Βούλα Γκάντσιου
Χθες στις 2:09 π.μ.
Μέλος της ομάδας ζήτησε παραδείγματα , για να καταλάβει την διαφορά της θετικής διαπαιδαγώγησης και της ενσυναίσθησης , με τον παιδοκεντρισμό και αυταρχισμό !
Η θετική διαπαιδαγώγηση και η ενσυναίσθηση , καμμιά σχέση δεν έχουν με την παιδοκεντρική διαπαιδαγώγηση ! Στη θετική διαπαιδαγώγηση κατανοούμε τα συναισθήματα του παιδιού και τα θέλω του, αλλά δεν υποχωρούμε με τις φωνές και τα κλάματα , αν δεν μπορούμε να εκπληρώσουμε πάντα τις επιθυμίες του και τις αποφάσεις του ! Είμαστε όμως κοντά του να το παρηγορήσουμε στις ματαιώσεις του !
Παραδείγματα Θετικής Διαπαιδαγώγησης :
1ο – Παιδιά σκεφτήκαμε με τον πατέρα σας ότι θα είναι καλό να πάμε αύριο στη θάλασσα! Θέλετε να πάρουμε μαζί μας και κολατσιό , για να μείνουμε λίγη ώρα περισσότερο;
– Ναι πολύ καλή ιδέα ! Μπορούμε να πάρουμε μαζί μας και την βάρκα;
– Ναι θα ήταν καλό να την πάρουμε μαζί μας , αλλά θα φορέσετε τα σωσίβια και δεν θα ήθελα να απομακρυνθείτε !
– Σας το υποσχόμαστε !
Άλλο παράδειγμα Θετικής Διαπαιδαγώγησης 2ο – Μαμά ο Δημήτρης δεν μου δίνει το παιχνίδι του !
– Σου άρεσε πολύ το παιχνίδι του και θα ήθελες να έχεις ένα ίδιο; – Του το ζήτησες και δεν σου το έδωσε ;
– Πως θα μπορούσες να τον πείσεις να σου το δώσει για λίγο;
– Να του το πάρω όταν δεν θα βλέπει και να αρχίσω να τρέχω !
– Χμμ δεν νομίζω να είναι καλή ιδέα να του αρπάξεις το παιχνίδι ! Νομίζω ότι θα θυμώσει πολύ μαζί σου και δεν θα σε θέλει , για φίλο !
– Κάποιος άλλος τρόπος ;
– Ναι σκέφτηκα ! Θα του δώσω ένα δικό μου παιχνίδι και θα ανταλλάξουμε !
– Νομίζω ότι είναι δίκαιο ! Αρκεί να θελήσει να τα ανταλλάξετε !
– Μαμά του το είπα και δεν συμφωνεί !
– Θα το θέλει όσο και εσύ αυτό το παιχνίδι ! Μπορείτε να το παίξετε μαζί κάποια στιγμή ίσως ή όταν δεν είναι τόσο καινούργιο να θελήσει να το αναταλλάξετε !
– Έλα μια αγκαλιά και πήγαινε να παίξεις αν θέλεις στο δωμάτιο σου !
Παραδείγματα παιδοκεντρικής διαπαιδαγώγησης : 1ο – Μαμά θέλω να πάμε στη θάλασσα σήμερα !
– Δεν μπορούμε σήμερα , γιατί ο μπαμπάς είναι κουρασμένος !
– Μα γιατί…..εγω θέλω και εσύ είσαι κακιά που λες ότι δεν θα πάμε !
Μπαμπά θα πάμε …θα πάμε …θα πάμε !!!
– Δεν γίνεται παιδί μου μέχρι τώρα δούλευα!
– Θέλεις να γκρινιάζω μέχρι αύριο;
– Εντάξει ετοιμαστείτε να πάμε !
2ο Παράδειγμα παιδοκεντρικής διαπαιδαγώγησης
– Μαμά ο Δημήτρης δεν μου δίνει το παιχνίδι του !
– Γιατί δεν σου το δίνει ; Δεν κάνουν έτσι οι φίλοι ! Το ίδιο να του κάνεις και εσύ ! Νομίζω ότι είναι πολύ κακό παιδί ! Όλα δικά του τα θέλει ! Εσύ αν σου ζήταγε παιχνίδι θα του το έδινες ;
– Όχι , ούτε εγώ του έδωσα όταν μου ζήτησε το παζλ μου !
– Μη στενοχωριέσαι αγόρι μου ! Να μην τον έχεις πλέον φίλο ! Θα πάμε αύριο στο μαγαζί με τα παιχνίδια και θα σου πάρω το ίδιο και ότι άλλο θέλεις ! Αρκεί να μην κλαις !
Παραδείγματα αυταρχικής διαπαιδαγώγησης :
1ο – Μαρία και Δημήτρη θα σας τιμωρήσω που δεν είστε καλά παιδιά και αύριο θα μείνετε σπίτι όλη την ημέρα !
– Μα βρε μαμά μας είπες ότι θα πάμε στη θάλασσα σήμερα !
– Τώρα σας λέω ότι δεν θα πάμε για τιμωρία ! Άλλη φορά να μάθετε να με ακούτε σε ότι σας λέω !
-Είναι άδικο μαμά , εμείς ετοιμαστήκαμε για την θάλασσα !
– Τέλος η συζήτηση ! Πηγαίνετε στα δωμάτια σας !
2ο παράδειγμα αυταρχικής διαπαιδαγώγησης
– Μαμά ο Δημήτρης δεν μου δίνει το παιχνίδι του !
– Καλά κάνει δικαίωμα του είναι! Εσύ θα του έδινες το δικό σου;
– Ναι , θα του το έδινα αν μου το ζήταγε ! Φίλος μου είναι !
