Samouti Giota
13 Σεπτεμβρίου
Δείτε εδώ αν το παιδάκι σας κοιμάτε οποτε και οσο πρεπει!
Φωτογραφία της Samouti Giota.
Μου αρέσει! Σχολιάστε
Αρέσει στους Δαλακα Λουκια, Viki Tsepili, ΜΑΡΙΑΝΝΑ ΚΑΤΣΑΟΥΝΗ και σε 3 ακόμη.
Σχόλια
Irene Iordanopoulou
Irene Iordanopoulou δλδ λεει να κοιμουνται 11ωρες;;χμμ…μπορει να μπει προγραμμα στον υπνο του παιδιου;καλο θεμα προς συζητηση Βούλα!
13 Σεπτεμβρίου στις 12:51 μ.μ. · Μου αρέσει! · 1
Samouti Giota
Samouti Giota Εγω παλαιότερα ειχα διαβάσει ότι τα παιδια μέχρι τα 10 τουλάχιστον πρεπει να κοιμούνται 12 ώρες φυσικά μαζι με τον μεσημεριανό ύπνο
13 Σεπτεμβρίου στις 12:54 μ.μ. · Μου αρέσει!
Βούλα Γκάντσιου
Βούλα Γκάντσιου Όπου ακούω κανόνες και όρια Irene αναρωτιέμαι αν οι γονείς κάνουν τον κόπο ν’ ακουσουν τις ανάγκες των παιδιών τους ή έχουν μόνο εξουσία για πρώτη φορά στην ζωή τους και την ασκούν με υπερβάλοντα ζήλο στα παιδιά τους!
13 Σεπτεμβρίου στις 1:19 μ.μ. · Μου αρέσει! · 1
Samouti Giota
Samouti Giota Το προγραμμα δεν αναφέρει νομίζω πόσες ώρες πρεπει το παιδι να τιμωρείται η να το χτυπάνε! Οι ώρες του ύπνου έχουν να κανουν καθαρά με την σωστή ανάπτυξη του και ειναι λογικό πως ενα παιδι τέτοιας ηλικίας αν το αφήσεις χωρις καθόλου κανόνες θα τρώει απο το πρωι μέχρι το βράδυ σαβούρες θα ξυπνάει και θα κοιμάται οποτε αυτο θεωρεί σωστό, άσχετα αν εχει σχολείο η οχι, θα μπορεί να φτύνει και να χτυπάει όποιον αυτός νομίζει σωστό. Οποτε και οι κανόνες με μέτρο χρειάζονται!
13 Σεπτεμβρίου στις 1:28 μ.μ. · Μου αρέσει! · 5
Irene Iordanopoulou
Irene Iordanopoulou Βούλα συμφωνω..Δε συμφωνω Γιωτα μου..Αν το παιδι στο σπιτι δε βλεπει τους γονεις να βριζουν-φτυνουν-κοροιδευουν κλπ κ βλεπει να τρωνε υγιεινα κ δεν εχουν στο σπιτι σαβουρες δε θα τα κανει ουτε αυτο..οσο για το προγραμμα γενικα ναι,αλλα μπορει να υπαρχουν αποκλισεις..Δεν εχουμε στρατιωτακια κ ρομποτακια,παιδια εχουμε..Για την αυτορρυθμιση και αυτοοριοθετηση εχεις ακουσει;Μετα δε χρειαζεται καθολου προγραμμα, να το πω ετσι,απτο γονιο..!Τα εχουμε λιγο στο μυαλο μας οπως τα εχουμε μαθει φυσικο ειναι..Λιγο “στενα” ας μου επιτραπει η εκφραση..
13 Σεπτεμβρίου στις 2:02 μ.μ. · Μου αρέσει!
Βούλα Γκάντσιου
Βούλα Γκάντσιου Κορίτσια Giota και Irene θέλετε να συζητήσουμε τώρα για τα όρια ή να κάνουμε ένα νέο πόστ να το διαβάσουν περισσότεροι γονείς;
13 Σεπτεμβρίου στις 2:09 μ.μ. · Μου αρέσει! · 1
Samouti Giota
Samouti Giota Δυστυχώς η ευτυχώς ομως Ειρήνη ενα παιδι δεν ειναι κλειδωμένο μονο και πάντα στο σπιτι.. Έχω ενα παιδι που μονο στρατιωτάκι δεν μπορείς να το πεις, αλλα εγω βαζω και όρια και κανόνες..
13 Σεπτεμβρίου στις 2:15 μ.μ. · Μου αρέσει!
