Βούλα Γκάντσιου
30 Ιουλίου στις 11:01 μ.μ.
Αγαπητές Σούπερ Μαμάδες και Σούπερ πατερούληδες. (Ευτυχώς έχουμε αρκετούς στην ομάδα) Θα ήθελα να γράψετε τις αναμνήσεις που έχετε από τη συμπεριφορά των γονιών σας απέναντι σας. Θυμάστε αν υπήρχε βία στο σπίτι λεκτική ή σωματική και πως νιώθατε τότε; Πως είναι η δική σας συμπεριφορά στα δικά σας παιδιά τώρα που γίνατε εσείς γονείς; Θεωρείτε ότι η μέθοδος που εφήρμοσαν οι γονείς σας, είναι σωστή και αν όχι, τι θα αλλάζατε;
Είναι πολύ σημαντικό να ανταλλάσουμε εμπειρίες και απόψεις, ώστε να βοηθήσουμε τα μέλη στην ανατροφή των παιδιών τους
Φωτογραφία της Βούλα Γκάντσιου.
Μου αρέσει! Σχολιάστε
Αρέσει στους Natasa Ketsimpash, Δαλακα Λουκια, Viki Iosifidou και σε 4 ακόμη.

Βούλα Γκάντσιου Μια μητέρα έγραψε για την βία που βίωσε και τι επίπτωση είχε στη ψυχολογία της: “Τη βία που δέχτηκα εγώ και οι αδερφές μου, όσο ήμουν παιδί, δεν μπορούσα σε καμία περίπτωση να τη συνδέσω με τη βία που δεχόταν η μητέρα μου όταν ήταν εκείνη παιδί…Όταν έκανα τα δικά μου παιδιά αντιλήφθηκα ότι αναπαρήγαγα το ίδιο μοντέλο διαπαιδαγώγησης με αυτό των γονιών μου στη συμπεριφορά μου προς τα παιδιά μου. Όταν το παιδί μου κάποια μέρα μου είπε κλαίγοντας : “Γιατί μανούλα με κτυπάς τόσο πολύ; Έτσι σε κτυπούσαν οι δικοί σου γονείς; ” μόνο τότε συνειδητοποίησα το μέγεθος της ζημιάς που έκαναν σε μένα οι γονείς μου και το κακό που συνεχίζω να κάνω κι εγώ στα παιδιά μου!
Δυστυχώς, ακόμη και μετά από χρόνια που έφυγα από το γονεικό σπίτι και σταμάτησε η σωματική τιμωρία πάνω μου, η ψυχολογική κράτησε πολύ περισσότερο. Πίστευα ότι ήταν φυσιολογική και αναγκαία μέθοδος διαπαιδαγώγησης…για να γίνουν τα παιδιά σωστοί άνθρωποι!!!!!
Ευτυχώς λυτρώθηκα μετά από χρόνια ψυχοθεραπεία αλλά δεν ξέρω τα ψυχολογικα τραύματα που θα υπάρχουν στις ψυχούλες των παιδιών μου! ”
31 Ιουλίου στις 1:21 π.μ. · Μου αρέσει!

Βούλα Γκάντσιου Ο κύκλος βίας πρέπει να σπάσει! Την βία δεν την κληροδοτώ στα παιδιά μου! H σύγχρονη ψυχολογία μας προτρέπει να διαπαιδαγωγούμε τα παιδιά με ενσυναίσθηση και χωρίς βία. Οι παλιές μέθοδοι δεν είχαν καλά αποτέσματα. Ας αφουγκραστούμε τις ανάγκες των παι…Δείτε περισσότερα
31 Ιουλίου στις 2:18 π.μ. · Μου αρέσει!

Αρχείο ΣούπερΜαμάδες

