Βούλα Γκάντσιου
1 Νοεμβρίου στις 9:51 μ.μ. ·
Οι γονείς είμαστε συνήθως περήφανοι για τα παιδιά μας και πιστεύουμε ότι, είναι πανέμορφα, μοναδικά, χαρισματικά με πολλά ταλέντα και τα πιο έξυπνα από τα παιδιά της ηλικίας τους ! Φροντίζουμε δε να τους τα λέμε συχνά , πιστεύοντας ότι έτσι τα κάνουμε να έχουν αυτοπεποίθηση, αυτοεκτίμηση, και τα βοηθούμε να μην φοβούνται τίποτα, γιατί είναι άξια να πετύχουν στη ζωή τους. Πόσο όμως τα πολλά μπράβο βοηθούν το παιδί μας; Οι έπαινοι κάνουν το παιδί να πιστεύει ότι είναι το τέλειο παιδί που τα κάνει όλα τέλεια και δεν χρειάζεται να προσπαθήσει για τίποτα. Έτσι δεν κάνει κάτι για την αυτοβελτίωση του, για την μόρφωση του και για να αναπτύξει τις ικανότητες του.
Είναι καλύτερα να ενθαρρύνουμε το παιδί ώστε να προσπαθεί συνέχεια, για να εκπληρώνει τις επιθυμίες του. Η προσπάθεια και η κατάκτηση του στόχου θα το κάνει να πιστέψει στον εαυτό του και τις ικανότητες του. Έτσι θα πετύχει να αποκτήσει αυτοπεποίθηση και αυτοεκτίμηση!
Παραδείγματα επαίνου
-Μπάβο Κώστα είσαι πολύ καλός και έξυπνος!
– Ελένη είσαι και η πρώτη μαθήτρια!
– Κατερίνα είσαι η πιο όμορφη από τις φίλες σου!
– Πολύ καλά ζωγραφίζεις μπράβο!
Παραδείγματα ενθάρρυνσης
– Είμαι πολύ χαρούμενη Αλεξάνδρα που πέτυχες στις εξετάσεις, Προσπάθησες πολύ γι’ αυτό!
– Είναι δύσκολη Μάριε η άσκηση αλλά θα τα καταφέρεις αν προσπαθήσεις! Δεν χρειάζεται άγχος σιγά σιγά και με ηρεμία.
– Είμαι πολύ χαρούμενη Άννα που μάζεψες τα παιχνίδια από το δωμάτιο σου! Έτσι θα έχουμε χρόνο στη διάθεση μας να φτιάξουμε τις κατασκευές από πηλό που θέλεις !
Βούλα Γκάντσιου 2015
Μου αρέσει! Σχολιάστε
Αρέσει στους Sofia Portokalidou, αθηνα ορφανιδου, Ολγα Κουκουτση και σε 10 ακόμη.
Σχόλια
Ντεπη Κυριακιδου
Ντεπη Κυριακιδου Καλό είναι να ενθαρρύνουμε τα παιδιά μας… Αλλά μέχρι ένα όριο το να λέμε συνέχεια τι έξυπνος που είσαι κ αποτύχει σε κάτι γιατί έχουμε κ αποτυχίες στη ζωή…. Εκεί αρχίζει το δράμα…… Πως το έπαθα εγώ…. Γιατί το έπαθα…. Κ Αντε μετά να το πείσεις να το δεχτεί… Ότι κ οι έξυπνοι κ οι όμορφοι την πατάνε
Κ έχω παράδειγμα….. Η κλήρωση της σημαίας δεν μας έβγαλε σημαιοφορο ούτε όμως κ στους παραστατες…. Έκλαιγε τρεις μέρες κ έλεγε αφού είμαι καλή κ καλύτερη από άλλους που βγήκαν…..Κ είναι ακόμα 11 χρονών… Κ δεν μου αρέσει η σύγκριση που κάνει….. Ευτυχώς το κατάλαβε μετά από πολύ συζήτηση…. Ότι όλοι είναι καλοί κ όχι μόνο αυτή
Δεν μου αρέσει · Απάντηση · 4 · 1 Νοεμβρίου στις 10:03 μ.μ. · Τροποποιήθηκε
Βούλα Γκάντσιου
Βούλα Γκάντσιου Ντεπη Κυριακιδου πως χειρίστηκες την ματαίωση που βίωσε η κόρη σου; Είναι παιδί που διαβάζει πολύ; Έχει φίλους , άλλες δραστηριότητες, είναι κοινωνικό ή το μοναδικό ενδιαφέρον της είναι να αριστεύσει; Άλλωστε απ’ ότι κατάλαβα έγινε κλήρωση και δεν κληρώθηκε.