– Τέτοιος βλάκας είσαι φυσικά , σαν τον πατέρα σου ! Λοιπόν απ’ ότι κατάλαβες δεν σου το δίνει και άφησε τις κλάψες ! Έτσι θα γίνεις άντρας ; Αν πάρεις το χαρακτήρα του μπαμπάς σου όλοι θα σ’ εκμεταλεύονται !
Βούλα Γκάντσιου 2016 για την ομάδα θετική Διαπαιδαγώγηση
https://www.facebook.com/groups/413784475468424/?fref=ts
Πηγή https://rotasapantaw.wordpress.com/wp-admin/post-new.php
Μου αρέσει!
Μου αρέσει!
Τέλειο!
Χαχα
Ουάου!
Λυπάμαι…
Έλεος!
Σχολιάστε
20Οι Νατασα Στρατακη, ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΜΠΟΣΙΝΑ και 18 ακόμη
Σχόλια
Eleni Tourfantidou
Eleni Tourfantidou Στην ενσυναισθηση μπορούμε να χρησιμοποιησουμε αποσπαση προσοχή? Παράδειγμα έχω δύο μικρά παιδιά 3κ 18 μηνών ο μεγάλος θέλει να κάνουμε κουλουράκια ο μικρός όμως θέλει να βγει στο μπαλκόνι οπότε βάζω τον μικρό στο νεροχύτη που του αρέσει το νερό κ ξεχνάει το μπαλκόνι
Μου αρέσει! · Απάντηση · Χθες στις 9:04 π.μ.
Ρένα Ιορδανοπούλου
Ρένα Ιορδανοπούλου Δεν ειναι αποσπαση αυτο Ελενη μου γλυκια μανουλα,ειναι εναλλακτικη και πολυ καλα το σκεφτεσαι και το κανεις εγω πιστευω!
Μου αρέσει! · Απάντηση · 1 · Χθες στις 9:53 π.μ.
Eleni Tourfantidou
Eleni Tourfantidou Ευχαριστώ πολύ Ρένα μου φιλιά έχω καιρό να σε δω! !
Μου αρέσει! · Απάντηση · 1 · Χθες στις 10:27 π.μ.
Ρένα Ιορδανοπούλου
Ρένα Ιορδανοπούλου Ναι το κορίτσι μου κι εγώ το σκέφτηκα σε πεθυμησα! Τώρα Ιούλιο ελπίζω στη συνάντηση θηλασμού, αλλιώς όποτε μπορείς κάνα παιδότοπο χαχα! Φιλιά πολλά!
Μου αρέσει! · Απάντηση · 1 · Χθες στις 10:39 π.μ.
Eleni Tourfantidou
Eleni Tourfantidou Οπότε Θέλεις
Μου αρέσει! · Απάντηση · 1 · Χθες στις 10:41 π.μ.
Βούλα Γκάντσιου

Απαντήστε…

Επιλογή αρχείου
ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΙΧΑΗΛΙΔΟΥ
ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΙΧΑΗΛΙΔΟΥ Παρακολουθω…
Μου αρέσει! · Απάντηση · Χθες στις 1:00 μ.μ.
Βούλα Γκάντσιου
Βούλα Γκάντσιου Baia Bentouli
Μου αρέσει! · Απάντηση · Χθες στις 3:26 μ.μ.
Βούλα Γκάντσιου
Βούλα Γκάντσιου Μπορείτε και εσείς να δώσετε παραδείγματα από δικές σας εμπειρίες ! Ρένα Ιορδανοπούλου , Eleni Tourfantidou , Rania Giorgos , Baia Bentouli, Μαρία Πιερ , Katerina Grigoriadou, Vivian Kantzali και όποια άλλα μέλη έχουν παραδείγματα να δώσουν προς συζήτηση .
Μου αρέσει! · Απάντηση · 2 · Χθες στις 3:38 μ.μ.
Baia Bentouli
Baia Bentouli Καλησπερα ! να σας πω το πηο προσφατο παραδειγμα η πρηγκηπησα μου δεν ηθελαι να κανει μασκα το μεσημερη ουτε να κοιμηθη …..της ειπα θελεις να παιξεις ? και δεν θελεις να κομηθεις ? μου ειπε ναι ! ενταξη λοιπον εγω και ο μπαμπας ομως θελουμαι να κοιμη…Δείτε περισσότερα
Δεν μου αρέσει · Απάντηση · 2 · Χθες στις 4:09 μ.μ.
Βούλα Γκάντσιου
Βούλα Γκάντσιου Baia μου πολύ σωστά θέτεις τα όρια σου , χωρίς να πιέζεις το παιδί σου να κάνει αυτό που δεν θέλει! Διεκδικείς τον σεβασμό στις ανάγκες σας ! Όπως θέλει η κόρη σου νατης εκπληρώνεις τις επιθυμίες της , έτσι θα ζητάς το ίδιο από την κόρη σου ! Όλα τα μέλη στην οικογένεια έχουν δικαιώματα αλλά και υποχρεώσεις !
Μου αρέσει! · Απάντηση · 2 · Χθες στις 5:01 μ.μ.
