Βούλα Γκάντσιου
15 Ιανουαρίου στις 9:30 μ.μ.
Από μέλος της ομάδας
” Εδω και 20 μέρες εχω αδεια και αυριο πάω δουλειά είπα στην μικρή ότι αύριο όταν ξυπνήσει δεν θα με δει και μου λέει δεν θέλω να πάτε δουλειά ούτε εσύ ούτε ο μπαμπάς θα κλαίω θέλω να στε σπίτι να παιζουμε Πως το διαχειριζόμαστε αυτό;
Και ένα άλλο μια γετόνισσα χθες που έχει ένα κοριτσάκι ενα μήνα μεγαλύτερο φώναξε εμένα και μια άλλη γειτόνισσα που έχει ένα αγοράκι δύο μήνες μικρότερο να παίξουν πήγαμε που λες τα παιδιά παίζανε κάποια στιγμή η Μ έκλαιγε βγήκε και λέει η Α με τράβηξε τα μαλλιά .Η μαμά της δεν ρώτησε γιατί αλλά ούτε εγώ.πήρα την Α μου βγήκα στο χωλ και της είπα ότι δεν τραβάμε μαλλιά διότι η Μ πόνεσε την ρώτησε αν της αρέσει που κλαίει και μου είπε οχι.πάω να μπω εκεί που ήτανε οι μαμάδες και τις ακούσα να λένε για μένα και το παιδί και ότι πρέπει να μάθουν στα παιδιά τους να μη χτυπάνε και αυτά. Δεν ξερω αν έκανα καλά άλλα έδειξα την ενόχληση μου και τις λέω είναι δυνατόν να είμαι μέσα με το παιδί και να λέτε για μας Ήρθε η ώρα να φύγουμε η μικρή έπαιζε καλά μου λέει δεν θέλω να φύγουμε την άφησα λίγο ακόμη και όταν ήρθε η ώρα να φύγουμε έκλαιγε και άρχισε να με φτύνει και να με χτυπάει την άφησα να ξεθυμάνει δεν είπα τίποτα τότε γύρισε ο άνδρας της Μ και είπε στην κόρη μου ότι είναι κακό παιδί.
Νομίζω ότι δεν είμαι καλή μαμα όταν δεν μπορώ να προστατεύσω το παιδί μου και να διαχειριστώ κάποια θέματα
Το μιλάω συνέχεια το παιδί και εγώ και ο μπαμπάς πήγαμε σε παιδοψυχολόγο για το πως διαχειριστούμε κάποια πράγματα δεν μας βοήθησε ! Παρακαλώ απαντήστε μου άμεσα πως να διαχειριστώ το παιδί μου , γιατί από αύριο θα ξεκινήσω δουλειά Σας ευχαριστώ ! ”
Μου αρέσει!
Μου αρέσει!
Τέλειο!
Χαχα
Ουάου!
Λυπάμαι…
Έλεος!
Σχολιάστε
3 Nefeli Karagianni και 2 ακόμη
Σχόλια
κατερινα ζιουνα
κατερινα ζιουνα Λες και περιγραφεις την κορη μου.ειναι μοναχοπαιδι και ολοι μας κατηγορουν πως φταιμε εμεις και οτι την κακαμαθαμε.λες και της λεω χτυπα τους αλλους,ουρλιαξε και φτυσε.ενιωθα αχρηστη ως μανα και ζητησα βοηθεια απο ειδικους αλλα δεν με ικανοποιησαν.τι εκανα;ειδα και γυρω μου πως και αλλα παιδια εχουν ιδιοτροπιες,χαλαρωσα και δεν την πιεζα τοσο να ειναι το τελειο παιδι που ηθελα.ηρεμησε σιγα-σιγα αλλα εχουμε δρομο ακομη.οσον αφορα τη δουλεια,ακομη κλαιει οταν φευγω και ειναι 5,1/2
Μου αρέσει! · Απάντηση · Χθες στις 9:45 μ.μ.
