Η Katerina Marinopoulou κοινοποίησε τη φωτογραφία
12 Σεπτεμβρίου
Καλησπέρα μανούλες και μπαμπάδες της παρέας. Πρέπει να μάθουμε τα παιδιά μας ότι παίζουμε και κάνουμε παρέα όλα τα παιδιά. Όπως και να είσαι αυτά…. Με γυαλιά? Με ακουστικό??? Με ένα χέρι???…. Ή με κάποια ιδιαιτεροτητα… Όλα είναι παιδιά του ίδιου Θεού…. Πρέπει να μάθουμε να αγκαλιαζουμε και να παίζουμε με όλους.
Φωτογραφία της Marianna Efstathiou.
Marianna Efstathiou
10 Σεπτεμβρίου
Kalinixta xxx

Μου αρέσει! Σχολιάστε
Αρέσει σε εσάς, καθώς και στους Katerina Marinopoulou, Penni Peloni, Samouti Giota και σε 18 ακόμη.
Σχόλια
Katerina Marinopoulou
Katerina Marinopoulou Μανούλες την γνώμη σας θέλω. Θα αφήνατε το παιδάκι σας να κάνει παρέα με αυτά (τα παιδιά) ??? Ή θα τους απαγορεύεται να τα πλησιάσουν????
12 Σεπτεμβρίου στις 10:17 μ.μ. · Τροποποιήθηκε · Δεν μου αρέσει · 2
Magia Magia
Magia Magia ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΚΑΝΕΝΑ ΔΕΝ ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΙΣΑ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΜΕ ΙΣΑ.ΕΧΩ 3 ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΟΤΑΝ ΠΗΓΑΙΝΑΝ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΕΙΧΑΝ ΜΙΑ ΣΥΜΜΑΘΗΤΡΙΑ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΤΗΝ ΑΤΥΧΙΑ ΝΑ ΓΕΝΝΗΘΕΙ ΑΥΤΗ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΘΑΝΕΙ Η ΜΑΝΟΥΛΑ ΤΗΣ.Ο ΜΠΑΜΠΑΣ ΤΗΣ ΠΑΝΤΡΕΥΤΗΚΕ ΔΕΥΤΕΡΗ ΦΟΡΑ ΚΑΝΑΝΕ ΕΝΑ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ.ΤΗΝΜΑΡΙΑ ΔΕΝ ΤΗΝ ΗΘΕΛΕ ΚΑΝΕΝΑ ΠΑΙΔΑΚΙ ΓΙΑΤΙ ΗΤΑΝ ΑΠΕΡΙΠΟΙΗΤΗ ΚΑΙ ΜΕΛΑΓΧΟΛΙΚΗΟΙ ΔΙΚΕΣ ΜΟΥ ΣΤΕΝΑΧΩΡΙΟΤΑΝ ΤΙΣ ΕΙΠΑ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΝΟΥΝ ΠΑΡΕΑ ΚΑΙ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ ΘΑ ΑΡΧΙΣΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΑΛΛΑ ΠΑΙΔΙΑ . ΤΟ ΠΡΩΙ ΤΙΣ ΠΗΓΑΙΝΕ Ο ΜΠΑΜΠΑΣ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΥΝΑΝΤΟΥΣΑΝ ΤΗ ΜΑΡΙΑ ΤΗΝ ΕΠΑΙΡΝΑΝ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ.ΕΤΣΙ ΑΡΧΙΣΑΝ ΝΑ ΤΗΝ ΠΑΙΖΟΥΝ.ΠΟΙΟΣ ΟΜΩΣ ΕΙΧΕ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΑΝ ΤΗΝ ΜΑΡΙΑ ΕΤΣΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ;;;;;;;;;;;ΜΑ ΦΥΣΙΚΑ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΚΑΙ ΠΙΟ ΠΟΛΥ Η ΜΑΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΠΟΥ ΕΔΩΣΕ Η ΚΑΘΕ ΜΙΑ ΣΤΟ ΠΑΙΔΙ ΤΗΣ.ΠΑΝΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΚΕΦΤΟΜΑΣΤΕ ΟΤΙ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΜΕ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΤΗ ΔΥΣΚΟΛΗ ΘΕΣΗ ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕ ΝΑ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΣΤΟ ΠΕΡΙΘΩΡΙΟ ΦΥΣΙΚΑ ΟΧΙ.Ε ΤΟΤΕ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ;;;;;;;;;;;;;;;;
12 Σεπτεμβρίου στις 11:03 μ.μ. · Μου αρέσει! · 2
Katerina Marinopoulou
Katerina Marinopoulou Magia Magia ακριβώς πρώτα πρέπει να μάθουμε στα παιδιά να σκέφτονται πριν κάνουν κάτι αν θα τους άρεσε να τους κάνουν και σε αυτούς το ίδιο και μετά να πρατουν… Και συνήθως όταν ένα παιδί κάνει την αρχή ακολουθούν σιγά σιγά και τα υπόλοιπα παιδιά….. Γιατί είναι παιδιά και έχουν ψυχή…
12 Σεπτεμβρίου στις 11:09 μ.μ. · Δεν μου αρέσει · 2
Anastasia Siamlidou
Anastasia Siamlidou δεν μπορω να την αναγκασω αλλα αν το θελε δεν θα ειχα προβλημα
12 Σεπτεμβρίου στις 11:11 μ.μ. · Δεν μου αρέσει · 2
Katerina Marinopoulou
Katerina Marinopoulou Δεν μπορούμε να πιέσουμε τα παιδιά να κάνουν κάτι που δεν θέλουν. Έχουμε τα αντίθετα αποτέλεσμα. Το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι να τα μιλάμε!!!