Eleni Tourfantidou
Eleni Tourfantidou Επίσης να ρωτήσω κάτι άλλο γιατί εγώ μαθαίνω .Στο σπίτι κι εγώ κ ο άντρας μου έχουμε τακτική δλδ τι εννοώ η πεθερά μου έχει κάνει πολύ καλή δουλειά δεν την έχω ακούσει ποτέ να μιλά με αυστηρό τόνο στα παιδιά της πάντα μας βοηθάει όπου μπορεί κ ο άντρας…Δείτε περισσότερα
Μου αρέσει! · Απάντηση · 1 · Χθες στις 5:19 μ.μ. · Τροποποιήθηκε
Baia Bentouli
Baia Bentouli Βούλα η ομάδα με βοήθησε πολλή να μάθω και θέλω να μαθαίνω συνέχεια το ταξηδη της μαθεισης είναι ατεληωτο …!Εγω σου ειπα που εχω προβλημα δεν μπορω να τη σταματήσω όταν παιζουμαι θέλει κ αλλο κ αλλο χαχαχα η τ οτη με θέλει σηνεχεια αποκληστηκα να είμαι μόνο γη αυτήν ….!!!Νηωθω ενοχες οταν την αφηνω να με περημενη ….Το δουλευω ομως αφου με βοηθαται πολλη στη σκεψη μου ….Να ρωτησω τωρα κατη αλλο που μου ηρθε της περησσοτερες φορές δεν θέλει να φάει το μεσημέρι και θέλει να πιει μόνο γάλα εγω της δίνω ….μερικές φορές θα φάει το απόγευμα άλλες όχι της λεω αν θέλει να φάει και μου λέει όχι τη να κάνω ?να επημηνω ?τίθεται και θέμα υγείας εδώ ….Όμως από την άλλη θα κάνω κουμάντο στο στομάχι της ….πραγματικά όταν είναι φάσεις που δεν τρώει καθόλου παθαίνω κοκομπλοκο …..άλλες φορές θέλει μόνο γλυκά δεν της απαγορεύω όμως της εξηγώ κιόλας ότι γλυκό τρωμαι μετα το φαγητό ….Και ενώ πάντα το λέει ποτέ δεν το τηρεί Μήπως εδώ πρεπη να γηνω πιο κάθετη ?Μια καινούργια παλλη σηνηθεια Που έκανε 2 φορές είναι όταν κάνει κακά να θέλει να της πάω φαγητό …η να τη χαιδευω ….Εγώ από τη λαχτάρα μου να φάει της παω και την ταιζω ….Eleni Tourfantidou Και εγώ ειμαι πολλή τακτική και της το έχω μεταδωση και θέλει όλα τα πράγματα στη θέση τους …θα Μ ενδιεφεραι κ εμένα να μαθω ….!
Μου αρέσει! · Απάντηση · 1 · Χθες στις 6:34 μ.μ.
Βούλα Γκάντσιου
Βούλα Γκάντσιου Baia λίγο το έχεις χάσει με την κόρη σου ! Ενώ κάποιες φορές βάζεις τα όρια σου , κατόπιν κάνεις ότι ζητάει η κόρη σου , είτε συμφωνείς , είτε δεν συμφωνείς ! Η κόρη σου μπερδεύετε και σου ζητά όλο και περισσότερα δοκιμάζοντας τις αντοχές σου ! Καταλαβαίνει ότι της έχεις αδυναμία και την υπερποστατεύεις και σου ζητά να τρώει στην τουαλέτα και να την χαιδεύεις !!!! Θα της κάνεις σαφές ότι επιθυμείς να φάει , για να έχει καλή υγεία ! Αν δεν θέλει μπορεί να μην φάει , αλλά δεν θα της πας να φάει στην τουαλέτα ξανά και θα της το πεις ! Μήπως την πιέζεις να φάει και αντιδρά έτσι; Νομίζω ότι και εσύ είσαι μπερδεμένη και έτσι μπερδεύεις το παιδί σου ! Ενώ κατακτάς την συνεργασία μαζί της , ” μετά βλέπεις τα θλιμένα μάτια της και λιώνεις , ” όπως λες !
Μου αρέσει! · Απάντηση · 2 · Χθες στις 7:08 μ.μ.
Baia Bentouli
Baia Bentouli Αχ ετση ακρηβως το καταλαβαίνει
…..Και εγώ ληωνο όταν με ζητάει κατη και τρέχω ….
Μου αρέσει! · Απάντηση · Χθες στις 7:20 μ.μ.
Βούλα Γκάντσιου
Βούλα Γκάντσιου Σταμάτα λοιπόν να …λιώνεις !! Τα παιδιά δεν θέλουν να έχουν την απόλυτη εξουσία , γιατί δεν ξέρουν πως να την διαχειριστούν και βλέπεις τα αποτελέσματα με την κόρη σου !
Μου αρέσει! · Απάντηση · 2 · Χθες στις 7:23 μ.μ.
Baia Bentouli
Baia Bentouli Πως να σταματήσω η γυναίκα ?καλοκαιρη καιρό ….χαχαχα δηλ λες της δηνω πολλή εξουσία Ε?Για πες μου σε Πιο από τα παραδείγματα μου τα κάνω θάλασσα ?Εγώ ληγο μπλοκάρισμα ……
Δεν μου αρέσει · Απάντηση · 1 · Χθες στις 7:48 μ.μ. · Τροποποιήθηκε
Βούλα Γκάντσιου
Βούλα Γκάντσιου Α ρε Baia με το χιουμορ σου !!!
Μου αρέσει! · Απάντηση · 1 · Χθες στις 8:03 μ.μ.