Sofia Besa
Sofia Besa Ποσο χρονων ειναι το παιδι;Να μαθεις να την υπερασπιζεσαι γιατι ετσι θα σε μιμηθει κ αυτη οταν θα χρειαστει να υπερασπιστει τον εαυτο της .Η γονεικοτητα δεν ειναι ευκολη ,συχνα νιωθουμε ανικανες να διαχειριστουμε καταστασεις,αλλα αυτο μας δινει ωθηση να βελτιωθουμε ..εχθες επρεπε να φυγετε ,την προειδοποιησε νωριτερα;οταν εκεινη αρνηθηκε μπορουσες να πεις ” περνας υπεροχα με τους φιλους ε;κ δεν θες να φυγουμε;” ..θα την αφηνες να σου μιλησει κ αργοτερα θα την ρωτουσες ποια λυση προτεινει ,ωστε να φυγετε κ οι δυο ικανοποιημενες πχ ” καταλαβα ,απο την αλλη ,ο μπαμπας μας περιμενει σπιτι κ ειναι ωρα για υπνο ,τι προτεινεις να κανουμε;” …οσο για το φτυσιμο ,λες απλα οτι δεν συμφωνεις με αυτο ,αλλα μπορει να φτυσει σε μια χαρτοπετσετα οσο θελει για να εκφρασει την δυσαρεσκεια της ..οταν σας χτυπαει ,ποναω δεν μου αρεσει,ηρεμη κ σταθερη φωνη..αν μπορεις να της πιασεις το χερι πριν καν σε χτυπησει ,απαλα ,θα ηταν πολυ καλυτερα..αυριο επιστρεφεις στη δουλεια ,δειξε αποδοχη του συναισθηματος της ,μην φυγεις κρυφα ,κ μιληστε για το σκ που θα ειστε παρεα,καταστρωστε ενα σχεδιο για το σκ ..
Μου αρέσει! · Απάντηση · 4 · Χθες στις 10:18 μ.μ.
Kleio Alifragki
Kleio Alifragki Καλησπερα ειμαι βρεφονηπιοκομος καταρχην..θα ηθελα να αναφερθω στο πρωτο σκελος το πρωινο ξυπνημα του παιδιου που του ειπατε οτι οτανξυπνησει δεν θα σας δει!!!δεν χρειαζοταν αυτη η λέξη.. .το συζητησατε οτι θα πατε στην εργασια σαςκ αυτο ειναι αρκετο ..θα επρεπε να εστιασετε στο τι θα κανετε μαζι οραν επιστρεψετε τωρα εχει αναστατωθει το μικρο κ ειναι λογικο να μην θελει να πατε εσειςκ οσυζηγος στη δουλεια..επειτα η κορησας σσς επιτεθηκε ειναι λογικο γτ ηθελε να κατσει περισσοτερο γτ περνουσε ομορφα ειναι καλο που της εξηγησατε οτι αυτο που εκανε σε εσας σας πονεσε…(να γνωριζετε οτι θα πρεπει γενικοτερα σε συμπεριφορες οχι κ τοσο καλες..να μην δινετε σημασια μονο οταν προκειται για την ασφαλεια της ακεραιοτητας του.
Κ να επιβραβευεται τις μικρες επιτυχιες οσο κ απλες να ειναι γτ τοτε καταλαβαινει το παιδι ποτε μπορει να σας εχει μαζι του..αφου ολα γινονται για να σας τραβηξει την προσοχη σας ειτε αυτη ειναι θετικη ειτε αρνητικη.
να εχετε υπομονη και ολα καλα θα πανε.
Μου αρέσει! · Απάντηση · 2 · πριν από 23 ώρες
Dora Halissiani
Dora Halissiani Καλησπερα μου εχουν τυχει κ τα δυο. Στο πρωτο το συζητησαμε και του εξηγησα οτι η μαμα κ ο μπαμπας πρεπει να πανε στην δουλεια για να εχουμς να φαμε να παρουμε παιχνιδια κλπ. Θέλει με το μαλακο αλλα σιγουρα θα κλαψει ολα κλαινε.
Για το δευτερο μου εχει τυχει κατι παραπλησιο. Να ειμαι σε παιδοτοπο και να εχει ενα παιχνιδι που να το θελει ο γιος μου κ ενα αλλο παιδακι πιο μικρο απο αυτον. Για να το παρει ο δικος μου τον χτυπησε στη πλατη με ενα κατσαβιδι…εγω εντωμεταξυ ημουν εκει κοντα αλλα ο μικρος.δεν με ειχε αντιληφθει. Τον παιρνει λοιπον τον γιο μου η αλλη η μανα και τον ταρακουναει κ αρχιζει να τον φωναζει. Εννοειται μπαινω στη μεση καο τραβω το παιδι. Και της λεω παιδιαειναι παιζουν συμβαινουν αυτα. Ειναι απαραδεκτο να λες σε ενα παιδι οτι ειναι κακο να το φωναζεις και να το ταρακουνας!!
