Βούλα Γκάντσιου
3 Οκτωβρίου
Ποιά είναι η γνώμη σας κορίτσια; Σας φαίνονται καλυμμένες τιμωρίες οι λογικές συνέπειες; Ποιές θεωρείτε φυσικές συνέπειες; Μη σας παρασϋρει το άρθρο σε λάθος συμπεράσματα. Δεν συμβαδίζει με τις αρχές της ομάδας κατά τη γνώμη μου.

Φυσικές και λογικές συνέπειες αντί τιμωριών Πώς γίνεται
IPAIDEIA
Μου αρέσει! Σχολιάστε Κοινοποιήστε
Αρέσει στους ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΧΑΤΖΟΠΟΥΛΟΥ, Εφη Κυριακιδου, Ντεπη Κυριακιδου και σε 3 ακόμη.
Σχόλια
Ντεπη Κυριακιδου
Ντεπη Κυριακιδου Μα κ η συνέπεια σαν τιμωρία είναι….. Αμα του πάρεις το πιάτο αφού δεν έχει πλυθεί τι κάνεις δεν το τιμωρείς ????
Αααα με μπέρδεψε το κείμενο!!!!
Δεν μου αρέσει · Απάντηση · 1 · 3 Οκτωβρίου στις 10:40 μ.μ. · Τροποποιήθηκε
Βούλα Γκάντσιου
Βούλα Γκάντσιου Έχεις δίκιο Ντεπη Κυριακιδου κι εμένα με μπέρδεψε το άρθρο. Το διάβασα και δεύτερη φορά, για να καταλάβω κάποιες διαφορές. Όπως και να’ χει οι λογικές συνέπειες κατά τη γνώμη του αρθρογράφου, κατά την γνώμη μου είναι τιμωρίες.
Μου αρέσει! · Απάντηση · 1 · 3 Οκτωβρίου στις 10:53 μ.μ.
Kambouri Maria Mirena
Kambouri Maria Mirena Νομιζω οτι οι τιμωριες η οι λογικες συνεπειες η κ η “παλαμια” στον πωπο ειναι αναλογη με τον χαρακτηρα του καθε παιδιου που εχεις απεναντι σου! Αν πχ του πεις την λογικη συνεπ, οτι χαμηλωσε η στο δωματιο σου κ σε γραφει τι θα κανεις??? Το πας σηκωτο κ κλεινεις κ την τηλεοραση! Κ αν αυτο στο δωματιο τα σπαει κ ουρλιαζει?? Δεν θα τον βαλεις τιμωρια?? Κ αν δεν σταματησει με την τιμωρια?? Δεν θα δωσεις μια στον πωπο??? (Αν αδιαφορησεις το παιρνουν οτι δεν κανουν κατι κακο οποτε ετσι δεν ε/οτν κ ορια!)!! Αρα ειναι θεμα χαρακτηρα παιδιου! Η καθε μανα πιστευω ξερει το παιδι της!
Δεν μου αρέσει · Απάντηση · 1 · 4 Οκτωβρίου στις 4:00 μ.μ.
Irene Iordanopoulou
Irene Iordanopoulou Ακυρο το αρθρο εντελως!!Φυσικη συνεπεια του να μη ταισεις το σκυλο ειναι οτι απλα θα πεινασει οχι οτι δε θα παιξεις μαζι του!Η’ του οτι δε θα μαζεψεις τα παιχνιδια απλα οτι θα ειναι σκορπια στο πατωμα,οχι θα στα πεταξω!!Αυτα ειναι καθαρα τιμωριες ,που μπορει κ να πιασουν αλλα βραχυπροθεσμα!!
Δεν μου αρέσει · Απάντηση · 1 · 4 Οκτωβρίου στις 4:15 μ.μ.
Βούλα Γκάντσιου
Βούλα Γκάντσιου Irene Iordanopoulou συμφωνώ μαζί σου .Θεωρώ ότι, οι λογικές συνέπειες είναι τιμωρίες με άλλο όνομα.
Μου αρέσει! · Απάντηση · 1 · 4 Οκτωβρίου στις 8:06 μ.μ.
Βούλα Γκάντσιου
Βούλα Γκάντσιου Ποιος διαμορφώνει τον χαρακτήρα του παιδιού Kambouri Maria Mirena και γιατί αντιδρά με σπασίματα και ουρλιαχτά όπως λές; Έγραψες ότι, ” Το πας σηκωτο κ κλεινεις κ την τηλεοραση! Κ αν αυτο στο δωματιο τα σπαει κ ουρλιαζει?? ” Πως πιστεύεις ότι θα μπορούσε να συνεργαστεί το παιδί με την μητέρα του;
Μου αρέσει! · Απάντηση · 4 Οκτωβρίου στις 7:53 μ.μ.
Βούλα Γκάντσιου
Βούλα Γκάντσιου Δηλαδή Kambouri Maria Mirena αν συμπεριφερθούμε στα παιδιά μας με σεβασμό και με καλοσύνη θα πιστεύουν ότι δεν κάνουν κάτι κακό; Γράψε κάποια παραδείγματα που κάνουν τα παιδιά και χρειάζονται τιμωρίες συνέπειες και ξυλιές στον ποπό;
Μου αρέσει! · Απάντηση · 1 · 4 Οκτωβρίου στις 7:58 μ.μ.
Kambouri Maria Mirena
Kambouri Maria Mirena Βουλα εχω δει ποολλαα παιδιαα να τους συμπεριφερονται με καλοσυνη κ σεβασμος κ να χουν γινει ποολυ ατιθασα παιδια σε επικυνδινο σημειο!εχω δει παιδια να τα μαλωνουν κ να γινονται αγριμια,, εχω δει να ειναι οι γονεις ευαισθητοι κ τα παιδια κακομαθημενα,, εχω δει γονεις αυστηρους και παιδια φοβησμενα! Αυτο που εννοω κ αν δεν το αντεχεται τοτε μαλλον εχουμε διαφορετικη αποψη ειναι οτι μαγαλωνεις μια ψυχουλα συμφωνα με τον χαρακτηρα του!! Κ την ξυλια που εσυ την θεωρεις κακοποιηση προφανως εγω δεν την θεωρω οταν για την γνωμη μου υπαρχει λογος! Κ προφανως διαφωνουμε ομως ουτε εγω θα αλλαξω τα δικα σου πιστευων ουτε κ εσυ τα δικα μου! Χωρις ομως αυτο να με κανει λιγοτερο καλη μανα απο εσενα!
Μου αρέσει! · Απάντηση · 4 Οκτωβρίου στις 9:43 μ.μ.
Βούλα Γκάντσιου
Βούλα Γκάντσιου Αν θέλεις Maria Mirena διαβασε το άρθρο https://rotasapantaw.wordpress.com/2015/09/23/κι-εμείς-που-τ…ύλο-τι-πάθαμε;/