Βούλα Γκάντσιου
Βούλα Γκάντσιου Ας υπολογίσουμε κορίτσια, τις ώρες που πρέπει να κοιμάται ένα παιδί μέχρι τα 10 έτη κατά την έρευνα που είχε διαβάσει η Giota Από το 24ωρο το παιδί θα πρέπει να κοιμάται δηλαδή 12 ώρες . Φυσικά θα πρέπει να υπολογίσουμε και τις ώρες που θα προσπαθούμε να το κοιμήσουμε γιατί δεν θα θέλει ν’ αφήνει το παιχνίδι για να κοιμηθεί! Να υπολογίσουμε και τα κλάματα και τα νεύρα του παιδιού ! Τις φωνές και τις απειλές τις δικές μας για να κοιμηθεί! Δηλαδή όλες μαζί 14 ώρες! Πόσες ώρες να βλέπει παιδικά; Στο σχολείο 6-7 ώρες; Διαβασμα, φροντιστήρια ; Δεν βγαίνουν βρε Giota ! Δεν θα παίξει αυτό το παιδί , Δεν θα περάσουμε δημιουργικές ώρες μαζί του;
13 Σεπτεμβρίου στις 2:39 μ.μ. · Μου αρέσει! · 2
Georgia Tsakalidou
Georgia Tsakalidou Ειναι τοσο κακο να εχρις προγραμμα;Εχω χωρις προγραμμα δεν νομιζω οτι μπορω να βγαλω τη μερα.
13 Σεπτεμβρίου στις 2:56 μ.μ. · Μου αρέσει! · 2
Irene Iordanopoulou
Irene Iordanopoulou Ετσι ειναι συμφωνω Γιωτα μου..Αλλα παντα το παιδι ακολουθει αυτο που μαθαινει απο το σπιτι!Εσυ κι ο μπαμπας τους ειστε οι κυριοι φροντιστες του!Ειστε οι βασεις τους!Αν κοντα σας δε νιωθει πιεσμενο,αλλα αγαπη,αποδοχη,ελευθερια τοτε δε παρασυρεται ευκολα.Αλλα μονο αν ειναι κ λιγο ελευθερο απο το σπιτι οχι συνεχεια με ορια κ κανονες!Αν φαει κ κανα 2σοκολατες π.χ.δεν εγινε τιποτα..Αν δεν εχει φαει ποτε μολις βρει π.χ.σε ενα παρτυ τοτε ναι!Θα φαει σαν να μην υπαρχει αυριο!Ξερω παιδι που η μαμα του του απαγορευε..Στην πορτα του ειπε”κι οπως ειπαμε!οχι πιτσα,οχι γλυκα,οχι πατατακια”..ε το παιδι εφαγε ο,τι υπηρχε κ μετα φυσικα τα εβγαζε!
13 Σεπτεμβρίου στις 3:08 μ.μ. · Μου αρέσει! · 1
Irene Iordanopoulou
Irene Iordanopoulou Γεωργια μου το προγραμμα δε σε αγχωνει;Εγω μεχρι τωρα ακολουθω το παιδι μου δε γινεται να βαλω προγραμμα!!Ειναι αυτο που λεει η Βουλα παραπανω!
13 Σεπτεμβρίου στις 3:09 μ.μ. · Μου αρέσει!
Georgia Tsakalidou
Georgia Tsakalidou Καθολου ισως επειδη εχω μαθει ετσι.Οταν εχεις ενα μωρο που απο 2 μηνων κανει 4-5 φορες την εβδομαδα φυσιοθεραπεια και ενα στον παιδικο καπως πρεπει να υπαρχει μια οργανωση μεσα στο σπιτι.Ο μικρος καθοριζει το προγραμμα μας!
13 Σεπτεμβρίου στις 3:15 μ.μ. · Μου αρέσει! · 1
Samouti Giota
Samouti Giota Δλδ εαν το πάιδι κοιμάται το μεσημέρι 3-6 και το βράδυ 11-7 δεν εχει χρόνο να παίξει και να εχει δραστηριότητες?
13 Σεπτεμβρίου στις 3:17 μ.μ. · Μου αρέσει! · 1
Georgia Tsakalidou
Georgia Tsakalidou Θελω να πω οτι πχ οταν ο μικρος εχει στις 9 το πρωι φυσιοθεραπεια πρεπει το βραδυ να κοιμηθει για να μπορει να ξυπνησει νωρις μα αφησω την κορη μου στο παιδικο και να παμε.Αν εδεν εχει κοιμηθει δεν μπορει να κανει σωστη θεραπεια και παμε πισω.Αναγκαστικα πρεπει να ειμαστε οργανωμενοι !
13 Σεπτεμβρίου στις 3:23 μ.μ. · Δεν μου αρέσει · 2
Irene Iordanopoulou
Irene Iordanopoulou Από το βιβλιο του Τομας Γκορντον:Τα μυστικα του αποτελεσματικου γονεα
Φωτογραφία της Irene Iordanopoulou.