Θεωρω οτι το παιδι σου ειναι δςν εχει καποιο θεμα. Το θεμα το εχουν καποιοι γονεις που προφανως δεν εχουν ζωηρα παιδια ή ζουνε σε μια γυάλα…
Μου αρέσει! · Απάντηση · 1 · πριν από 23 ώρες
Mimi Vasilaki
Mimi Vasilaki Για τι ηλικία μιλάμε και γιατι παίζουν χωρις επίβλεψη;
Μου αρέσει! · Απάντηση · πριν από 23 ώρες
Tereza Fou
Tereza Fou Το να θεωρείς ότι δεν είσαι καλή μαμά..Σε κάνει μία καλή..Μαμά. έχω βαρεθεί να ακούω για μαμάδες”τέλειες”. Ίσως κανείς κάποιους λάθος χειρισμούς… αλλά αυτό είναι κάτι που διορθώνεται..Καθώς και εμείς μαθαίνουμε μαζί με τα παιδιά μας. Θα σου πω τι κάνω εγώ. Είμαι πολύ αυστηρή με τον εαυτό μου και προσέχω πολύ τις κινήσεις μου… Αλλά συνειδητοποίησα ότι το παιδί μου δεν είναι εγώ…Και στην ηλικία του (περίπου 2.5) μπορει να μη τα κάνει όλα τόσο τέλεια…. Χαλάρωσα λίγο λοιπόν…Και αυτό δημιούργησε ηρεμία στο μικρό μου και λιγότερη διάθεση για σκανδαλιες. Είμαι ακόμα αυστηρή αλλά όχι καταπιεστική.
Μου αρέσει! · Απάντηση · 3 · πριν από 22 ώρες
Αναστασια Ουζουνογλου
Αναστασια Ουζουνογλου Σαν απλώς θεατή θεωρώ ότι το παιδάκι σας είναι κακομαθημένο κ συνεχώς στα πούπουλα γι’αυτό κ αρνητε να δεχτει τη απουσία σας κ την οποία εσείς οι ίδιοι κακώς επισημάνετε….Όσων αφορά το παιχνίδι πιστεύω ότι δεν έμαθε να της λέτε ποτέ όχι εξ ου κ οι αντιδράσεις της εξ ου κ ο χαρακτηρισμός του γείτονα…Πιθανόν να φαίνομαι κακιΑ αλλά ευελπιστώ στο να χτυπήσω το καμπανακι
Μου αρέσει! · Απάντηση · πριν από 21 ώρες
Απόκρυψη 23 απαντήσεων
Dora Halissiani
Dora Halissiani Κακομαθημενο ενα παιδακι που θελει τους γονεις του μαζι του;;;;
Δεν μου αρέσει · Απάντηση · 5 · πριν από 21 ώρες
Αναστασια Ουζουνογλου
Αναστασια Ουζουνογλου Κακομαθημένο γίνετε ένα παιδάκι που δεν μπορούμε εμείς σαν γονείς να του δώσουμε να καταλάβει τα αυτονοητα
Μου αρέσει! · Απάντηση · πριν από 21 ώρες
Dora Halissiani
Dora Halissiani Απο που κ ως που ενα μικρο παιδι γνωριζει τι θα πει δουλεια;
Μου αρέσει! · Απάντηση · 4 · Χθες στις 1:19 π.μ.
Αναστασια Ουζουνογλου
Αναστασια Ουζουνογλου Από την ώρα που η μητέρα του θα του τονίσει την απουσία της…..ΚΑΚΩΣ του τ αναφέρει….Είναι σαν να του επιστηνει την προσοχή….Κοιμάσαι πας δουλεια κ η γιαγιά κλπ θα βρουν τρόπο να ξεχαστεί
Μου αρέσει! · Απάντηση · Χθες στις 1:21 π.μ.
κατερινα ζιουνα
κατερινα ζιουνα Εχεις παιδια;αν ναι,πες μας το μυστικο για να κανουν οτι θελουμε..αν οχι,τοτε εχει ο καιρος γυρισματα.ποσες φορες βιαστηκα να μιλησω πριν γινω μανουλα!ΔΙΚΙΟ ΕΧΟΥΝ!!!μεγαλη μπουκια φαε,μεγαλη κουβεντα μην πεις.και καλυτερα να το χαλασω απο αγαπη παρα απο τη ψυχρα,την αδιαφορια και τη σοβαροτητα.
