Βούλα Γκάντσιου
16 Οκτωβρίου στις 12:20 π.μ.
Μανούλες την γνώμη σας. Μέλος της ομάδας που θα ήθελε να κρατήσει την ανωνυμία της, ζητά τη βοήθεια μας.
” Είμαι μητέρα μια κόρης 5 μηνών και ενώ λαχταρούσα τόσο πολύ τον ερχομό της, από τότε που γεννήθηκε νιώθω ότι δεν είμαι άξια να την μεγαλώσω. Έχω μεγαλώσει με μια αυταρχική μητέρα που η λεκτική και σωματική βία ήταν καθημερινή κατάσταση. Μου έλεγε ότι όλα αυτά τα κάνει για να γίνω άνθρωπος. Έκλεγα βουβά το βράδυ και ορκιζόμουν πως όταν κάνω παιδί , θα το αγαπάω και δεν θα κάνω αυτά που κάνει η μαμά μου σε μένα. Αλλά πολλές φορές όταν κλαίει και δεν έχω ησυχία ούτε το βράδυ, θέλω να την κτυπήσω και να φωνάξω να σταματήσει. Χθες το βράδυ έκλεγε επί δέκα λεπτά ενώ την θήλασα και την άλλαξα πάνα. Ήθελα να κλείσω τα αυτιά μου να μην την ακούω και να την αφήσω μόνη μέχρι να σταματήσει. Φοβάμαι ότι θα συμπεριφέρομαι στο παιδί μου όπως μου συμπεριφερόταν η μητέρα μου. Τι μπορώ να κάνω; ”
Μου αρέσει! Σχολιάστε
Αρέσει στους Ντεπη Κυριακιδου, Kwstas Maria Vosnakhs, Georgia Dellaporta και σε 5 ακόμη.
Σχόλια
Maria Giannouli
Maria Giannouli Να συμβουλευτεί γιατρό ίσως!… Και να ζητήσει βοήθεια και απο τα άτομα της οικογένειας της, ίσως εχει επιλόχια κατάθλιψη! Ας συμβουλευτεί εναν ειδικό! Εύχομαι ολα να πανε καλα emoticon heart
Δεν μου αρέσει · Απάντηση · 2 · 16 Οκτωβρίου στις 12:24 π.μ. · Τροποποιήθηκε
Αναστασία Τόλιου
Αναστασία Τόλιου Να φροντίσει να ξεκουράζεται…Αν συνεχίσει να αισθάνεται έτσι θα πρέπει να συμβουλευτεί έναν ψυχολόγο…
Δεν μου αρέσει · Απάντηση · 2 · 16 Οκτωβρίου στις 12:52 π.μ.
Dimitra Mantziori
Dimitra Mantziori Κατά τη γνώμη μου καλό είναι να συμβουλευτεί κάποιον ειδικό. Όσο πιο γρήγορα αντιμετωπίσει και λυτρωθεί από τα σκοτάδια του παρελθόντος, τόσο πιο γρήγορα θα συνειδητοποιήσει πόσο υπέροχος άνθρωπος είναι και πόσο στοργική και ικανή μανούλα είναι. Γιατί αν δεν ήταν τόσο αξιόλογη μάνα δεν θα μοιραζόταν τον προβληματισμό της μαζί μας..
Δεν μου αρέσει · Απάντηση · 3 · 16 Οκτωβρίου στις 1:45 π.μ. · Τροποποιήθηκε
Georgia Dellaporta
Georgia Dellaporta Μου θυμίζει τον εαυτό μου η ιστορία αυτή. Δυστυχώς η βία φέρνει μόνο βία. .Ντρεπομαι που το λέω αλλά κι εγώ χτύπησα και μαλωσαμε την μικρή κόρη μου ενώ το μόνο που ήθελα ήταν να την έχω αγκαλιά. Ο τρόπος που μεγαλώνουμε αφήνει σημάδια στην ψυχή μας. Θα έλεγα να ζητήσει βοήθεια σε κάποια ψυχολόγο. .Ίσως στο κέντρο ψυχικής υγείας που είναι 5 ευρώ η συνέδρια. Επίσης διάβασα ότι η φίλη μας θηλάζει που σημαίνει ότι είναι σχεδόν λεχωνα. Οι ορμόνες δημιουργούν πολλές φορές κατάθλιψη στην διάρκεια της λοχειας. .