Κι εμείς που τρώγαμε ξύλο τι πάθαμε;
ROTASAPANTAW.WORDPRESS.COM
Μου αρέσει! · Απάντηση · Αφαίρεση προεπισκόπησης · 4 Οκτωβρίου στις 10:32 μ.μ.
Βούλα Γκάντσιου
Βούλα Γκάντσιου Επίσης θα ήταν καλό Μαρία Μιρένα να διαβάσεις το καρφιτσωμένο ποστ στην αρχή της σελίδας και δεξιά το κείμενο με τον τίτλο Περιγραφή. Θα σε βοηθήσει να κατανοήσεις την φιλοσοφία της ομάδας που είναι η αντιαυταρχική εκπαίδευση, χωρίς φωνές , ξύλο , τιμω…Δείτε περισσότερα
Μου αρέσει! · Απάντηση · 4 Οκτωβρίου στις 10:46 μ.μ.
Irene Iordanopoulou
Irene Iordanopoulou Kambouri Maria Mirena Αλήθεια δε θεωρείς κακοποίηση την ξυλιά στο παιδί σου;Στην ψυχούα του όπως η ίδια τη λες;ΑΛΗΘΕΙΑ;;Καταρχας να σε ενημερωσω οτι η επιβολή σωματικού πόνου από τον γονιό σε οποιαδήποτε μορφή (χτύπημα στα οπίσθια, τράβηγμα αυτιών ή μαλλιών κτλ),απαγορεύεται πλέον σύμφωνα με το άρθρο 4 του Ν. 3500/06!!Διαβασε τα παρακατω αρθρα γιατι αδυνατω να γραψω παραπανω αυτη τη στιγμη με αυτα που διαβαζω..Σε παρακαλω κανε τον κοπο κ διαβασε τα κ πες μας αν αλλαξε κατι στον τροπο που το σκεφτεσαι..:http://www.babyads.gr/ki-emis-pou-fagame-xilo-ti-pathame/