Μου αρέσει! · Απάντηση · 2 · Χθες στις 1:37 π.μ.
Αναστασια Ουζουνογλου
Αναστασια Ουζουνογλου Φυσικά και εγώ παιδιά,,,,καλημέρα κιόλας!Απλά έμαθα στα παιδια μου το μέτρο σε όλα και στην αγάπη κ σε όλα….Εμείς πλάθουμε τους χαρακτήρες τους…Αυτό δεν σημαίνει ότι είναι αδιαφορία κλπ….Απλά διαπαιδαγωγεις το παιδί σου με τέτοιο τρόπο ώστε να μάθει να δέχεται τα πάντα κ να έχει εμπιστοσύνη στον γονιό…Οκ ο μπαμπάς πρέπει να πάει στη δουλειά ….Του έχω εμπιστοσύνη κάτι ξέρει….Φυσικά κ δεν μπορεί να σκεφτεί ένα νήπιο με τέτοιο τρόπο….Αλλά εμείς του το περνάμε μέσα από την καθημερινότητα μας….Τα παιδιά πρέπει να μάθουν και μόνα τους να στηρίζονται οποιασδήποτε ηλικίας…Δεν μιλαω για φαγητό κλπ….Εννοειτε…Συναισθηματικά μιλάω 🙂
Μου αρέσει! · Απάντηση · Χθες στις 9:21 π.μ.
κατερινα ζιουνα
κατερινα ζιουνα Τοτε σε ζηλευω ειλικρινα.της μιλαμε ,της εξηγουμε,αλλα εχει χαραξει μια πορεια και δεν την αλλαζει ευκολα.τουλαχιστον αυτο γινοταν εντονα παλια.τωρα ειναι πιο συνεργασιμη.ισως ηθελε το χρονο της.και…καλημερα απο την ομορφη Λαρισα
Μου αρέσει! · Απάντηση · 1 · Χθες στις 9:36 π.μ.
Αναστασια Ουζουνογλου
Αναστασια Ουζουνογλου Για τι ηλικία μιλάμε Κατερίνα;
Μου αρέσει! · Απάντηση · Χθες στις 9:40 π.μ.
κατερινα ζιουνα
κατερινα ζιουνα 5,1/2
Μου αρέσει! · Απάντηση · 23 ώρες
Αναστασια Ουζουνογλου
Αναστασια Ουζουνογλου Ναι είναι μικρό όντως….Αλλά ξέρεις από 2 χρόνων τα παιδιά αντιλαμβάνονται πλήρως τα πάντα άρα ήθελε απο νωρίτερα διαφορετικό χειρισμό….Εξ ου κ ο χαρακτηρισμός μου ως κακομαθημένο 😦
Μου αρέσει! · Απάντηση · 23 ώρες
κατερινα ζιουνα
κατερινα ζιουνα Απο μικρη την ειχα στο μπλα-μπλα αλλα …αλλωστε δεν παραξηγιεμαι.ειναι κακομαθημενη αλλα κανεις δεν πιστευει οτι της βαζουμε ορια και μαλωνουμε και με το γλυκο προσπαθουμε να καταλαβει πως ο κοσμος δεν περιστρεφεται γυρω της.
Μου αρέσει! · Απάντηση · 1 · 23 ώρες
Dora Halissiani
Dora Halissiani Μετρο στην αγαπη;;; οχι ποτε!! Ψυχουλες ειναι
Μου αρέσει! · Απάντηση · 5 · 22 ώρες
κατερινα ζιουνα
κατερινα ζιουνα Εχω μια φιλη.το πρωτο παιδι υπακουο συνεργασιμο και ευγενικο.το δευτερο ατιθασο και κανει οτι θελει.οι ιδιοι γονεις δε τα μεγαλωνουν;η ψυχη δεν πλαθεται.αυτα.παω στη ζουζουνα μου για αγκαλιες και πειτε οτι θελετε.κερδισα αλλη μια μερα που δεν ανοιξε το σχολειο
Μου αρέσει! · Απάντηση · 3 · 21 ώρες
Αναστασια Ουζουνογλου
Αναστασια Ουζουνογλου Dora Halissiani μου, δεν είπα μέτρο στην αγάπη είπα μέτρο στον τρόπο έκφρασης…Πολλές φορές μας παρασύρει το αίσθημα κ δεν πρεπει
Μου αρέσει! · Απάντηση · 21 ώρες
Fani Gkioura
Fani Gkioura Άρα όχι μετρο στην αγάπη μέτρο στο.συναισθημα.και στην έκφραση? Μάλλον είστε σε λάθος ομάδα!