13 Σεπτεμβρίου στις 3:37 μ.μ. · Δεν μου αρέσει · 2
Georgia Tsakalidou
Georgia Tsakalidou Δεν ξερω αν καποια απο εσας μεγαλωνει παιδι που χρειαζεται εργουεραπεια,λογουεραπειαη φυσιοθεραπεια.Ενα κειμενο δεν μου λεει τπτ οταν εχεις να αντιμετωπισεις την ξαθημερινοτητα και το προγραμα ενος τετοιου παιδιου.
13 Σεπτεμβρίου στις 4:41 μ.μ. · Δεν μου αρέσει · 5
Eleni Mouzi
Eleni Mouzi Εγω σε νιωθω περισσότερο απο τον καθένα!!Georgia Tsakalidou
13 Σεπτεμβρίου στις 5:23 μ.μ. · Δεν μου αρέσει · 1
Georgia Tsakalidou
Georgia Tsakalidou Το ξερω!!!!Τα αυτονοητα για καποιους εμεις τα κατακταμε με αγωνα!!!
13 Σεπτεμβρίου στις 5:25 μ.μ. · Δεν μου αρέσει · 2
Βούλα Γκάντσιου
Βούλα Γκάντσιου Πριν από χρόνια είχα επισκεφτεί ένα σπίτι που η οικογένεια είχε 2 παιδάκια 2,5 και 3,5.χρονών Τα έδινε εντολές και εκτελούσαν . Αν τολμούσαν να πούν όχι , η μητέρα τα κοίταγε αγριεμμένα και τα έστελνε στο δωμάτιο τους. Πίσω από την πόρτα του δωματίου τους υπήρχε καρφωμένο ένα χαρτόνι με τα όρια που έθεταν οι γονείς. Παράδειγμα: Ακούμε τους μεγαλύτερους και δεν λέμε οχι. Τρώμε ότι μαγειρέψει η μανούλα και δεν φέρνουμε αντίρρηση. Πίσω από την εξώπορτα υπήρχε το ημερήσιο πρόγραμμα. Ξυπνάμε στις 8.00 πλένουμε πρόσωπο και χέρια Κάνουμε προσευχούλα ντυνόμαστε και τρώμε πρωινό. κλπ Τα παιδιά δεν χαμογελούσαν και μόλις τα έστελνε η μαμά στο δωμάτιο, κατέβαζαν το κεφάλι και μέσα στο δωμάτιο ακουγόταν τσιρίδες γιατί το μεγαλύτερο κτυπούσε το μικρό! Θα ήθελα πολύ να υπήρχε συναισθηματόμετρο για να μας προιδοποιεί όταν τα παιδιά δεν νιώθουν καλά και έχουν αρνητικά συναισθήματα! Δεν γνωρίζω πως μεγάλωσαν αυτά τα παιδιά με τόσα όρια και με αυστηρή πειθαρχία γιατί πήραν μετάθεση και έφυγαν από την περιοχή .
13 Σεπτεμβρίου στις 5:53 μ.μ. · Τροποποιήθηκε · Μου αρέσει! · 1
Georgia Tsakalidou
Georgia Tsakalidou Ελενη δεν γινομαστε κατανοητες!!!
13 Σεπτεμβρίου στις 5:36 μ.μ. · Δεν μου αρέσει · 2
Βούλα Γκάντσιου
Βούλα Γκάντσιου Georgia Tsakalidou στην περίπτωση σου σίγουρα θέλεις να έχεις πρόγραμμα, γιατί και ο φυσικοθεραπευτής σου έκλεισε ραντεβού και ο παιδικός έχει ωράριο λειτουργίας. Δεν λέμε γι’ αυτά τα αναγκαστικά προγράμματα, αλλά για τον ψυχολογικό εξαναγκασμό από γονείς στα παιδιά.
13 Σεπτεμβρίου στις 5:39 μ.μ. · Μου αρέσει! · 2
Samouti Giota
Samouti Giota Βούλα εσυ αναφέρεσαι στο αλλο άκρο, την στρατιωτική πειθαρχία! Αυτα τα άκρα δε με εκφράζουν ούτε το ενα αλλα σίγουρα ούτε και το αλλο!
13 Σεπτεμβρίου στις 5:42 μ.μ. · Τροποποιήθηκε · Δεν μου αρέσει · 2
Georgia Tsakalidou
Georgia Tsakalidou Αυτο εννοουσα Βουλα μου οτι υπαρχουν περιπτωσεις που διαφερουν,δεν ειναι ευκολο ουτε για μενα ουτε για τα παιδια αλλα το παλευουμε και φυσικα συμφωνω στα υπολοιπα μαζι σου.