Τα μωρά κλαίνε συνέχεια είτε γιατί πεινάνε είτε γιατί πονάνε η για πολλούς λόγους. Και όσο αγχωνωμαστε τόσο περισσότερο κλαίνε γιατί νιώθουν την ψυχική μας κατάσταση!
Υπομονή λοιπόν! Υπομονή κι αγάπη
Δεν μου αρέσει · Απάντηση · 1 · 16 Οκτωβρίου στις 10:18 π.μ. · Τροποποιήθηκε
Βούλα Γκάντσιου
Βούλα Γκάντσιου Georgia Dellaporta θέλεις να μας δώσεις περισσότερες πληροφορίες για να βοηθήσουμε τις νέες μανούλες; Πως διαχειρίστηκες τις εσωτερικές σου συγκρούσεις; Επικράτησε ο τρόπος που σε διαπαιδαγώγησαν οι γονείς σου, η στη διάρκεια πήγες σε ειδικό και έσπασες τον φαύλο κύκλο; Πως αντιδρούσε η κόρη σου όταν χρησιμοποιούσες βία για να την συνετίσεις; Όσο για το κέντρο ψυχικής υγείας πιστεύεις Γεωργία ότι θα πάρουν βοήθεια όσοι κλείσουν ραντεβού με τους ειδικούς ; Δεν κάνουμε διαφήμιση, γιατί δεν είναι ιδιωτική επιχείρηση.
Μου αρέσει! · Απάντηση · 1 · 16 Οκτωβρίου στις 5:03 μ.μ.
Βούλα Γκάντσιου
Βούλα Γκάντσιου Maria Giannouli, Αναστασία Τόλιου, Dimitra Mantziori , πολύ σωστές οι συμβουλές σας, γιατί μπορεί να πάσχει από επιλόχεια κατάθλιψη. Μπορεί και να μην πάσχει από κατάθλιψη και να έχει τις εσωτερικές της συγκρούσεις. Μια γυναίκα που μεγαλώνει με μια μάνα που ασκεί βία, επειδή δεν μπορεί να διαχειριστεί τα συναισθήματα που της προκαλεί η βίαιη συμπεριφορά ( θυμό, οργή, αγανάκτηση ) μένουν στο υποσυνείδητο ως ψυχικό τραύμα. Υπόσχεται στον εαυτό της να αγαπάει το παιδί της και να μην χρησιμοποιήσει τις αυταρχικές μεθόδους που χρησιμοποιούσε η μητέρα της. Τα παιδιά όμως μαθαίνουν μιμητικά και είναι περισσότερο γνώριμες οι συμπεριφορές των γονιών τους, από κάθε άλλη διδασκαλία. Ακόμα και παιδαγωγοί συμπεριφέρονται με αυταρχικές μεθόδους, ακόμα κι αν δεν υποστηρίζουν το ξύλο, ως μέθοδο διαπαιδαγώγησης. Είναι όμως οι γνώριμες γονεικές συμπεριφορές και θέλουν να αποδείξουν ότι είναι και οι σωστές. Για τους ίδιους λόγους ακούμε συχνά να λένε οι ενήλικες ” Εμείς τι πάθαμε που μεγαλώσαμε με ξύλο και τιμωρίες;”.
Μου αρέσει! · Απάντηση · 1 · 16 Οκτωβρίου στις 5:57 μ.μ.
Georgia Dellaporta
Georgia Dellaporta Πήγα σε ειδικό. Εξακολουθώ και έχω συνεδρίες. Η κόρη μου είναι 20 χρονων και φοιτήτρια και ακόμα μου λέει ότι κάποιες φορές παραφερθηκα. ..ακόμα προσπαθώ να επουλωσω πληγές. .και τις δικές μου και τις δικές της…Πάντως με βοήθησε πολύ. ..ακόμα και το ότι το μοιράζομαι μαζί σας θέλει προσπάθεια!