Μου αρέσει! · Απάντηση · 5 · 21 ώρες
Αναστασια Ουζουνογλου
Αναστασια Ουζουνογλου Ναι μέτρο στην έκφραση…Είναι η άποψη μου….Κ δόξα το Θεό εχω ΔΥ Ο δυναμικά κ προσγειωμενσ παιδία
Μου αρέσει! · Απάντηση · 20 ώρες
Fani Gkioura
Fani Gkioura Δηλαδή υποστηρίζετε ότι καλύτερα να κρύβουν και να περιορίζουν τις σκέψεις και τα συναισθήματα τους
Μου αρέσει! · Απάντηση · 20 ώρες
Αναστασια Ουζουνογλου
Αναστασια Ουζουνογλου Ααααα μαλλον εχουν πρόβλημα τα ελληνικά μου….Είπα να μην είμαστε δοτικοί.ΤΕΛΟΣ
Μου αρέσει! · Απάντηση · 20 ώρες
κατερινα ζιουνα
κατερινα ζιουνα Dora στο τελευταιο σχολιο εκανα like,αλλα γιατι εδειξε δε μου αρεσει;Υ.Γ.ειμαι ασχετη με FB 2 μερες ειμαι μελος
Μου αρέσει! · Απάντηση · 20 ώρες
Dora Halissiani
Dora Halissiani Ειναι unlike σε περιπτωση που θες να βγαλεις το like σου. 😊
Μου αρέσει! · Απάντηση · 19 ώρες
κατερινα ζιουνα
κατερινα ζιουνα Ευχαριστω
Μου αρέσει! · Απάντηση · 1 · 19 ώρες
Αικατερίνη Λάμπρου
Αικατερίνη Λάμπρου Αναστασια Ουζουνογλου αναστασια μου μολις διαβασα το σχολιο σου.πως θα χτιστει μια σχεση εμπιστοσυνης αναμεσα στο παιδι και στους γονεις οταν υπαρχει μυστικοτητα και οι γονεις φευγουν ”κρυφα” για δουλεια και το παιδι μενει με εναν αλλον ανθρωπο και νιωθει ματαιωση?νιωθει οτι οι γονεις το κοροιδεψαν και οι γονεις μετα νωθουνε τυψεις.ενας παρανοικος κυκλος.φυσικα και θα πανε οι γονεις δουλεια εαν δεν γινεται αλλιως αλλα πρωτα ειναι καλο να διαμορφωθει ενα περιβαλλον ασφαλειας και εμπιστοσυνης.το παιδι δεν ξεχνιεται οπως αναφερεις.το παιδι δεν ειναι ενας μικρος ενηλικας που πρεπει να σκληραγωγηθει και χρειαζεται σεβασμο!.απλα ματαιωνεται και μετα απο το κλαμα αποδεχεται πικρα την ΄΄εγκαταλειψη του.” οπως εκεινο βιωνει το οτι οι γονεις λειπουνε χωρις ειδικα να το χαιρετησουνε.
Μου αρέσει! · Απάντηση · 2 · 15 ώρες
Dora Halissiani
Dora Halissiani Οταν ημουν μικρη καθως μεγαλωσα μονο με την μαμα μου μαζι με την γιαγια και τον παππου …η μαμα μου μου ελεγε αρκετα ψεματα ως προς που θα παει που ειναι τι κανει κλπ…εγω αυτα τα ψεματα τα καταλαβαινα και μου ηταν μαχαιρι στην καρδια. Για πολλα χρονια εβλεπα το ιδιο ονειρο. Οτι η μαμα μου εφυγε κ με εγκαταλειψε. Δεν ειχα ιδεα τι συνεβαινε στη ζωη της. Ευτυχως ειχα την γιαγια κ τον παππου. Οταν εκανα οικογενεια υποσχεθηκα στο παιδι μου οτι θα του λεω παντα την αληθεια για τα παντα
Μου αρέσει! · Απάντηση · 1 · 10 ώρες
Βούλα Γκάντσιου

Απαντήστε…

Επιλογή αρχείου
Zoe Drouka
Zoe Drouka Εγω θα αναφερθω στο δευτερο σκελος, αλλα θα αναφερθω γενικα. Μια μαμα αντιδραει αναλογα σε ποια μερια ειναι το παιδι της. Εαν το παιδι της χτυπαει συνηθως εθελοτυφλει κ ψαχνει δικαιολογιες η ριχνει τις ευθυνες αλλου, εαν το παιδι της ειναι αυτο που εχουν χτυπησει αντιδραει αλλιως. Θα πρεπει να συνειδητοποιησουμε οτι κανενα παιδι δεν πρεπει να χτυπαει το αλλο για κανεναν λογο, ουτε να τα βαζουμε με τις μαμαδες που εχουν παραπονα. Αυτο με αφορμη το ποστ.
