονώ….σκέφτομαι, ότι όσο και να λυπάμαι δεν μπορώ να αλλάξω τον κόσμο….και ξεχνώ τις τύψεις μου και γυρίζω το πρόσωπο από την θλίψη γιατί δεν μου πάει το κλάμα και με κάνει δυσάρεστη στους ευτυχισμένους!!!!!!
Μπορεί να έβαλα τη μάσκα με το χαμόγελο, αλλά δεν ξεχνώ ότι κάποιοι κλαίνε!!!! Β.Γ
” Βούλα Γκάντσιου 2015 “