Κι εμείς που φάγαμε ξύλο, τι πάθαμε;
BABYADS.GR
Δεν μου αρέσει · Απάντηση · Αφαίρεση προεπισκόπησης · 1 · 4 Οκτωβρίου στις 11:53 μ.μ.
Irene Iordanopoulou
Irene Iordanopoulou http://www.betterparents.gr/%CE%B5%CF%80%CE%B9%CE%B2%CE…/

Η επιβολή σωματικής τιμωρίας και οι επιπτώσεις της στη ζωή του…
BETTERPARENTS.GR
Δεν μου αρέσει · Απάντηση · Αφαίρεση προεπισκόπησης · 1 · 4 Οκτωβρίου στις 11:55 μ.μ.
Irene Iordanopoulou
Irene Iordanopoulou http://www.betterparents.gr/%CE%BA%CE%AC%CF%80%CE%BF%CE…/

Κάποια πράγματα που δε λύνονται με μια αγκαλιά : Η γονεϊκή…
BETTERPARENTS.GR
Δεν μου αρέσει · Απάντηση · Αφαίρεση προεπισκόπησης · 1 · 4 Οκτωβρίου στις 11:58 μ.μ.
Irene Iordanopoulou
Irene Iordanopoulou «Μία στον ποπό για να μάθει!»

Έμαθε. Να μη σε εμπιστεύεται. Και ‘Έπαθε… τα παρακάτω:

(Από έρευνες σε παιδιά που δέχονταν ξυλιές στον ποπό με συχνότητα μια φορά το μήνα)

Μικρότερη εγκεφαλική μάζα από όση θα μπορούσε να έχει.
Αυξήθηκαν οι πιθανότητες να εμφανίσει καρκίνο διαφόρων μορφών λόγω της εκχεόμενης κορτιζόλης από τον εγκέφαλο τη στιγμή του χτυπήματος και αργότερα.
Αυξήθηκαν οι πιθανότητες να γίνει παχύσαρκο.
Αυξήθηκε η επιθετικότητά του.
Αυξήθηκαν οι πιθανότητες να εμφανίσει συναισθηματικές και αγχώδεις διαταραχέςως ενήλικας.
Πιθανώς να οδηγηθεί σε αλεξιθυμία (απώθηση συναισθήματος, οδηγεί σε ψυχοσωματικά).
Εμποδίστηκε η άρτια ανάπτυξη του προμετωπιαίου λοβού, που σχηματίζεται ως τα τέσσερα, στερώντας από το παιδί την ικανότητα για αυτορρύθμιση, προσδιορισμό και εξωτερίκευση των συναισθημάτων του. Η ζημιά που γίνεται στον προμετωπιαίο λοβό είναι μη ανάστρεψιμη.