Μου αρέσει! · Απάντηση · 1 · πριν από 13 ώρες
Dora Halissiani
Dora Halissiani Ολα τα παιδακια ειναι αθωα. Ειτε χτυπανε ειτε τους χτυπανε. Δε μπορω εγω να θυμωσω με ενα παιδακι κ να το αποκαλεσω κακο.
Μου αρέσει! · Απάντηση · 2 · 22 ώρες
Zoe Drouka
Zoe Drouka Mαλλον δεν καταλαβες τι εγραψα. Δεν αναφερθηκα καθολου στα παιδια ;
Μου αρέσει! · Απάντηση · 22 ώρες
Dora Halissiani
Dora Halissiani Ααα οκ. Σορρυ. Λαθος καταλαβα.
Μου αρέσει! · Απάντηση · 21 ώρες
Zoe Drouka
Zoe Drouka δεν πειραζει 😉
Μου αρέσει! · Απάντηση · 1 · 21 ώρες
Βούλα Γκάντσιου

Απαντήστε…
Επιλογή αρχείου
Βούλα Γκάντσιου
Βούλα Γκάντσιου Αναστασια Ουζουνογλου Στην ομάδα δεν χαρακτηρίζουμε ένα μικρό παιδάκι κακομαθημένο , σαν απλώς θεατές , αλλά προσπαθούμε να ενσυναισθανόμαστε τους γονείς και τα παιδιά ! Όλα τα παιδιά έχουν ανάγκες , τις οποίες ζητούν να καλύψουν ! Αν οι αγαπημένοι τους γονείς απομακρύνονται , το στρες τους είναι στα ύψη και δεν ξέρουν πως να το διαχειριστούν , γι’ αυτό μπορεί να έχουν εκρήξεις θυμού , να κτυπούν τα άλλα παιδιά , ή να φτύνουν ! Οι ενήλικες θα είναι καλό να κατανοούν τα tantrums ( εκρήξεις θυμού των παιδιών ) και να μην τα τιμωρούν , κτυπούν, ή βάζουν ταμπέλες ! Τα παιδιά που είναι πειθαρχημένα και υπακούν χωρίς διαμαρτυρίες τους γονείς , για τους ψυχολόγους σημαίνει ότι έχουν εκπαιδευτεί από τα πρόσωπα που τα προσέχουν , με αυστηρότητα , φωνές τιμωρίες , αδιαφορία ! Το ίδιο ισχύει , για τα παιδιά που κλαίνε όταν φεύγουν οι γονείς χωρίς να τα ενημερώνουν και δεν γίνεται προσαρμογή ! Δηλαδή η τακτική , άφησε το θα κλάψει και θα το πάρει απόφαση , σημαίνει για τα παιδιά , ότι τα πρόσωπα που τα προσέχουν , αδιαφορούν για την ψυχική τους κατάσταση ! Τα παιδιά έχουν μεγάλο στες και αντί τα πρόσωπα που τα φροντίζουν ,να τα πάρουν αγκαλιά και να τα παρηγορήσουν , τα αφήνουν μόνα τους να κλαίνε , μέχρι να απαγοητευτούν ότι κανείς δεν ανταποκρίνεται στην θλίψη του ! Έτσι σταματουν να κλαίνε , κοιμούνται με λυγμούς και οι ενήλικοι χαίρονται που κατάφεραν να μην είναι το παιδί τους κακομαθημένο !!!!!!
Μου αρέσει! · Απάντηση · 12 · 22 ώρες
Sofia Besa
Sofia Besa Εσβησα καποια σχολια ,τα οποια αναφερονταν σε ονοματεπωνυμο του ανωνυμου μελους ,ζητω συγγνωμη αλλα ηταν η επιθυμια της..