13 Σεπτεμβρίου στις 5:43 μ.μ. · Δεν μου αρέσει · 1
Βούλα Γκάντσιου
Βούλα Γκάντσιου Για περισσότερες λεπτομέρειες από το βιβλίο Αποτελεσματικός γονέας του Thomas Gordon διαβάστε στο blog https://rotasapantaw.wordpress.com/2015/09/09/αποτελεσματικό…ο-dr-gordon-κα/

Αποτελεσματικός Γονέας . Μοντέλο Dr Gordon και ενεργητική ακρόαση!
ROTASAPANTAW.WORDPRESS.COM
13 Σεπτεμβρίου στις 5:56 μ.μ. · Μου αρέσει! · 1 · Αφαίρεση προεπισκόπησης
Βούλα Γκάντσιου
Βούλα Γκάντσιου Irini Georgala
13 Σεπτεμβρίου στις 5:58 μ.μ. · Μου αρέσει! · 1
Irene Iordanopoulou
Irene Iordanopoulou Αλλο λεμε κι αλλο λετε κοριτσια,εμεις δε γινομαστε κατανοητες!!!
13 Σεπτεμβρίου στις 10:35 μ.μ. · Μου αρέσει!
Βούλα Γκάντσιου
Βούλα Γκάντσιου Georgia Tsakalidou γιατί πιστεύεις ότι δεν σε κατανοούμε; Σαφώς είναι διαφορετικό να είσαι αναγκασμένη να προγραμματίζεις την ημέρα σου και δεν είναι κακό, και άλλο οι κανόνες και τα όρια που βάζουν οι γονείς στα παιδιά τους. Να είσαι σίγουρη ότι στην …Δείτε περισσότερα
13 Σεπτεμβρίου στις 10:40 μ.μ. · Μου αρέσει! · 2
Βούλα Γκάντσιου
Βούλα Γκάντσιου Samouti Giota όχι δεν αναφέρομαι στην στρατιωτική πειθαρχία, αλλά είπα ότι ,όταν άκουσα για πειθαρχία ήταν στα σχολεία, στα ιδρύματα και στον στρατό. Κατα την γνώμη μου στο σπίτι δεν χωράνε η πειθαρχία,και οι εντολές αλλά η ισότητα και η συνεργασία με όλα τα μέλη της οικογένειας. Όλα τα εξαναγκαστικά δεν έχουν καλά αποτελέσματα
13 Σεπτεμβρίου στις 11:03 μ.μ. · Μου αρέσει! · 2
Samouti Giota
Samouti Giota Και εγω έχω την αίσθηση ότι δεν γίνομαι κατανοητή.. Βούλα ειναι μεγάλη συζήτηση και προτιμώ να την κάνουμε απο κοντα πίνοντας το καφεδακι μας!
13 Σεπτεμβρίου στις 11:09 μ.μ. · Δεν μου αρέσει · 1
Anna Giannakaki
Anna Giannakaki Εμεις στην ωρα μας…8:00,,,,
14 Σεπτεμβρίου στις 11:11 π.μ. · Μου αρέσει! · 1
Irini Georgala
Irini Georgala Εγώ πιστεύω ότι η επιβολή αυτού που εμείς οι γονείς ονομάζουμε “όρια” και “κανόνες” σε ό,τι αφορά τις φυσιολογικές σωματικές λειτουργίες των παιδιών μας αποτελεί μια μικρή καταστροφή. Δεν υπάρχει κανόνας για το πόσο πρέπει να κοιμούνται τα παιδιά, η φυσιολογική απόκλιση ανάμεσα στα παιδιά είναι τεράστια. Θυμάμαι απ’ όταν είχα γεννήσει και διάβαζα το The no cry sleep solution της Elizabeth Pantley ότι ακόμα και τα νεογέννητα έχουν τεράστια απόκλιση στον ύπνο, μπορεί ένα να κοιμάται 8 ώρες τη μέρα και άλλο 18 ώρες τη μέρα! Μιλάμε για τεράστια διαφορά! Η επιβολή “ορίων” σ’ αυτό το θέμα, η εκπαίδευση ύπνου επιφέρει καταστροφικά αποτελέσματα στα παιδιά. Τα παιδιά που έχουν υποστεί εκπαίδευση ύπνου είναι αυτά που αποκτούν προβλήματα ύπνου ως ενήλικες, τα παιδιά που πιέστηκαν να φάνε είναι αυτά που γίνονται τα πλέον άφαγα, τα παιδιά που πιέστηκαν να βγάλουν την πάνα για να πάνε παιδικό, γιατί έτσι πιστεύει ότι πρέπει η γιαγιά, η θεία, η γειτόνισσα είναι που ζορίζονται περισσότερο. Τα παιδιά των οποίων οι ανάγκες γίνονται σεβαστές δεν αντιμετωπίζουν πρόβλημα. Συμφωνώ να υπάρχει ένα πλαίσιο για να προετοιμάζεται το παιδί για ύπνο, ησυχία, όχι τηλεόραση, χαμηλά φώτα, παραμύθια ή ό,τι άλλο είναι ευχάριστο για το παιδί, αλλά απαρέγκλιτο πρόγραμμα όχι. Όπως είναι αδιανόητο να πεις σε έναν ενήλικα στις 12 ” Τώρα θα τα αφήσεις όλα και θα πας για ύπνο” ή “σήμερα έχουμε φασολάκια, αυτά θα φας, θέλεις δε θέλεις, γιατί έτσι πρέπει”, έτσι είναι αδιανόητο και για τα παιδιά. Σεβασμό χρειάζονται και οι μεγάλοι και τα παιδιά.
