Η ζωή είναι γυναίκα!
Η ζωή… είναι γυναίκα!
Μια γυναίκα, μια ζωή,
η αρχή του σύμπαντος!
Το κύτταρο που γεννά άλλο κύτταρο!
Η ομορφιά ωδή στο θείο!
Η θεά που γεμίζει με ομορφιά….
όλον τον κόσμο!
Η ζωή…είναι γυναίκα!
Η φύση…είναι γυναίκα!
Η Εύα….η αρχή των πάντων,
της ομορφιάς, της μαγείας, των ερώτων,
της κατάρας, της ηδονής, της αμαρτίας,
σ’ έναν αέναο κύκλο….
γέννησης και θανάτου! Β.Γ
Βούλα Γκάντσιου συλλογή 2013

Βούλα Γκάντσιου
8 Μαρτίου 2015 στις 2:27 μ.μ. ·
Σε κείνη την απόλυτη σιωπή,
όταν ο ήλιος τελείωνε τη διαδρομή του
και ανέτειλε το φεγγάρι,
άκουσα μια μελωδία!
Αν με ρώταγες τι άκουσα,
θα σου λεγα πως άκουσα τον μαγεμένο αυλό!
Δεν κάνω λάθος, ήταν αυλός αυτό που άκουσα,
γιατί χόρευα μαγεμένη! Β.Γ
Βούλα Γκάντσιου 2013

Βούλα Γκάντσιου
8 Μαρτίου 2015 στις 2:27 μ.μ. ·

Ακόμα κι αν δακρύζει ο ουρανός,
θα βγω να χορέψω στη βροχή,
όπως όταν ήμουνα παιδί!
Αύριο θα βγει το ουράνιο τόξο και δεν θα προλάβω!
Άρχισε να μυρίζει Άνοιξη
και τα ζουμπούλια που έβαλα στο βάζο,
ευωδιάζουν ελπίδα! Β.Γ
Βούλα Γκάντσιου 2014

Βούλα Γκάντσιου
8 Μαρτίου 2015 στις 2:25 μ.μ. ·

Άκου ρε φίλε!
Φίλε μου μπορεί να μη σε βλέπω κάθε μέρα,
όμως σ’ έχω στην καρδιά μου και σ’ αγαπώ!
Δεν είμαι αυτή που σου μιλώ κάθε πρωί και βράδυ,
αλλά θα είμαι κοντά σου όταν θέλεις να σ’ ακούσω!
Μπορώ ν’ ακούσω για τα λάθη σου,
χωρίς να σε κρίνω και θα σ’ αγαπώ ότι λάθη και να κάνεις!
Μη φοβάσαι να ζήσεις έναν έρωτα!
Θα είμαι κοντά σου όταν θα θέλεις να κλάψεις στον ώμο μου!
Θα είμαι κοντά σου στη χαρά σου, αλλά και θα σου δώσω το χέρι μου,
για να σε τραβήξω επάνω, αν πέσεις!
Σ’ αγαπώ τώρα που ‘σαι νέος και μ’ ακούς, αλλά θα σ’ αγαπώ κι όταν δεν θα μπορείς να μ’ ακούσεις να σου το λέω!
Αν φοβηθείς, μη δειλιάσεις να μου το πεις!
Θα έρθω κοντά σου τη νύχτα να σ’ αγκαλιάσω,
παρ’ όλο που φοβάμαι κι εγώ το σκοτάδι !
Αγαπημένε μου, ήθελα να σου πω ότι σ’ Αγαπώ!!!!
Έτσι χωρίς λόγο και αιτία!
Εσύ δεν μου ‘λεγες πάντα ότι τα όμορφα πράγματα δεν έχουν αιτία;
” Γιατί… έτσι!!! ”
Ζήσε όπως θέλεις να ζήσης και μη μετανιώσεις για τίποτα!
Θα λυπηθώ αν στη δύση της ζωής μας μου πεις ότι δεν έζησες!
Σ’ Αγαπώ φίλε!
Είμαι πολύ ευτυχισμένη που είσαι φίλος μου! Β.Γ
Βούλα Γκάντσιου 2014

Βούλα Γκάντσιου
8 Μαρτίου 2015 στις 2:21 μ.μ. ·

Είσαι πολύ μεγάλος….Άνθρωπε,
γιατί γεννήθηκες μεγάλος….
αλλά δεν το εκτίμησες!
Ήθελες να είσαι για πάντα μικρός,
για να θεωρείς άλλους πιο μεγάλους….
και πιο πάνω από εσένα, για να τους προσκυνάς!
Επινόησες τους μεγάλους….
και εσύ τους έδωσες αξία….Άνθρωπε
και τους χειροκροτείς!
Τους ανέβασες στο βάθρο και τους έδωσες εξουσία!
Παρέμεινες μικρός Άνθρωπε, γιατί εσύ το θέλησες!
Σκότωσες τους σοφούς ή τους εξοστράκισες,
γιατί σου είπαν πόσο μεγάλος είσαι!
Μα εσύ είδες τη γύμνια σου και φοβήθηκες!
Έβαλες στον σταυρό τον Χριστό…..
και άφησες τον Ιούδα που τον πρόδωσε!
Πίστεψες στο μίσος και όχι στην Αγάπη!
Έδιωξες από κοντά σου, όσους σου είπαν….
ότι έχεις μεγάλη αξία….Άνθρωπε….
γιατί δεν ήξερες τι να την κάνεις! Β.Γ
Βούλα Γκάντσιου 2013 Ιούνιο Ποιητική συλλογή.
Βούλα Γκάντσιου
8 Μαρτίου 2015 στις 10:13 π.μ. ·