Βούλα Γκάντσιου

Απαντήστε…

Επιλογή αρχείου
Βούλα Γκάντσιου
Βούλα Γκάντσιου Baia το κέντρο του κόσμου δεν είναι τα παιδιά μας , αλλά όλη η οικογένεια με τις ανάγκες μας ! Παιδοκεντρισμός είναι όταν δίνουμε απόλυτη εξουσία στο παιδί μας και κινεί τα νήματα όλων μας ! Παιδοκεντρισμός είναι όταν παρατάμε κάθε δουλειά μας , κάθε ανάγκη μας, κάθε κοινωνική ή επαγγελματική μας δραστηριότητα και ασχολιόμαστε μόνο με το παιδί μας, γιατί μας ζητά να παιζει μόνο μαζί μας ! Στον παιδικό δεν ήταν υποχρεωτικό να πηγαίνει, αλλά στο νηπιαγωγείο νομίζω είναι υποχρεωτικό να πηγαίνει ! Πως θα το χειριστείς ! Προετοίμασε την από τώρα να γίνει πιο κοινωνική και να παίζει και με παιδάκια ! Καταλαβαίνω ότι έχει μια συστολή αλλλά θα προσπαθήσεις να την ενθαρρύνεις και να την ανεβάσεις την αυτοπεποίθηση της ! Σαφώς και θα είσαι κοντά της όταν έχει ανάγκη , αλλά διάβασε όλα όσα γράφεις , για να καταλάβεις, αν το παιδί σου έχει τον απόλυτο έλεγχο ! Αυτό όμως λειτουργεί για όλους σας αρνητικά !
Μου αρέσει! · Απάντηση · 1 · Χθες στις 7:21 μ.μ.
Baia Bentouli
Baia Bentouli Καταλαβαίνω τη λες …..Όμως κάθε φορά δεν μπορώ να το εφαρμόσω κάπου το χανω ….Βοήθησε με ληγακη δηλ να γηνω πιο αυστηρή ?πιο κάθετη ?Αυτό φοβάμαι και εγώ από την πολλή αγάπη Μήπως την νταντευω αθελα μου ‘από την επιθυμία μου να είναι χαρούμενη !
Δεν μου αρέσει · Απάντηση · 1 · Χθες στις 7:42 μ.μ.
Rania Giorgos
Rania Giorgos θα σας περιγράψω κάτι που έγινε σήμερα. Αγοράσαμε ένα σωσίβιο για την θάλασσα που μπαίνει στο λαιμό το οποίο είχε μέσα κάτι κουδουνάκια, ο Άγγελος ξετρελάθηκε με αυτά και άρχισε να κλαίει και να θέλει να τα βγάλει από μέσα……τα θελω μαμά βγάλτα από μέσα, μου λέει…..σταθερά εγώ: αγάπη μου αυτά είναι μέσα στο σωσίβιο κι δεν μπορούμε να τα βγάλουμε γιατί πρώτων θα πρέπει να το σκίσουμε και δεύτερον θα χαλάσει, και πως θα κάνεις μπάνιο στη θάλασσα… αμέσως το σκέφτηκε και σταμάτησε να κλαίει……. πάντα του μίλαγα και το κάνω και πάντα ακούει προσεκτικά και ας κλαίει για λίγο!!!!!
Δεν μου αρέσει · Απάντηση · 2 · Χθες στις 7:48 μ.μ.
Βούλα Γκάντσιου
Βούλα Γκάντσιου Ακριβώς Rania !!! Είμαστε κοντά τους , για να τα εξηγούμε και να τα παρηγορούμε στις ματαιώσεις τους ! Δεν κάνουμε όλα όσα ζητούν, αν χρειάζεται να αρνηθούμε !
Μου αρέσει! · Απάντηση · 2 · Χθες στις 8:06 μ.μ.
Βούλα Γκάντσιου
Βούλα Γκάντσιου Όχι Baia ! Δεν χρειάζεται ούτε αυστηρότητα όυτε φωνές , ούτε κλάματα ! Όπως λέμε στο σύντροφό μας ότι αυτό που μας ζητάει δεν μπορούμε να το κάνουμε ή δεν έχουμε διάθεση, έτσι το λέμε και στο παιδί μας ! Είναι ισότιμο μέλος μέσα στην οικογένεια ! Στον άντρα σου θα πήγαινες το πιάτο με το φαγητό στην τουαλέτα και την τηλεόραση να βλέπει και ευρο; ΟΧΙ φυσικά ! Γιατί να το κάνεις στο παιδί σου; Πιστεύω ότι και τον σύντροφό σου τον αγαπάς και λιώνεις αν δεις θλιμένα τα μάτια του!!!!!
Μου αρέσει! · Απάντηση · 2 · Χθες στις 8:11 μ.μ.
Baia Bentouli
Baia Bentouli Αχ μόνη μου γελάω Βούλα !….φαντάζεσαι να θέλει και ο άντρας μου …..χαχαχα πολύ Μου αρεσαι το παράδειγμα σου !Αλλά και με βοηθήσε Ναι έχεις δηκηο ενώ γενηκα δεν είμαι ετση τη στο καλό παθενω με το παιδη δεν ξέρω ….θα προσπαθησω να ειμαι οπως ειμαι και με τους υπολοιπους …..εχεις δηκηο ! Ρένα Ιορδανοπούλου ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΙΧΑΗΛΙΔΟΥπου εισται ?εδω γελαω μονη μου …..χαψαχ
Δεν μου αρέσει · Απάντηση · 1 · Χθες στις 8:47 μ.μ. · Τροποποιήθηκε
ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΙΧΑΗΛΙΔΟΥ
ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΙΧΑΗΛΙΔΟΥ Τωρα ειδα τη συζητηση. Ημουν εκτος σπιτιου. Κι εγω αυτο θα ελεγα. Να εισαι με το παιδι σου ετσι ακριβως οπως εισαι κ με τους αλλους κ με τον αντρα σου. Χαλαρη κ ελευθερη. Μη σκεφτεσαι καθε σου λεξη η κινηση κ τον αντικτυπο τους στην κορη σου. Την αγαπας οποτε παντα θα εισαι προσεκτικη στο συναισθηματισμο της. Αλλα αυτο θα γινεται αυτοματα. Αλλιως αν σκεφτεσαι τα παντα τοτε θα λειτουργεις σαν ρομποτ κ δε θα χαιρεσαι τη σχεση σας τοσο οσο θα μπορουσες να την απολαυσεις…
Μου αρέσει! · Απάντηση · 1 · Χθες στις 10:10 μ.μ.
ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΜΠΟΣΙΝΑ
ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΜΠΟΣΙΝΑ Πολύ ενδιαφέρουσες οι αναρτήσεις. Θα ήταν καλό για όλους τους γονείς ,να δίνεται η δυνατότητα κοινοποίησης και σε μή μέλη της ομάδας.
Δεν μου αρέσει · Απάντηση · 1 · 21 ώρες
Ρένα Ιορδανοπούλου
Ρένα Ιορδανοπούλου Βαια μου δε μπορώ να καταλάβω που το χάνεις.. Αλήθεια. Σου είπα σε κάθε περίπτωση Σκέψου τι θα έκανα με τον άντρα μου εδώ; εγώ π.χ. για το φαγητό ποτέ να ποτέ δε την πιεσα. Τα γλυκά δε τα ξέρει αλλά ζητάει π.χ. μπανάνα πριν το φαγητό. Μόνη της βλεποντας μας θα αυτορρυθμιστει κ θα μάθει τι τρώμε πότε. Κ στον καναπέ τρώει όπως κι εμείς Οχι μεσημεριανό, αλλά σνακ απόγευμα ή βράδυ ναι. Παρε αν μπορείς κι άλλα βιβλία να διαβάσεις
Μου αρέσει! · Απάντηση · 1 · 14 ώρες
Eleni Tourfantidou
Eleni Tourfantidou Εμένα με ξεχάσατε ρε κορίτσια δεν μου απαντήσατε
Δεν μου αρέσει · Απάντηση · 1 · 13 ώρες
Βούλα Γκάντσιου
Βούλα Γκάντσιου Eleni Tourfantidou έχεις δίκιο κορίτσι μου , αλλά όταν γίνονται ερωτήσεις σε ποστ κάποιου άλλου μέλους συνήθως παρασυρόμαστε από τη ροή της συζήτησης του ποστ ! Είναι καλύτερα Ελένη να αναρτείςνέο ποστ με τους δικούς σου προβληματισμούς !
Μου αρέσει! · Απάντηση · 8 ώρες
Βούλα Γκάντσιου
Βούλα Γκάντσιου Eleni Tourfantidou Στην ερώτηση σου για το αν τα παιδιά πρέπει να είναι τακτικά και να συμμαζεύουν τα πράγματα τους ! Η γνώμη μου είναι ότι κανένα παιδί δεν θέλει να κάνει τίποτα άλλο από το να παίζει και να δημιουργεί ! Παρατηρώ όμως ότι από μικρά θέλοντας να μιμηθούν τους γονείς τους , τα παιδάκια θα πάρουν την σκούπα και το φαράσι , για να σκουπίσουν και ίσως αν βλέπουν και τον πατέρα να μαστορεύει ίσως ασχοληθούν με σφυρί και βίδες! Μερικοί γονείς θέλουν να εκπαιδεύσουν τα παιδιά τους να μαζεύουν τα παιχνίδια τους και τα ρούχα τους , αλλά δεν μπορούν αυτά να ανταποκριθούν λόγο ηλικίας , αλλά και διάθεσης ! Αν τότε οι γονείς τιμωρούν τα παιδιά τους και τους στερούν το παιχνίδι , κάνουν τραγικό λάθος ! Μπορούν να το ζητούν ευγενικά να βοηθήσουν το γονιό που μαζεύει τα παιχνίδια και αν αρνηθούν η μαμά κάνει αυτήν την δουλειά ! Τα παιδιά είναι για να παίζουν και να πειραματίζονται ! Τα τακτοποιημένα δωμάτια είναι γιατί το θέλουν οι γονείς και όχι τα παιδιά ! Παρ’ όλα αυτά σιγά , σιγά το παιδί αν ξέρει ότι δεν θα τιμωρηθεί και βλέπει την μαμά του να μαζεύει , τότε και αυτό θα μάθει και θα του είναι ευχάριστο να έχει τα παιχνίδια του και τα βιβλία του στις θέσεις τους !Έτσι Ελένη αν τα παιδιά σου είναι τακτικά γιατί σε μιμούνται είναι πολύ καλό ! Αν όμως τα μάλωσες , τα τιμώρησες , τα απείλησες ή τους στέρησες το παιχνίδι και έτσι έγιναν τακτικά, τότε είναι λάθος σου , γιατί είναι τακτικά από φόβο και όχι γιατί είναι επιλογή τους και θέλουν να είναι συμμαζεμένα !