Με Νομικούς όρους:

Ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας προειδοποιεί ενάντι στη χρήση της σωματικής τιμωρίας (smacking/spanking, στα ελληνικά ‘ξυλιά’).
Δεν υπάρχει ούτε μία έρευνα στον κόσμο που να επιβεβαιώνει την υποτιθέμενη ‘αποτελεσματικότητα’ της σωματικής τιμωρίας. Εν αντιθέσει, η κατάφορη απόρριψή της ως αντιπαιδαγωγικό και κακοποιητικό μέσο πειθαρχίας έρχεται σε ομοφωνία. Η ιδέα ότι το παιδί είναι μία άμορφη μάζα που πρέπει να σμιλευτεί με στέρηση και αυστηρότητα απορρέει από αβασάνιστες, κληροδοτημένες απόψεις παλαιότερων γενιών, και είναι διαμετρικά ασύμβατη με τη Θεωρία του Νου, και τα επιστημονικά πορίσματα.
Για τους παραπάνω λόγους, η επιβολή σωματικού πόνου από τον γονιό σε οποιαδήποτε μορφή (χτύπημα στα οπίσθια, τράβηγμα αυτιών ή μαλλιών κτλ),απαγορεύεται πλέον σύμφωνα με το άρθρο 4 του Ν. 3500/06.

Θα πεις…

‘Κι εμείς που φάγαμε μία τι πάθαμε;’ Η πλειοψηφία ένα ή περισσότερα από τα προαναφερθέντα. Όσοι κατάφεραν να εξελιχθούν σε συναισθηματικά ώριμους ανθρώπους με γνώμονα στον σεβασμό στη συνύπαρξη, τα κατάφεραν παρά το ξύλο, όχι χάρη σε αυτό.

Και τι να κάνω;

Κάθε φορά που ζητάει επίμονα κάτι δεν ξέρει άλλο τρόπο να το κάνει. Βοήθησέ το να εκφραστεί. Θα μάθει να χρησιμοποιεί πιο αποτελεσματικά το μυαλό του.
Προστάτευσε το παιδί σου από τον ίδιο σου το θυμό. Αν νομίζεις ότι δεν αντέχεις εκείνη τη στιγμή απομακρύνσου από το χώρο.
Γίνε για το παιδί σου το πρότυπό του. Φέρσου του όπως κι εκείνο θα ήθελες να σου φερθεί μεγαλώνοντας.
Κάθε φορά που του εξηγείς αντί να το μαλώνεις, το βοηθάς να έρθει σε επαφή με τα συναισθήματά του.
Είναι σημαντικό το παιδί σου να ξέρει ότι αποδέχεσαι όλα του τα συναισθήματα, ακόμη και τα δύσκολα.
Νομίζεις ότι σε καταλαβαίνει σαν ένας μικρός ενήλικας; Όχι. Ο εγκέφαλός του δεν είναι ακόμη πλήρως διαμορφωμένος. Σε χρειάζεται για να τον διαμορφώσει πλήρως και με υγεία. Αργότερα θα θαυμάζεις τον τρόπο που θα χειρίζεται δύσκολες καταστάσεις.
Μπες στη θέση του. Η αγάπη και η ενσυναίσθηση προτείνονται παγκοσμίως ως τα καλύτερα μέσα διαπαιδαγώγησης.
Μπορεί κάποιες φορές να φαίνεται δύσκολο αλλά ακούγοντας το παιδί σου με αγάπη και αποδοχή, του δίνεις τα εφόδια ώστε να πραγματώνει όλες του τις δυνατότητες.. να εξελίσσεται στον καλύτερο εαυτό του!
Δε χρειάζεσαι κανένα νόμο να σου πει ότι τα χέρια σου είναι για να χαϊδεύουν και να προστατεύουν το παιδί σου. Η φωνή σου για να το συντροφεύει και να το ανακουφίζει.Καλό σας ταξίδι σε ένα κόσμο που κι εσύ στερήθηκες: ένα κόσμο χωρίς βία.
Μου αρέσει! · Απάντηση · 4 Οκτωβρίου στις 11:59 μ.μ.
Irene Iordanopoulou
Irene Iordanopoulou Ωραια αντι να διαβασει η κυρια να ενημερωθει για το καλο του παιδιου της προτιμησε να την κανει με ελαφρα..Τι κριμα..Κυριως για το παιδακι..
Δεν μου αρέσει · Απάντηση · 1 · 5 Οκτωβρίου στις 9:38 π.μ.
Βούλα Γκάντσιου

