Βούλα Γκάντσιου
1 Νοεμβρίου στις 11:24 π.μ.
Σήμερα γιορτάζουμε τον θηλασμό!! Ο δημόσιος θηλασμός δεν είναι ταμπού!! Είναι ανάγκη του βρέφους για να έρθει σ’ επαφή με την μητέρα του και να θηλάσει…. αγάπη!! Δεν γνωρίζει από ηθικολογίες από ρατσισμό και σεξουαλικά σύμβολα!!!!
Πανελλαδικός ταυτόχρονος θηλασμός σε 54 πόλεις! Λέμε όχι στον ρατσισμό για την μητέρα που θηλάζει δημόσια! Το στήθος της μητέρας δεν είναι ΄για σεξουαλική εκμετάλευση αλλά για να θηλάσει το μωρό της , όταν αυτό πεινάσει!!!
Στην ομάδα είμαστε υπέρμαχοι του θηλασμού της μητέρας στο παιδί της , για όσο χρόνο το έχουν ανάγκη!!!!
Βούλα Γκάντσιου 2015
Φωτογραφία της Βούλα Γκάντσιου.
Μου αρέσει! Σχολιάστε
Αρέσει στους Natasa Amarantidou, Panagiotis Gkantsios, ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΜΠΟΣΙΝΑ και σε 24 ακόμη.
Σχόλια
Georgia Tsakalidou
Georgia Tsakalidou 17 Νοεμβριου παγκοσμια ημερα προωροτητας!!! Ενημερωνομαστε στηριζουμε τους γονεις και αν μπορουμε δωριζουμε μητρικο γαλα. Γεννησα και τα 2 παιδια μου προωρα μα ημουν τυχερη τα πηρα σπιτι, δυστυχως καποιες μανουλες γυριζουν σπιτι χωρις τα μωρα τους. 1 εκατομμυριο μωρα χανονται λογω ελλειψης μοναδων, ειδικευμενου προσωπικου και φαρμακων.
Δεν μου αρέσει · Απάντηση · 1 · 1 Νοεμβρίου στις 3:50 μ.μ.
Βούλα Γκάντσιου
Βούλα Γκάντσιου Georgia Tsakalidou πιστεύω ότι, πολλές μητέρες που θηλάζουν τα δικά τους παιδιά, θα ήταν χαρούμενες αν μπορούσαν να χαρίσουν λίγο από το γάλα τους για τα πρόωρα βρέφη! Αν μπορείς ενημέρωσε τις μητέρες για τους τρόπους που θα δωρίσουν λίγο από το γάλα τους. Υπάρχει κάποιος φορέας που συγκεντρώνει το μητρικό γάλα; Αν έχεις διευθύνσεις και τηλέφωνο σε παρακαλώ να μας τα γράψεις.
Μου αρέσει! · Απάντηση · 1 Νοεμβρίου στις 8:47 μ.μ.
Georgia Tsakalidou
Georgia Tsakalidou Στο προσωπικο ιστολογιο 31 ebdomades μπορειτε να βρειτε πληροφοριες. Στο μαιευτηριο Ελενα Βενιζελος δινεται γαλα αν εχετε μωρο μεχρι 6 μηνων. Πληροφοριες στο τηλ
2132051360.
Δεν μου αρέσει · Απάντηση · 1 · 1 Νοεμβρίου στις 9:00 μ.μ.
Georgia Tsakalidou
Georgia Tsakalidou Ελενα Βενιζελου κοριτσια συγνωμη.
Δεν μου αρέσει · Απάντηση · 1 · 1 Νοεμβρίου στις 9:03 μ.μ.
Βούλα Γκάντσιου
Βούλα Γκάντσιου http://www.mitrikosthilasmos.com/2009/10/blog-post_30.html

Ατομική τράπεζα μητρικού γάλακτος. Πρακτικές συμβουλές και βασικοί…
MITRIKOSTHILASMOS.COM
Μου αρέσει! · Απάντηση · Αφαίρεση προεπισκόπησης · 1 · 1 Νοεμβρίου στις 9:04 μ.μ.
Βούλα Γκάντσιου
Βούλα Γκάντσιου La Leche League Greece: http://www.lllgreece.org | Σύνδεσμος …

http://www.lllgreece.org | Σύνδεσμος Θηλασμού Ελλάδος – La Leche League Greece
LLLGREECE.ORG
Μου αρέσει! · Απάντηση · Αφαίρεση προεπισκόπησης · 1 · 1 Νοεμβρίου στις 9:04 μ.μ.
Βούλα Γκάντσιου
Βούλα Γκάντσιου Georgia Tsakalidou γράψε και το δικό σου link από την ιστοσελίδα σου
Μου αρέσει! · Απάντηση · 1 Νοεμβρίου στις 9:06 μ.μ.
Irene Iordanopoulou
Irene Iordanopoulou https://www.facebook.com/groups/387557188009447/?fref=nf
Δράμα: Ομάδα Υποστήριξης Μητρικού Θηλασμού και Μητρότητας
760 μέλη
Είστε μέλος
σοφία αθανασίου
Irene Iordanopoulou
Μου αρέσει! · Απάντηση · Αφαίρεση προεπισκόπησης · 1 Νοεμβρίου στις 10:52 μ.μ.

Το αρχείο είναι από την ομάδα ΣούπερΜαμάδες – SuperMoms