Μου αρέσει! · Απάντηση · 1 · 8 ώρες
Eleni Tourfantidou
Eleni Tourfantidou εννοειτε οτι δε γινεται τπτ με το ζορι πιστευω για κ το κανουν αν τα πιεζα το αντιθετο αποτελεσμα θα ειχα θα το εβλεπαν σαν καταναγκαστικο εργο να σου δωσω ενα χθεσινο παραδειγμα ηρθαν εχθεσ το απογευμα απο την γιαγια τους η πεθερα μου τους εβγαλε τα παπουτσια στο σαλονι κ ο μικρος 19 μηνων τα πηρε κ τα δικα του κ του αδερφου του στα χερια πηγε στην πορτα κ προσπαθουσε να την ανοιξει την ανοιξα τα αφησε στο σκαλακι που ειναι τα παππουτσια του μπηκε κ εγω του ειπα μπραβο η πεθεραμου γελουσε
Δεν μου αρέσει · Απάντηση · 1 · 8 ώρες
Βούλα Γκάντσιου
Βούλα Γκάντσιου ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΜΠΟΣΙΝΑ αν θέλεις να κοινοποιήσεις τα ποστ που αναρτούμε στην ομάδα , θα μπορείς να κάνεις copy και paste, αλλά θα σε παρακαλούσα να γράφεις από κάτω τις πηγές σου και το όνομα αυτού που τα γράφει ! Δεν έχει από κάτω την ένδειξη κοινοποίηση , γιατί η ομάδα είναι κλειστή και δεν κοινοποιούνται τα ποστ δημόσια !
Μου αρέσει! · Απάντηση · 8 ώρες
Βούλα Γκάντσιου
Βούλα Γκάντσιου Οπότε γιατί να υπάρχει πρόβλημα αν τα παιδιά δεν πιέστηκαν ούτε τιμωρήθηκαν , για να είναι τακτικά Eleni
Μου αρέσει! · Απάντηση · 8 ώρες
Eleni Tourfantidou
Eleni Tourfantidou ελα ντε αυτο με εκανε κ εμενα απορια οταν εδωσα το παραδειγμα καπου αλλου ο μικρος επειδη καθε φορα βγαζει τα παππουτσια του στο σκαλακι ηξερε που επρεπε να τα βαλει απλα. δεν το θεωρω κακο αυτο
Δεν μου αρέσει · Απάντηση · 1 · 8 ώρες
Βούλα Γκάντσιου
Βούλα Γκάντσιου Άρα σας μιμείται ο μικρός και είναι όλα μια χαρά ! Μπορεί κάποια στιγμή να σταματήσει να το κάνει , γιατί ίσως κάποιος του πεί κάτι που θα τον ενοχλήσει ! Άφησε το ασχολίαστο αν δεν σου πει κάτι μόνος του ! Ίσως αυτοί που έκαναν θέμα σε σένα για την τάξη το ξαναπούν κοντά στα παιδιά !!! Όλα είναι πιθανα Eleni!!!!
Μου αρέσει! · Απάντηση · 1 · 8 ώρες
Eleni Tourfantidou
Eleni Tourfantidou κοποιοι εχουν πει μεταξυ σοβαρου κ αστειου κ για τον συζηγοπου με βοηθα τοσο πολυ αλλα παντα καποιος θα υπαρχει που κατι θα πει αν μου πει το παιδι τι του απαντω;
Μου αρέσει! · Απάντηση · 7 ώρες
Βούλα Γκάντσιου
Βούλα Γκάντσιου Eleni Μεταξύ σοβαρού και αστείου κ εσύ τους απαντάς : ” Τους έχω εκπαιδεύσει να εκτελούν τις εντολές μου !! ” Σοβαρή απάντηση είναι ” Τι πρόβλημα έχετε εσείς και το σχολιάζετε; ” ή ” Δεν μου αρέσει να κρίνουν τον τρόπο που ζει και συμπεριφέρεται η οικογένεια μου ! ” ή εμείς στην οικογένεια μας συνεργαζόμαστε άψογα και σέβεται ο ένας τον άλλον, οπότε δεν κάνουμε κάτι που ενοχλεί τον άλλον ! Έτσι ο άντρας μου με βοηθά για να έχουμε χρόνο να πηγαίνουμε βόλτες και τα παιδιά για να έχουμε χρόνο και να παίζουμε όλοι μαζί !!!!
Μου αρέσει! · Απάντηση · 1 · 7 ώρες
Eleni Tourfantidou
Eleni Tourfantidou ειπα ναι αλα αυτο με βοηθησε να κανω απεριοριστους θηλασμους πολυ ευχαριστως θα ελεγα κ αυτα πουλες
Μου αρέσει! · Απάντηση · 7 ώρες
Ρένα Ιορδανοπούλου
Ρένα Ιορδανοπούλου Μόνο το”μπράβο”προσεχε Ελένη μου. να μη το κάνει για το μπράβο μόνο π.χ κάπου έχει ένα άρθρο που λέει”5 λόγοι που πρέπει να σταματήσουμε το μπράβο”καπως έτσι
Μου αρέσει! · Απάντηση · 6 ώρες
Eleni Tourfantidou
Eleni Tourfantidou Αν το βρεις δείξε μου το Ρένα καταλαβαίνω τι λες
Μου αρέσει! · Απάντηση · 6 ώρες
Ρένα Ιορδανοπούλου
Ρένα Ιορδανοπούλου Το κοινοποίησα στην ομάδα γιατί είμαι από κινητό κ δε μπορώ να το βάλω εδώ σα σχόλιο πφφ. Πιο καλά να το διαβάσουν κ όλοι όμως.
Μου αρέσει! · Απάντηση · 1 · 6 ώρες
Βούλα Γκάντσιου

Απαντήστε…

Επιλογή αρχείου
Βούλα Γκάντσιου
Βούλα Γκάντσιου Eleni Tourfantidou Όσο για τον προβληματισμό σου αν είναι καλό να χρησιμοποιούμε την απόσπαση προσοχής όταν θυμώνουν ή κλαίνε τα παιδιά μας , θα σου έλεγα ότι όταν μεγαλώνουμε τα παιδιά μας με τη θετική διαπαιδαγώγηση και με ενσυναίσθηση , είμαστε κοντά του , για να βιώσει οποιοδήποτε συναίσθημα και δεν χρησιμοποιούμε απόσπαση προσοχής , γιατί εκείνη τη στιγμή του ακυρώνεις το συναίσθημα του και θυμώνει ίσως περισσότερο όταν καταλάβει ότι το κοροιδεύεις ! Έτσι θα χάσει την εμπιστοσύνη του σ’ εσένα !