Απαντήστε…
Choose File
Βούλα Γκάντσιου
Βούλα Γκάντσιου Διαφορά λογικής συνέπειας και φυσικής συνέπειας
Η μητέρα ζητά από την κόρη της να μαζέψει τα παιχνίδια από το δωμάτιο της.
– Ειρήνη σε παρακαλώ έλα να με βοηθήσεις να μαζέψουμε τα παιχνίδια από το δωμάτιο σου, γιατί θέλω να σκουπίσω.
Θα μπορούσε μια μητέρα να το ζητήσει και με αυταρχικό τρόπο:
– Ειρήνη μάζεψε τα παιχνίδια σου , γιατί θέλω να σκουπίσω.
Το κοριτσάκι αντιδρά σε εντολές και λέει :
– Όχι δεν θέλω να τα μαζέψω. Τώρα παίζω. Θα τα μαζέψω όταν θελήσω.
Δεν είμαστε σύμφωνοι, ούτε σε τιμωρίες ,ούτε σε δωροδοκίες. Τι μπορεί να κάνει η μητέρα για να θελήσει το παιδί να συνεργαστεί;
Η μητέρα που σκέφτεται ότι ,δεν είναι μέθοδος διαπαιδαγώγησης η τιμωρία, υποστηρίζει την μέθοδο να υπάρχουν ” λογικές συνέπειες ”
– Αν δεν τα μαζέψεις, θα τα πάρω και θα τα ανεβάσω στο πατάρι. Όταν θα μου υποσχεθείς ότι, θα τα μαζεύεις θα σου τα ξαναδώσω.
Στην ομάδα υποστηρίζουμε τις φυσικές συνέπειες.
Ας δούμε τώρα τις φυσικές συνέπειες, για να καταλάβουμε την διαφορά.με τις φυσικές συνέπειες.
– Ειρήνη αν δεν έρθεις να τα μαζέψουμε, δεν μπορώ να τα μαζέψω μόνη μου, οπότε θα μείνουν σκορπισμένα και δεν θα σκουπίσω το δωμάτιο σου.
Επίσης φυσική συνέπεια είναι, να μην βρίσκει εύκολα κάποιο παιχνίδι ή βιβλίο, όταν το ψάχνει. Αν θέλετε γράψτε κάποια δικά σας παραδείγματα να τα συζητήσουμε
Μου αρέσει! · Απάντηση · 4 Οκτωβρίου στις 10:53 μ.μ.
Βούλα Γκάντσιου
Βούλα Γκάντσιου Λογική συνέπεια: Η μητέρα φωνάζει τον γιο της – Κώστα αν δεν διαβάσεις δεν θα βγεις έξω με τους φίλου σου (καλυμμένη τιμωρία) Φυσική συνέπεια : – Κώστα αν δεν διαβάσεις δεν θα πάρεις παιδί μου τις γνώσεις που θα σου είναι απαραίτητες και θα έχεις πολλά κενά . Θα χρειαστεί μετά να διαβάζεις περισσότερες ώρες, για να συμπληρώσεις τα κενά σου . Λογική συνέπεια : – Ελένη αν δεν φας το φαγητό σου δεν θα φας και γλυκό σοκολάτα που έφτιαξα. (καλυμμένη τιμωρία) Φυσική συνέπεια: – Ελένη αν δεν φας παιδί μου θα πεινάσεις πολύ μέχρι να γυρίσεις από το σχολείο και θα πονέσει το στομάχι σου. Λογική συνέπεια: – Ελένη αν δεν φας το φαγητό σου το παίρνω αυτή τη στιγμή από μπροστά σου και όταν πεινάσεις θα με παρακαλάς, αλλά δεν θα σου το δίνω. (καλυμμένη τιμωρία) Φυσική συνέπεια: Αν η Ελένη δεν φάει το φαγητό της θα μείνει νηστική και θα πεινάει .
Μου αρέσει! · Απάντηση · 4 Οκτωβρίου στις 11:56 μ.μ

Αρχείο της ομάδας Σούπερ Μαμάδες

Advertisements