Μου αρέσει! · Απάντηση · 1 · 1 Νοεμβρίου στις 10:32 μ.μ.
Ντεπη Κυριακιδου
Ντεπη Κυριακιδου Ναι διαβάζει… Αλλά κάνει κ πολλά πράγματα μπαλέτα, βόλεϊ
Κ έχει κ φίλες πολλές…. Θέλει να αριστευει… Αλλά νομίζω το κλάμα της ήταν για μένα γιατί κ εγώ δουλεύω σε σχολείο κ πίστευε ότι θα νιώσω περήφανη αν την έβλεπα στην σημαία… Είναι κάτι που δεν με απασχολεί κ το ξέρει… Κ απορώ κ εγώ… Την έχω μάθει ότι οι γνώσεις μας είναι καλό για εμάς… Ότι μαθαίνουμε μας κάνει καλό… Κ άλλωστε εκπροσωπησε το σχολείο της στην απελευθέρωση της Δράμας κ της σφαγής…. Τώρα απλά δεν θα είναι στην παρέλαση…. Κ τελικά ρωτάω τα παιδιά μας γιατί θέλουν να είναι άριστα ??? Για να είμαστε εμείς περήφανοι ??? Η για τα ίδια ???
Μου αρέσει! · Απάντηση · 1 Νοεμβρίου στις 10:40 μ.μ.
Βούλα Γκάντσιου
Βούλα Γκάντσιου Είναι ένα παιδί όπως τα άλλα παιδιά της ηλικίας της. Εσύ όπως έγραψες Ντεπη Κυριακιδου δεν έχεις τέτοιες προσδοκίες από το παιδί σου και πολύ καλά της είπες ” ότι οι γνώσεις μας είναι καλό για εμάς… Ότι μαθαίνουμε μας κάνει καλό..” Τι σου απάντησε όταν την ρώτησες ” γιατί θέλουν να είναι άριστα ??? Για να είμαστε εμείς περήφανοι ??? Η για τα ίδια ??? ”
Μου αρέσει! · Απάντηση · 1 Νοεμβρίου στις 11:01 μ.μ. · Τροποποιήθηκε
Ντεπη Κυριακιδου
Ντεπη Κυριακιδου Μου είπε για μένα κ έπαθα το σοκ
Τελικά η δουλειά μας επηρεάζει κ τα παιδιά μας
Μου αρέσει! · Απάντηση · 1 Νοεμβρίου στις 11:03 μ.μ. · Τροποποιήθηκε
Βούλα Γκάντσιου
Βούλα Γκάντσιου Για σένα δηλαδή ή για την ίδια; Δεν κατάλαβα.
Μου αρέσει! · Απάντηση · 1 · 1 Νοεμβρίου στις 11:04 μ.μ.
Ντεπη Κυριακιδου
Ντεπη Κυριακιδου Για μένα
Μου αρέσει! · Απάντηση · 1 Νοεμβρίου στις 11:05 μ.μ.
Βούλα Γκάντσιου
Βούλα Γκάντσιου Αν είπε για σένα πιστεύει ότι για να την αγαπάς και να την αποδεχτείς θα πρέπει να γίνει αριστούχα! Αν της είπες ότι ήσουν άριστη μαθήτρια και σημαιοφόρος θέλει να σου μοιάσει και ίσως να σε ξεπεράσει! Πιστεύει ότι οι προσδοκίες σου είναι αυτές !
Μου αρέσει! · Απάντηση · 1 Νοεμβρίου στις 11:09 μ.μ.
Βούλα Γκάντσιου
Βούλα Γκάντσιου Χωρίς να της το πεις αυτό το μήνυμα πηρε από εσένα Ντέπη!
Μου αρέσει! · Απάντηση · 1 Νοεμβρίου στις 11:11 μ.μ.