Δεν μου αρέσει · Απάντηση · 2 · 19 ώρες
Xristina Klouda
Xristina Klouda Καλά έκανες και η κάθε επιθυμία να γίνεται δεκτή!! Γνωρίζω ότι η θέση σας ως διαχειριστές την ομάδας είναι πολύ λεπτή αλλά ήμαστε μεγάλα παιδιά και ας αναλαμβάνουμε τις πράξεις μας!! Απλά εκφέρω την άποψη μου για άλλες δημοσίευσης!!
Δεν μου αρέσει · Απάντηση · 2 · 19 ώρες
Βούλα Γκάντσιου

Απαντήστε…
Επιλογή αρχείου
Βούλα Γκάντσιου
Βούλα Γκάντσιου Αναστασια Ουζουνογλου θα ήταν καλύτερα να μην κρίνετε τα παιδιά και τις μητέρες , αλλά να κρίνετε την δική σας διαπαιδαγώγηση, την αγάπη που δίνετε στα παιδιά σας με όρους, , το συναίσθημα σας που δεν νιώθετε ή που καταπιέζετε , την μη δοτικότητα σας , και κάποια στιγμή θα σας παρακαλέσω να μας γράψετε ή να κάνουμε μια συγκέντωση οι μαμάδες με τα κακομαθημένα παιδιά , και να μας πειτε πως διαπαιδαγωγήσατε ” δύο δυναμικά και προσγειωμένα παιδιά ” κατα δήλωση σας !
Μου αρέσει! · Απάντηση · 2 · 18 ώρες
Αναστασια Ουζουνογλου
Αναστασια Ουζουνογλου Θεωρώ ότι μεγενθυνατε τις δηλώσεις μου εξ αιτίας της αρνητικής στάσης στα λεγόμενά μου…Δεν ήθελα ούτε σωστή μάνα ΝΑ το παίξω ούτε τίποτε..Κ ναι υποστηρίζω ότι υπάρχουν παιδιά κακομαθημένα κ σε αντίστοιχο ποστ μετά χαράς να το αιτιολόγησω….Το ότι την τρίχα την κάνατε τριχια σας έχει περάσει από το μυαλό;;;Σας έχει περάσει από το μυαλό ότι παραβιάζετε το δικαιωμα μου στην έκφραση;;;Η μήπως ξεχάσατε ότι εδώ μεταξύ μας συμβουλευόμαστε…;;;;Οποία δεν συμφωνεί μαζί μου δικαίωμα της κ σεβαστό αλλά χαλαρώστε λιγάκι….Δεν κατάλαβα;Δλδ πρέπει να συμφωνω για να ειμαι αρεστή;Η μήπως όνοματισα κ προσεβαλα εκούσια κάποια κοπελα; Αναφέρθηκα γενικα στον ορο κακομαθημένο κ δ είναι ήξερα καν ηλικία κ όνομα Μάνουλας…..Και ΟΤΑΝ ξαφνικά ένιωσε προσβεβλημενη η κυρία μας αποκάλυψε ΤΟΤΕ Κλαψουριζωντας την ταυτότητα της….Τι αλλαξε κ αποκαλύφθηκε;Η μήπως στην ομάδα να μην λέμε την άποψη μας; Αν είναι έτσι να το ξέρω να αποχωρήσω από μόνη μου…Γτ δεν μπορώ να λέω κάτι που δεν πρεσβεύω….Κ το ότι δεν συμφωνώ δεν σημαίνει ότι είναι κακοπροεραιτη…αλλ ούτε αυτο σας πςρσε από το μυαλό…. Είμαι πάντα ανοιχτή σε διαλογο ν αχ χω επιχειρήματολογησω τις απόψεις μου και δεκτικη ..:)
Μου αρέσει! · Απάντηση · 17 ώρες
Βούλα Γκάντσιου

Απαντήστε…

Επιλογή αρχείου
Fani Gkioura
Fani Gkioura Εμένα με ξενίζει ακόμα και ο όρος προσγειωμένα όταν μιλάμε για παιδιά.