12 Σεπτεμβρίου στις 11:17 μ.μ. · Δεν μου αρέσει · 3
Magia Magia
Magia Magia ΔΕΝ ΠΙΕΖΟΥΜΕ ΔΕΝ ΑΝΑΓΚΑΖΟΥΜΕ ΔΕΝ ΥΠΟΧΡΕΩΝΟΥΜΕ.ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΕΓΓΟΝΙΑ ΜΑΣ.ΑΝ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΤΟΥΣ ΦΕΡΝΟΥΜΕ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ-ΑΝ ΕΙΣΟΥΝ ΕΣΥ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΚΑΙ ΔΝ ΣΕ ΕΠΑΙΖΑΝ ΘΑ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ.ΕΝΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ Ο ΕΓΓΟΝΟΣ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ 7 ΕΤΩΝ, ΟΤΑΝ ΗΤΑΝ ΠΕΡΙΠΟΥ 1 ΠΗΓΑΙΝΑΝ ΣΤΗΝ ΑΛΛΗ ΓΙΑΓΙΑ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΕΡΧΟΤΑΝ ΣΕ ΕΜΕΝΑ ΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙ ΤΟΥ ΣΑΛΟΝΙΟΥ ΤΟ ΑΝΑΚΑΤΩΝΕ ΟΥΤΕ ΚΑΡΕ ΑΦΗΝΕ ΟΥΤΕ ΚΡΥΣΤΑΛΛΑ.ΤΟΝ ΠΗΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΕΡΙ ΠΗΓΑΜΕ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΙΠΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΗΣ ΓΙΑΓΙΑΣ ΤΟΥ ΕΔΕΙΞΑ ΤΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΤΟΥ,ΤΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑ ΣΟΥ ΕΓΩ ΔΕΝ ΤΑ ΧΑΛΩ ΟΥΤΕ ΤΑ ΑΝΑΚΑΤΕΥΩ ΤΟ ΙΔΙΟ ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΕΣΥ ΜΕ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΔΕΝ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΒΛΕΠΕΙ ΤΟΝ ΚΑΡΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΠΛΩΜΕΝΗ Η ΑΚΡΗ ΤΟΥ.ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΜΕΙΣ ΤΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΟΤΑΝ ΤΑ ΜΙΛΑΜΕ ΙΣΟ ΠΡΟΣ ΙΣΟ.ΣΥΜΜΕΤΗΧΑ ΣΤΟ ΜΕΓΑΛΩΜΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΠΕΡΗΦΑΝΗ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΙΚΟΤΑΤΟΣ.Η ΔΑΣΚΑΛΑ ΤΟΥ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΧΑΙΡΕΤΕ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΤΟΝ ΕΧΕΙ ΜΑΘΗΤΗ ΤΗΣ.ΕΦΑΡΜΟΣΤΕ ΤΟ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΓΙΑΤΙ Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΑΝΑΓΚΗ ΑΠΟ ΚΑΛΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ.
13 Σεπτεμβρίου στις 1:02 π.μ. · Δεν μου αρέσει · 2
Βούλα Γκάντσιου
Βούλα Γκάντσιου Αυτά όλα που περιγράψατε κορίτσια είναι πολύ όμορφα και οι γονείς καλό θα ήταν να αντιμετωπίζουν τους ανθρώπους ίσους , ώστε να μάθουν τα παιδιά από το παράδειγμα τους. Δεν αρκεί ο οίκτος μας. Όπως πολύ σωστά είπατε, θα είναι καλό να πλησιάζουμε τα μοναχικά παιδιά και να τους ζητάμε την παρέα τους. Δεν μπορούμε να φανταστούμε πόσο χαρά παίρνουν αυτά τα παιδιά όταν νιώσουν ότι αξίζουν και ότι ανήκουν σε μια ομάδα. Πολλά απ’ αυτά τα παιδιά μεγαλώνουν σ’ένα βίαιο περιβάλλον ή οι γονείς τους δεν τα αποδέχονται τα κρίνουν συνεχώς και τα τιμωρούν !
13 Σεπτεμβρίου στις 2:00 μ.μ. · Μου αρέσει!
Βούλα Γκάντσιου
Βούλα Γκάντσιου Magia Magia χαίρομαι που είσαι στην ομάδα και συμπίπτουν οι απόψεις σου με τη φιλοσοφία της ομάδας! Μεγαλώνουμε τα παιδιά ισότιμα, με ενσυναίσθηση και μαθαίνουν μιμητικά! Το παράδειγμα με τα δικά σου αντικείμενα στο σαλόνι που δεν ήθελες να σου τα πειράζει ο εγγονός σου και με τα παιχνίδια του, είναι παράδειγμα αυτο- οριοθέτησης και όχι βάζω όρια στο παιδί! Καλή συνέχεια και καλή διάδραση με τα υπόλοιπα μέλη στην ομάδα.Οι απόψεις σου χρήσιμες για τα νεώτερα μέλη μας.
13 Σεπτεμβρίου στις 11:26 μ.μ. · Τροποποιήθηκε · Μου αρέσει!

https://www.facebook.com/groups/413784475468424/?fref=ts