Δεν μου αρέσει · Απάντηση · 2 · 16 Οκτωβρίου στις 7:11 μ.μ.
Βούλα Γκάντσιου
Βούλα Γκάντσιου Κατανοώ απόλυτα αυτό που έγραψες Georgia Dellaporta .Ένα παιδί που βίωσε κακοποίηση από τους γονείς του , ακόμα και σε μεγάλη ηλικία ντρέπεται να δεχτεί ότι οι γονείς του ασκούσαν βία στο παιδικό κορμάκι του. Η κακοποιητική συμπεριφορά των γονιών μας είναι πληγή που δεν επουλώνεται εύκολα. Αν δεχτούμε όμως ότι υπάρχει η πληγή, την καθαρίσουμε από το πύον που την μόλυνε, την φροντίσουμε και ρίξουμε επάνω την μαγική σκόνη που γιατρεύει τις πληγές, η πληγή θα κλείσει, αλλά πάντα θα υπάρχει το σημάδι που θα μας θυμίζει κάποιο συναίσθημα και τον πόνο που νιώσαμε πριν από χρόνια! Αν όμως απωθήσουμε αυτό που μας πληγώνει και δεν διαχειριστούμε τα συναισθήματα που μας προκαλούν τα παιδικά μας τραύματα, θα υπάρχει η πληγή που δεν θα κλείσει ποτέ. Θα γεμίζει πύον και θα μολύνει όλη μας τη ζωή! Το σημαντικό είναι ότι θα σπάσουμε το φαύλο κύκλο και δεν θα συμπεριφερθούν με βία τα παιδιά μας, στα δικά τους παιδιά.
Μου αρέσει! · Απάντηση · 1 · 16 Οκτωβρίου στις 11:13 μ.μ.
Βούλα Γκάντσιου
Βούλα Γκάντσιου Με την βίαιη συμπεριφορά το μόνο που θα πετύχουμε είναι να κάνουμε το παιδί να νιώθει θλίψη, να μην αποκτήσει ποτέ αυτοεκτίμηση, να βιώνει καθημερινά ματαίωση, θυμό και απογοήτευση, να χαλάσουμε τη μεταξύ μας επικοινωνία, να μην μας εμπιστεύεται και εν τέλει να ενισχύσουμε την αντιδραστική συμπεριφορά του. Το παιδί θα πιστεύει ότι δεν αξίζει την αγάπη και το σεβασμό μας και ότι αυτό φταίει για την κακή συμπεριφορά των αγαπημένων του προσώπων. Έτσι θα ζει με τις ενοχές του καθημερινά, !
Μου αρέσει! · Απάντηση · 17 Οκτωβρίου στις 8:18 π.μ.
Βούλα Γκάντσιου
Βούλα Γκάντσιου Εκτός από το κέντρο ψυχικής υγείας που μας έγραψε η Georgia Dellaporta υπάρχει η Φαιναρέτη – Αστική Μη Κερδοσκοπική Εταιρεία ΜΚΟ που παρέχουν δωρεάν τηλεφωνική ψυχολογική υποστήριξη και ειδικεύονται στην επιλόχειο κατάθλιψη.
http://www.fainareti.gr
Φαιναρέτη – Αστική Μη Κερδοσκοπικη Εταιρεια ΜΚΟ
FAINARETI.GR
Τηλεφωνική Γραμμή Υποστήριξης της ψυχικής υγείας Εγκύου και Νέας Μητέρας τηλ 210-9319054 / Δευτέρα – Παρασκευή 09:00 – 21:00.
Υπάρχει κι ένας άλλος αριθμός που μπορείτε να πάρειτε τηλέφωνο να ζητήσετε βοήθεια 1034 και ψυχολογική στήριξη

Φαιναρέτη – Αστική Μη Κερδοσκοπικη Εταιρεια
FAINARETI.GR
Μου αρέσει! · Απάντηση · Αφαίρεση προεπισκόπησης · 2 · 17 Οκτωβρίου στις 8:56 π.μ.

Αρχείο από την ομάδα Σούπερ Μαμάδες