14 Σεπτεμβρίου στις 11:44 π.μ. · Δεν μου αρέσει · 2
Irene Iordanopoulou
Irene Iordanopoulou Ευχαριστουμε Ειρηνη μου για το ξεκαθαρισμα στο μυαλο μας!Συμφωνω απολυτα
14 Σεπτεμβρίου στις 3:29 μ.μ. · Δεν μου αρέσει · 2
Katerina Rokidou
Katerina Rokidou Οταν το παιδί μου θέλει να δει παιδικά στις 10 το βράδυ και το πρωι θα ξυπνήσει στις 7 για να πάει στο σχολείο κι εγώ του εξηγώ τα αυτονόητα και δεν καταλαβαίνει τσιρίζει φωνάζει θυμώνει και επιμένει…..Πείτε μου εγώ τι πρέπει να κάνω να μην το καταπιέσω και να το αφήσω να κάνει αυτό που θέλει???? Να του εξηγήσω ότι δεν γίνεται αυτό που θέλει για τους γνωστούς λόγους???? Η του κλείνω το DVD και τέλος!!! Διότι αν εξαντλήσεις όλα τα περιθώρια υπομονής και συζήτησης και εναλλακτικών προτάσεων για την επόμενη μέρα…. και συνεχίζει να επιμένει το κλείνεις και δεν διαπαραγματεύεσαι!!!!!
15 Σεπτεμβρίου στις 12:11 π.μ. · Δεν μου αρέσει · 1
Βούλα Γκάντσιου
Βούλα Γκάντσιου Katerina Rokidou γράψε ηλικίες παιδιών και φύλο. Επίσης αν τα προηγούμενα χρόνια είχατε συγκρουσιακή σχέση για τα όρια με τιμωρίες και φωνές, δεν βελτιώνεται από την μια στιγμή στην άλλη. Θέλει πολύ δουλειά, για να αποκατασταθεί η σχέση σας , σε σχέση ισότητας και εμπιστοσύνης. Σκέψου πως ήταν αρχικά η σχέση σας με τα παιδιά σας, περιέγραψε την και το συζητάμε.
15 Σεπτεμβρίου στις 12:53 π.μ. · Μου αρέσει! · 2
Katerina Rokidou
Katerina Rokidou Μιλάω για τον γιο μου 7 ετών ο οποίος μεγάλωσε σ’ένα νορμάλ περιβάλλον με πολύ αγάπη με ελευθερία μέσα στο σπίτι να παίζει και να κινείται άνετα….με παιχνίδι με τους γονείς,φίλους και πολλές βόλτες!!! Συζήτηση για τα πάντα,ερεθίσματα και πολύ προσωπικό χρόνο γιατί δεν εργάζομαι!!! Είναι ένα παιδί δύσκολο πεισματάρης απαιτητιτικός και πολύ γκρινιάρης… Και μη έχω πει και όχι και μάλωσα και όρια υπάρχουν γιατί αλλιώς δεν γίνεται κατά την προσωπική μου άποψη….. Τον λατρεύω κυριολεκτικά λιώνω…. Δεν θα τον αφήσω όμως να μου ζωγραφίσει τους τοίχους γιατί έτσι του κάπνισε ας πούμε ούτε να μου γδάρει όλα τα έπιπλα με τα αυτοκινητάκια…. εκεί θα ακούσει το όχι και το μη αφού του εξηγήσω και του μιλήσω πρώτα…. Ασφάλεια άλλο μεγάλο κεφάλαιο ριψοκίνδυνα πράγματα για τον εαυτό του αλλά και για τα υπόλοιπα παιδάκια….. Μαλώνω ή υψώνω τον τόνο της φωνής δεν σημαίνει βασανιστήριο ή κακοποίηση ψυχολογική για εμένα…. Σημαίνει φρένο σε μερικά πράγματα επικίνδυνα,θέματα συμπεριφοράς ευγένειας ανθρωπιάς!!! Οι αγκαλιές και τα φιλιά απεριόριστα η αγάπη ξεχειλίζει…. Το ένα κομμάτι δεν αναιρεί το άλλο…..Επίσης να συμπληρώσω ότι αν κάποιες φορές τον αδικήσω του ζητώ συγγνώμη…….