Δεν μου αρέσει · Απάντηση · 3 · 18 ώρες
Βούλα Γκάντσιου
Βούλα Γκάντσιου Αναστασια Ουζουνογλου στην ομάδα δεν κρίνουμε τις μητέρες και τα παιδιά που μας εκθέτουν τον προβληματισμό τους , αλλά με ενσυναίσθηση σχολιάζουμε πως θα ήταν καλό να διαχειριστεί την κάθε περίπτωση ! Μπαίνουμε λοιπόν στη θέση της και σαφώς δεν θα θέλατε να ακούσετε ότι τα παιδιά σας είναι καταπιεσμένα και τα εξουσιάζετε ! Αν οι απόψεις σας είναι αντίθετες με την φιλοσοφία της ομάδας και με τις απόψεις σας κατακρίνετε την μητέρα και την γονεικότητα της , είναι καλύτερα να μην σχολιάζετε ! Συνεχίζετε να σχολιάζετε χωρίς επιχειρήματα , αλλά με τον τρόπο που γράφετε ας σας κρίνουν τα μέλη της ομάδας ! Έγραψες : ” .Κ ναι υποστηρίζω ότι υπάρχουν παιδιά κακομαθημένα κ σε αντίστοιχο ποστ μετά χαράς να το αιτιολόγησω….Το ότι την τρίχα την κάνατε τριχια σας έχει περάσει από το μυαλό;;;Σας έχει περάσει από το μυαλό ότι παραβιάζετε το δικαιωμα μου στην έκφραση;;;Η μήπως ξεχάσατε ότι εδώ μεταξύ μας συμβουλευόμαστε…;;;;Οποία δεν συμφωνεί μαζί μου δικαίωμα της κ σεβαστό αλλά χαλαρώστε λιγάκι….Δεν κατάλαβα;Δλδ πρέπει να συμφωνω για να ειμαι αρεστή ” Δεν παραβιάζουμε όπως καταλαβαίνει το δικαίωμα σου να εκφράζεσαι , γιατί γράφεις ότι θέλεις! Τα σχόλια μας είναι για να εκφράσουμε την θλίψη μας που χαρακτηρίζεις ένα παιδί και κρίνεις την γονεικότητα μιας μητέρας !
Μου αρέσει! · Απάντηση · 3 · 16 ώρες
Αναστασια Ουζουνογλου
Αναστασια Ουζουνογλου Δλδ Βούλα το γεγονός ότι θεωρώ πως το παιδί πιθανόν κ το ξαναλέω ίσως κάνω κ λάθος να είναι κακομαθημένο κ το αιτιολογησα δεν είναι άποψη; Δεν είναι ίσως ένα καμπανάκι ή ένας προβληματισμός που θα έπρεπε να έχει οποιαδήποτε μανούλα; Θαρρείς πως ήθελα να θίξω την γοινεικοτητα ;;; Ή να κακοχαρακτηρισω το παιδί; Τα παιδιά είναι καθρέφτες μας….Άρα κανένα παιδί δεν χαρακτήρισα αλλά επισημανα πιθανόν λαθος χειρισμούς….Γτ ειναι τόσο λάθος αυτό δλδ;
Δεν μου αρέσει · Απάντηση · 1 · 16 ώρες
Βούλα Γκάντσιου

Απαντήστε…
Επιλογή αρχείου
Βούλα Γκάντσιου
Βούλα Γκάντσιου Δεν είναι άποψη , είναι ταμπέλα Αναστασία !
Μου αρέσει! · Απάντηση · 1 · 16 ώρες
Αναστασια Ουζουνογλου
Αναστασια Ουζουνογλου Ε συγνώμη Βούλα Αλλά ειλικρινά το τόσο έγινε άλλο τόσο…Χαχα!!!Καλό απόγευμα σε όλες 🙂
Μου αρέσει! · Απάντηση · 16 ώρες
Βούλα Γκάντσιου

Απαντήστε…
Επιλογή αρχείου
Fani Gkioura
Fani Gkioura Συνεχιζετε να απαντατε ενω εχετε χρησιμοποιησει αυτα τα λογια για την θεματοθετρια? “Και ΟΤΑΝ ξαφνικά ένιωσε προσβεβλημενη η κυρία μας αποκάλυψε ΤΟΤΕ Κλαψουριζωντας την ταυτότητα της….Τι αλλαξε κ αποκαλύφθηκε;” καλό απόγευμα και θεωρώ ότι καλά θα κάνετε να αποχωρήσετε γιατί το ύφος σας δεν ταιριάζει στο πνεύμα της ομαδας