Ντεπη Κυριακιδου
Ντεπη Κυριακιδου Μα ποτέ δεν τις είπα πρέπει να είσαι άριστη για μένα… Μόνο για σένα θα το κάνεις….. Ξέρει ότι ποτέ δεν θα την μαλωνα για ένα άσχημο διαγώνισμα…. Διαβάζει μόνη της… Της έχω εμπιστοσύνη…. Κ όμως απορώ…. Το αν με ξεπεράσει αυτό θα είναι καλό για την ίδια… Αλλά δεν την πίεσα πότε να το κάνει
Μου αρέσει! · Απάντηση · 1 Νοεμβρίου στις 11:15 μ.μ. · Τροποποιήθηκε
Ντεπη Κυριακιδου
Ντεπη Κυριακιδου Κ έχει πάει κ στο σχολείο αδιάβαστη κάποιες φορές λόγω της κούρασης κ εγώ της είπα μη διαβάσεις άμα δεν μπορείς
Μου αρέσει! · Απάντηση · 1 Νοεμβρίου στις 11:17 μ.μ.
Ντεπη Κυριακιδου
Ντεπη Κυριακιδου Τελικά τον ψυχολόγο εγώ τον χρειάζομαι εεεε
Μου αρέσει! · Απάντηση · 1 Νοεμβρίου στις 11:18 μ.μ.
Βούλα Γκάντσιου
Βούλα Γκάντσιου Φυσικά όχι. Δεν χρειάζεσαι κανέναν ψυχολόγο. Μια χαρά της τα λες πιστεύω! Το κατάλαβα Ντέπη μου ότι λεκτικά δεν είπες κάτι τέτοιο. Μήπως ήσουν εσύ πολύ καλή μαθήτρια και πιστεύει ότι έχεις καταφέρει πολλά στη ζωή σου με τις πολλές γνώσεις σου. Είσαι εκπαιδευτικός;
Μου αρέσει! · Απάντηση · 1 · 1 Νοεμβρίου στις 11:19 μ.μ.
Ντεπη Κυριακιδου
Ντεπη Κυριακιδου Ναι
Μου αρέσει! · Απάντηση · 1 Νοεμβρίου στις 11:20 μ.μ.
Ντεπη Κυριακιδου
Ντεπη Κυριακιδου Γι αυτό τα παιδιά των εκπαιδευτικων είναι πάντα τα πιο δυστυχισμένα…. Τι θα λέει ο κύκλος μας…. Το παιδί σου δεν είναι άριστο…. ???? Κ όλο αυτό βγαίνει στα παιδιά μας μάλλον κ ίσως κ άθελά μας… Μόνο κ κάτι να ακούσουν αρκεί
Δεν μου αρέσει · Απάντηση · 1 · 1 Νοεμβρίου στις 11:26 μ.μ.
Βούλα Γκάντσιου
Βούλα Γκάντσιου Τα παιδιά των εκπαιδευτικών επειδή θαυμάζουν τους γονείς τους θέλουν να τους μοιάσουν και να τους ξεπεράσουν. Συνήθως τα παιδιά σας είναι καλοί μαθητές και μπαίνουν στις σχολές που επιλέγουν . Δεν είναι κακό για το παιδί σου αρκεί να μην πληγώνεται αν δεν είναι σημαιοφόρος. Θα είναι καλύτερο για το παιδί σου να γίνει μια ευτυχισμένη κοπέλα και να πετύχει στη ζωή της. Το έπαθλο θα είναι να είναι μια ισορροπημένη και χαρούμενη γυναίκα.
Μου αρέσει! · Απάντηση · 1 · 1 Νοεμβρίου στις 11:26 μ.μ.
Ντεπη Κυριακιδου
Ντεπη Κυριακιδου Έτσι είναι κ συμφωνώ απόλυτα μαζί σου
Δεν μου αρέσει · Απάντηση · 1 · 1 Νοεμβρίου στις 11:27 μ.μ.
Βούλα Γκάντσιου
Βούλα Γκάντσιου Χαίρομαι που κατάλαβες Ντέπη μου, πως χωρίς να της πεις να γίνει άριστη, αυτή πήρε αυτό το μήνυμα. Χρειάζεται πολύ αποδοχή ακόμα και με τα λάθη και τις αποτυχίες της. Πέρασε της το μνμ ότι η ευτυχία είναι να είμαστε καλά μέσα μας και να έχουμε αυταξία. Υπάρχουν αριστούχοι μαθητές που είναι δυστυχισμένοι ενήλικες, γιατί έχασαν τον εαυτό τους. Το βασικότερο είναι να είναι ψυχικά και σωματικά υγιής!!!!!
Μου αρέσει! · Απάντηση · 3 · 1 Νοεμβρίου στις 11:34 μ.μ.

Αρχείο από την ομάδα ΣούπερΜαμάδες – SuperMoms