15 Σεπτεμβρίου στις 9:20 π.μ. · Δεν μου αρέσει · 1
Irene Iordanopoulou
Irene Iordanopoulou Καταρχας μονο που βαζεις ταμπελες στο παιδι σου Κατερινα μου αυτο τον κανει να ειναι αυτες οι ταμπελες!!Μετα τα μη,οχι,φωνες,ορια κι αυτα τον κανουν να ειναι αυτες οι ταμπελες!Στην περιπτωση με τα παιδικα λες”ειμαι πολυ κουρασμενη κ θελω να κοιμηθω.επισης κι εσυ αυριο εχεις πρωινο ξυπνημα.τι θα μπορουσαμε να κανουμε γι’αυτο πες μου εσυ μια λυση(ωστε να νιωσει οτι αυτος αποφασισε!)αν δε μπορει να πει κατι λες”θες να δουμε παιδικα ακομη ενα τεταρτο ή ακομη ενα μισαωρο κ μετα να πεσουμε για υπνο;”Καπως ετσι!Συνεργασια.
15 Σεπτεμβρίου στις 9:32 π.μ. · Μου αρέσει!
Irene Iordanopoulou
Irene Iordanopoulou http://www.baby.gr/…/1257-giati-prepei-na-stamatisete…

Γιατί πρέπει να σταματήσετε να φωνάζετε στο παιδί σας
BABY.GR
15 Σεπτεμβρίου στις 9:32 π.μ. · Μου αρέσει! · Αφαίρεση προεπισκόπησης
Irene Iordanopoulou
Irene Iordanopoulou διαβασε κ το παρακστω αρθρο για τις ταμπελες που ειχα βαλει κι αυτο εδω του κυριου Παπαβεντση….http://pediatros-thes.gr/…/%CE%B4%CE%B5%CE%BD-%CE%B5…/
15 Σεπτεμβρίου στις 9:41 π.μ. · Τροποποιήθηκε · Μου αρέσει!
Irini Georgala
Irini Georgala Katerina δεν είναι ο σκοπός το παιδί να μην ακούει ποτέ όχι και μη. Το θέμα είναι να μην τα ακούει συνέχεια, ο γονιός να μη μπαίνει σε παιχνίδια εξουσίας για το “ποιανού θα περάσει”, τα όχι και τα μη να περιορίζονται όσο γίνεται σε θέματα ασφαλείας και πάντα να ακολουθούν εξηγήσεις, και το κυριότερο, όταν ακουστεί όχι και μη πάντα να προτείνονται εναλλακτικές. Φυσικά και δε θα αφήσεις το παιδί να καταστρέψει έπιπλα και τοίχους, η φωνή όμως δεν είναι λύση. Η εναλλακτική είναι. Το να κολλήσεις χαρτιά στους τοίχους για να ζωγραφίσει και να γίνει αυτό παιχνίδι για παράδειγμα. Και σου το λέω αυτό εγώ που τον τελευταίο καιρό δυστυχώς αρκετές φορές υψώνω φωνή… Το παλεύω όμως και θα το παλεύω πάντα. Σε ό,τι αφορά τις ταμπέλες συμφωνώ απόλυτα με την Irene, λειτουργούν ως αυτοεκπληρούμενη προφητεία. Επειδή βλέπω ότι η ανατροφή σε απασχολεί σοβαρά, όπως και εμένα, και αν μου επιτρέπεις, θα ήθελα να σου προτείνω να πάρεις το βιβλίο που ανέφερε η Irene παραπάνω, Τα μυστικά του αποτελεσματικού γονέα του Thomas Gordon. Εμένα με βοηθάει πολύ σε πολλά επίπεδα και περιέχει πολλά χρήσιμα εργαλεία για την διαπαιδαγώγηση.
15 Σεπτεμβρίου στις 11:14 π.μ. · Μου αρέσει! · 2
Irene Iordanopoulou
Irene Iordanopoulou ειναι βιβλιο που ανατρεχεις συνεχεια δε καθεται απλα στο ραφι μετα που το διαβαζεις,αξιζει τα λεφτα του 100%!
15 Σεπτεμβρίου στις 4:26 μ.μ. · Μου αρέσει!