Μου αρέσει! · Απάντηση · 1 · 1 ώρα
ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΙΧΑΗΛΙΔΟΥ
ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΙΧΑΗΛΙΔΟΥ Ειναι ομως αποσπαση προσοχης αυτο που ειπε η Ελενη η προσφορα δευτερης επιλογης? Μπορειτε να μου πειτε παραδειγματα απο το πρωτο κ απο το δευτερο?
Μου αρέσει! · Απάντηση · 1 ώρα · Τροποποιήθηκε
Γιούλη Βαϊοπούλου
Γιούλη Βαϊοπούλου .
Μου αρέσει! · Απάντηση · 1 ώρα
Βούλα Γκάντσιου
Βούλα Γκάντσιου ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΙΧΑΗΛΙΔΟΥ απάντησα στον προβληματισμό της Eleni Tourfantidou αν χρησιμοποιούμε απόσπαση προσοχής όσοι μεγαλώνουν τα παιδιά τους με ενσυναίσθηση ! Δίνουμε εναλλακτικές όταν δεν είναι χρήσιμο να εκπληρώσουμε τις επιθυμίες τους όπως έκανε η Ελένη ! Παράδειγμα Δήμητρα απόσπαση προσοχής στο παιδί μας : Θέλει να του αγοράσω το παιχνίδι που είδε στη βιτρίνα του καταστήματος , εγώ του αρνούμαι και αυτό κλαίει και κάθεται στον δρόμο ! Εγώ για να σταματήσει να κλαίει του λέω – Πω πω περνάει ένα πολύ ωραίο αυτοκίνητο τρέξε να το δεις ! Αυτός σταματά το κλάμα και σηκώνεται να δει το αυτοκίνητο ! Παράδειγμα εναλλακτικής ! Αγόρι μου δεν έχω τα χρήματα να σου αγοράσω το παιχνίδι αυτό που σου άρεσε, αλλά μπορούμε να περάσουμε όμορφα πηγαίνοντας στην παιδική χαρά να παίξουμε ! Άλλο παράδειγμα εναλλακτικής : Το παιδί στο σούπερ μάρκετ μας ζητά να πάρουμε καραμέλες και σοκολάτες ! Εμείς όμως αντί να του αποσπάσουμε την προσοχή λέγοντας – Κοίταξε τι κάνει εκείνο το κακό παιδάκι και το κοροιδέψουμε , του δίνουμε εναλλακτική ! – Αυτή η σοκολάτα έχει πολλά λιπαρά , μπορούμε όμως να πάρουμε μια μαύρη κουβερτούρα που είναι πιο υγειηνή , και καραμέλες χωρίς ζάχαρη !
Μου αρέσει! · Απάντηση · 46 λεπτά
ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΙΧΑΗΛΙΔΟΥ
ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΙΧΑΗΛΙΔΟΥ Οκ! Τελεια παραδειγματα! Ειδα που απαντησες στην Ελενη πριν αλλα μετα νομισα πως ειπες το αντιθετο. Οκ! Γραψε λαθος! Μπερδευτηκα! 😉
Δεν μου αρέσει · Απάντηση · 1 · 30 λεπτά
Γιούλη Βαϊοπούλου
Γιούλη Βαϊοπούλου Στα βρέφη, που δεν υπάρχει λεκτική επικοινωνία, πώς μπορούμε να δώσουμε εναλλακτική χωρίς απόσπαση προσοχής; όταν πχ θέλει τα γυαλιά μου. Νιώθω ότι αν δεν του δώσω ένα παλιό ζευγάρι γυαλιά αλλά κάτι άλλο, ουσιαστικά είναι απόσπαση.
Μου αρέσει! · Απάντηση · 20 λεπτά
Βούλα Γκάντσιου
Βούλα Γκάντσιου Γιούλη Βαϊοπούλου Τους λές με σοβαρό ύφος ότι -Τα γυαλιά τα χρειάζομαι και δεν θέλω να σπάσουν ! Μπορώ να σου δώσω τους κύβους σου να παίξεις ! Μερικές φορές πιάνει στα βρέφη η εναλλακτική παρ’ όλο ότι δεν μιλούν καταλαβαίνουν από τον τρόπο που τους μιλάς ! Αν πάλι συνεχίζουν και φοβάσαι να μην τα σπάσουν δώσε κάτι άλλο για να τους τραβήξεις την προσοχή ! Προσπάθησε να μην αφήνεις σε προσβάσιμο μέρος κάτι που δεν θέλεις να το πάρει, όπως τα γυαλιά σας, μαχαίρια , διακοσμητικά που σπάνε , για να μην έχετε δράματα
Μου αρέσει! · Απάντηση · 6 λεπτά

Βούλα Γκάντσιου
Χθες στις 2:09 π.μ.
Μέλος της ομάδας ζήτησε παραδείγματα , για να καταλάβει την διαφορά της θετικής διαπαιδαγώγησης και της ενσυναίσθησης , με τον παιδοκεντρισμό και αυταρχισμό !
Η θετική διαπαιδαγώγηση και η ενσυναίσθηση , καμμιά σχέση δεν έχουν με την παιδοκεντρική διαπαιδαγώγηση ! Στη θετική διαπαιδαγώγηση κατανοούμε τα συναισθήματα του παιδιού και τα θέλω του, αλλά δεν υποχωρούμε με τις φωνές και τα κλάματα , αν δεν μπορούμε να εκπληρώσουμε πάντα τις επιθυμίες του και τις αποφάσεις του ! Είμαστε όμως κοντά του να το παρηγορήσουμε στις ματαιώσεις του !