Katerina Rokidou
Katerina Rokidou Μου ζήτησε η Βούλα να περιγράψω την σχέση μου με το παιδί όσο μπορεί να γίνει αυτό μέσα σε λίγες γραμμές….. Δηλαδή ένα ζωηρό παιδί πως να το πεις για να μην του κολλήσεις ταμπέλα????Δεν ξεκίνησα να μιλάω ξεκάρφωτα χαρακτηρίζοντας το αγοράκι μου…. Εδωσα μερικές λεπτομέρεις για το πως λειτουργώ εγώ….. Μπορεί να είμαι και λάθος…..Ευχαριστώ για το βιβλίο που μου προτείνετε θα το διαβάσω σίγουρα!!!! Κάθε γνώμη σεβαστή για εμένα!!!! Καθημερινά δίνω τον αγώνα μου για να γίνομαι καλύτερη μαμά για τα παιδιά μου!!!
15 Σεπτεμβρίου στις 9:54 μ.μ. · Μου αρέσει! · 1
Irene Iordanopoulou
Irene Iordanopoulou Αυτο ακριβως λεμε Κατερινα μου δεν υπαρχουν ζωηρα παιδια,ουτε αλλα επιθετα..Υπαρχουν παιδια που με την οποιαδηποτε συμπεριφορα τους (που εμεις μεταφραζουμε ως ζωηρο,ατακτο κλπ) μας επικοινωνουν καποια αναγκη τους! (π.χ. την αναγκη να εκτονωθει καπου,οτι πιεζεται απο καπου,απο κατι.) Δε ξερω ας με διορθωσει η Irini ή η Βούλα αν κανω λαθος κιολας.Αχ ναι φοβερο βιβλιο αν μπορεις παρτο! Βεβαια ολες οι μανουλες αγωνιζονται για το καλυτερο αλιμονο ποια δε θελει ευτυχισμενα παιδακια!!
15 Σεπτεμβρίου στις 10:13 μ.μ. · Δεν μου αρέσει · 2
Katerina Rokidou
Katerina Rokidou Georgia Tsakalidou συμφωνώ απόλυτα μαζί σου….. Το πρώτο πράγμα που λένε εργοθεραπευτές και λογοθεραπεύτριες είναι όρια κανόνες και σταθερό πρόγραμμα έτσι είναι πιο ήρεμο το παιδί και δεν χάνεται η μπάλα…. Αλλιώς Lexotanil για τις μανούλες!!!
15 Σεπτεμβρίου στις 10:41 μ.μ. · Μου αρέσει! · 1
Βούλα Γκάντσιου
Βούλα Γκάντσιου Katerina Rokidou Είμαι σίγουρη ότι λατρεύεις το παιδί σου και προσπαθεις να το μεγαλώσεις όσο πιο καλά γίνεται. Είσαι μια μητέρα με ανοιχτά μυαλά που θέλει να διαβάζει και άλλες απόψεις και γι’ αυτό είσαι στην ομάδα . Δεν λέμε ότι ο χ τρόπος είναι καλός και ο ψ είναι κακός. Η κάθε μια θα εφαρμόζει τον τρόπο που πιστεύει ότι θα διαπαιδαγωγήσει καλύτερα το παιδί της. Πριν από λίγες μέρες έγραψα κάποια παραδείγματα που πιστεύω ότι θα βοηθούσε ώστε να μη βάζουμε όρια στα παιδιά αλλά να θέτουμε τα δικά μας όρια. Ας το πάρουμε από την αρχή , για να καταλάβουμε την διαφορά. Ο 7 χρονος γιος σου παίζει με τ’ αυτοκινητάκια του στον καναπέ του σαλονιού και φοβάσαι να μην σκιστεί οπότε αν θέλεις να του βάλεις όρια του λες – Μην παίζεις επάνω στον καναπέ γιατί θα το σχίσεις. Αν συνεχίσεις θα σου πάρω τ’ αυτοκινητάκια και θα πας στο δωμάτιο σου. Αν είσαι η μητέρα που αυτο-οριοθετείται του λες -Αγαπούλα μου δεν θα ήθελα να σκιστεί ο καναπές, γιατί θα πρέπει να τον διορθώσω και δεν έχω τα χρήματα και την διάθεση , γι’ αυτό θα ήθελες να κάνουμε έναν αγώνα ταχύτητας στο πάτωμα; Θα μπορούσαμε αύριο να αγοράσουμε χαρτόνια και να ζωγραφίσουμε δρόμους πεζοδρόμια , να τοποθετήσουμε φανάρια και ένα ανοιχτό γκαράζ. Γράψε περιπτώσεις που αντιμετωπίζεις για να βρούμε μαζί τρόπους αντιμετώπισης. Η Irini και η irene σου έδωσαν κάποιες ιδέες. Ένα άλλο παράδειγμα με τις ζωγραφιές στον τοίχο είναι να κολλήσεις χαρτόνια ή να αγοράσεις πίνακα . Είχα γράψει ότι δεν θα με πείραζε να ζωγραφίσει το δωμάτιο του, αντί να το ζωγραφίσει κάποιος ζωγράφος. Τα όρια και η πειθαρχία δεν ξέρω αν είναι απαραίτητα στα παιδιά που κάνουν λογοθεραπεία ή εργοθεραπεία , αλλά στα παιδιά που δεν χρειάζεται να ακολουθούν κάποια θεραπεία, δεν χρειάζονται τα όρια, αλλά μόνο να θέτουμε τα δικά μας. Έτσι θα μάθουν μιμητικά να αυτο-οριοθετούνται. Αρκετή πειθαρχία ,οριοθετήσεις και εντολές θα γνωρίσουν εκεί έξω. Πιστεύω αν δεν τους διαπαιδαγωγούμε μ’ αυτόν τον τρόπο θα μάθουν να μην δέχονται αντιδημοκρατικούς τρόπος και να αντιδρούν . Αλλιώς θα γίνουν άτομα που δέχονται τα πάντα χωρίς δική τους γνώμη. Επίσης έγραψες Katerina ότι ” Είναι ένα παιδί δύσκολο πεισματάρης απαιτητιτικός και πολύ γκρινιάρης..” Μήπως μ’ αυτήν την συμπεριφορά του κάτι θέλει να σου επικοινωνήσει;
16 Σεπτεμβρίου στις 6:06 μ.μ. · Μου αρέσει! · 2
Βούλα Γκάντσιου
Βούλα Γκάντσιου Katerina μπες στο blog να πάρεις μια ιδέα από το βιβλίο Αποτελεσματικός γονέας του Thomas Gordon διάβασε στο blog κατηγορία ψυχολογία παιδιών από 0 – 18 ετών https://rotasapantaw.wordpress.com/2015/09/09/αποτελεσματικό…ο-dr-gordon-κα/ Για το θέμα της ασφάλειας του παιδιού το προστατεύουμε με δυναμισμό και του εξηγούμε τα πάντα ξανά και ξανά μέχρι να βγάλει μαλλιά η γλώσα μας! Έναν άλλο προβληματισμό που έγραψες για την τηλεόραση και τον βραδυνό ύπνο θα γράψω με ποιον τρόπο θα το χειριζόμουν . Ισως θα μπορούσαμε να βάλουμε και πολύ χιούμορ στην ανατροφή των παιδιών μας. Πολλές φορές αποφορτίζει την ένταση!

Αποτελεσματικός Γονέας . Μοντέλο Dr Gordon και ενεργητική ακρόαση!
ROTASAPANTAW.WORDPRESS.COM
16 Σεπτεμβρίου στις 6:23 μ.μ. · Μου αρέσει! · 1 · Αφαίρεση προεπισκόπησης
Irene Iordanopoulou
Irene Iordanopoulou Νομιζω οτι ουτε αυτα τα παιδακια θελουν τοση αυστηροτητα προγραμμα,ορια κλπ δε τους φτανει που εχουν τα προβληματα τους να εχουν κι αυτα;οι λογοθεραπευτες δε ξερω κιολας κατα ποσο ξερουν κι απο αναπτυξιακη ψυχολογια για τα παιδια ,μπορει να κανω κ λαθος..
16 Σεπτεμβρίου στις 6:25 μ.μ. · Δεν μου αρέσει · 1
Georgia Tsakalidou
Georgia Tsakalidou Ναι θελουν προγραμμα.Πχ αν εχει 9 το πρωι φυσιοθεραπεια πρεπει να εχει ξυπνησει μεχρι τις 7.30 για να φαει και να ξυπνησει το σωμα,αν φαει πιο αργα σιγουρα θα κανει εμετο πανω στη μπαλα και αυτοματα βγαινει απο το ρυθμο.Για να ξυπνησει λοιπον στις 7.30 πρεπει να εχει κοιμηθει μεχρι τις 11.Δεν μιλαμε για 1-2 μηνες,εμεις κανουμε 18 μηνες και χωρις προγραμμα δεν υπαρχει αποτελεσμα.
16 Σεπτεμβρίου στις 6:45 μ.μ. · Δεν μου αρέσει · 2
Irene Iordanopoulou
Irene Iordanopoulou ααα ναιιι αυτα ενταξει ειναι πρακτικα θεματα βεβαια μονο ετσι γινεται…στα υπολοιπα λεω τοτε οτι ισα ισα επειδη εχουν αυτο το προγραμμα θα θελουν λιγη ελευθερια!
16 Σεπτεμβρίου στις 6:47 μ.μ. · Δεν μου αρέσει · 2

https://www.facebook.com/groups/413784475468424/?fref=ts

Advertisements