Παραδείγματα Θετικής Διαπαιδαγώγησης :
1ο – Παιδιά σκεφτήκαμε με τον πατέρα σας ότι θα είναι καλό να πάμε αύριο στη θάλασσα! Θέλετε να πάρουμε μαζί μας και κολατσιό , για να μείνουμε λίγη ώρα περισσότερο;
– Ναι πολύ καλή ιδέα ! Μπορούμε να πάρουμε μαζί μας και την βάρκα;
– Ναι θα ήταν καλό να την πάρουμε μαζί μας , αλλά θα φορέσετε τα σωσίβια και δεν θα ήθελα να απομακρυνθείτε !
– Σας το υποσχόμαστε !
Άλλο παράδειγμα Θετικής Διαπαιδαγώγησης 2ο – Μαμά ο Δημήτρης δεν μου δίνει το παιχνίδι του !
– Σου άρεσε πολύ το παιχνίδι του και θα ήθελες να έχεις ένα ίδιο; – Του το ζήτησες και δεν σου το έδωσε ;
– Πως θα μπορούσες να τον πείσεις να σου το δώσει για λίγο;
– Να του το πάρω όταν δεν θα βλέπει και να αρχίσω να τρέχω !
– Χμμ δεν νομίζω να είναι καλή ιδέα να του αρπάξεις το παιχνίδι ! Νομίζω ότι θα θυμώσει πολύ μαζί σου και δεν θα σε θέλει , για φίλο !
– Κάποιος άλλος τρόπος ;
– Ναι σκέφτηκα ! Θα του δώσω ένα δικό μου παιχνίδι και θα ανταλλάξουμε !
– Νομίζω ότι είναι δίκαιο ! Αρκεί να θελήσει να τα ανταλλάξετε !
– Μαμά του το είπα και δεν συμφωνεί !
– Θα το θέλει όσο και εσύ αυτό το παιχνίδι ! Μπορείτε να το παίξετε μαζί κάποια στιγμή ίσως ή όταν δεν είναι τόσο καινούργιο να θελήσει να το αναταλλάξετε !
– Έλα μια αγκαλιά και πήγαινε να παίξεις αν θέλεις στο δωμάτιο σου !
Παραδείγματα παιδοκεντρικής διαπαιδαγώγησης : 1ο – Μαμά θέλω να πάμε στη θάλασσα σήμερα !
– Δεν μπορούμε σήμερα , γιατί ο μπαμπάς είναι κουρασμένος !
– Μα γιατί…..εγω θέλω και εσύ είσαι κακιά που λες ότι δεν θα πάμε !
Μπαμπά θα πάμε …θα πάμε …θα πάμε !!!
– Δεν γίνεται παιδί μου μέχρι τώρα δούλευα!
– Θέλεις να γκρινιάζω μέχρι αύριο;
– Εντάξει ετοιμαστείτε να πάμε !
2ο Παράδειγμα παιδοκεντρικής διαπαιδαγώγησης
– Μαμά ο Δημήτρης δεν μου δίνει το παιχνίδι του !
– Γιατί δεν σου το δίνει ; Δεν κάνουν έτσι οι φίλοι ! Το ίδιο να του κάνεις και εσύ ! Νομίζω ότι είναι πολύ κακό παιδί ! Όλα δικά του τα θέλει ! Εσύ αν σου ζήταγε παιχνίδι θα του το έδινες ;
– Όχι , ούτε εγώ του έδωσα όταν μου ζήτησε το παζλ μου !
– Μη στενοχωριέσαι αγόρι μου ! Να μην τον έχεις πλέον φίλο ! Θα πάμε αύριο στο μαγαζί με τα παιχνίδια και θα σου πάρω το ίδιο και ότι άλλο θέλεις ! Αρκεί να μην κλαις !
Παραδείγματα αυταρχικής διαπαιδαγώγησης :
1ο – Μαρία και Δημήτρη θα σας τιμωρήσω που δεν είστε καλά παιδιά και αύριο θα μείνετε σπίτι όλη την ημέρα !
– Μα βρε μαμά μας είπες ότι θα πάμε στη θάλασσα σήμερα !
– Τώρα σας λέω ότι δεν θα πάμε για τιμωρία ! Άλλη φορά να μάθετε να με ακούτε σε ότι σας λέω !
-Είναι άδικο μαμά , εμείς ετοιμαστήκαμε για την θάλασσα !
– Τέλος η συζήτηση ! Πηγαίνετε στα δωμάτια σας !
2ο παράδειγμα αυταρχικής διαπαιδαγώγησης
– Μαμά ο Δημήτρης δεν μου δίνει το παιχνίδι του !
– Καλά κάνει δικαίωμα του είναι! Εσύ θα του έδινες το δικό σου;
– Ναι , θα του το έδινα αν μου το ζήταγε ! Φίλος μου είναι !
– Τέτοιος βλάκας είσαι φυσικά , σαν τον πατέρα σου ! Λοιπόν απ’ ότι κατάλαβες δεν σου το δίνει και άφησε τις κλάψες ! Έτσι θα γίνεις άντρας ; Αν πάρεις το χαρακτήρα του μπαμπάς σου όλοι θα σ’ εκμεταλεύονται !
Βούλα Γκάντσιου 2016 για την ομάδα θετική Διαπαιδαγώγηση
https://www.facebook.com/groups/413784475468424/?fref=ts
Πηγή https://rotasapantaw.wordpress.com/wp-admin/post-new.php

