Το πρώτο παιδάκι της οικογένειας το αγοράκι, είναι 3 ετών Το αδελφάκι του είναι 13 μηνών κοριτσάκι. Τώρα που το κοριτσάκι έμαθε να περπατάει άρχισαν τα δύσκολα. Πηγαίνει εκεί που παίζει ο αδελφούλης της. Το αγοράκι την διώχνει , γιατί δεν θέλει να του χαλάσει το παιχνίδι του. Η μαμά, του φωνάζει να παίξει με την αδελφή του. Το αγοράκι εκνευρίζεται και κτυπά την αδελφή του με ένα αυτοκινητάκι. Η μαμά θυμωμένη του παίρνει το αυτοκινητάκι και χτυπά το γιο της και τον στέλνει στο καρεκλάκι σκέψης. Τι θα κάνατε εσείς στη θέση της μητέρας; Πως θα νιώθατε στη θέση του παιδιού; Βιώνετε εσείς τέτοιες καταστάσεις με τα παιδιά σας;

Natasa Ketsimpash Εγώ Βούλα βίωσα πολλές τέτοιες καταστάσεις όταν τα παιδιά μου ήταν μικρά Όταν γεννήθηκαν οι διδυμούλες μου, η μεγάλη μου κόρη ήταν δυόμισι χρονών. Όταν άρχισαν λοιπόν να περπατάνε και να εισβάλλουν στο χώρο που εκείνη πίστευε πως ήταν δικός της, αρχικά είχαμε πολλές εντάσεις. Η εύκολη λύση θα ήταν αυτή και μου την πρότειναν όλοι οι δικοί μου. Εγώ όμως δεν πιστεύω πως οι φωνές και η στέρηση μπορούν να φέρουν αποτέλεσμα Μόνο παροδικό Όχι μόνιμο. Έτσι έδωσα χρόνο στη μεγάλη μου να συνηθίσει την παρουσία τους. Την έβγαζα σχεδόν κάθε απόγευμα έξω μόνη της, με τον μπαμπά της ή με κάποια γιαγιά και της αφιέρωνα πάρα πολύ χρόνο Δεν της επεβαλα ποτέ να παίζει μαζί τους γιατί ήταν και αυτή παιδί και όχι νταντά. Όταν οι μικρές έγιναν δύο χρονών και μετά από μόνη της θέλησε να παιζει μαζί τους και η αρμονία ήρθε ξανα στο σπιτι από μόνη της.
10 Αυγούστου στις 9:13 μ.μ. · Δεν μου αρέσει · 2

Βούλα Γκάντσιου Πως αντιμετώπισες Natasa Ketsimpash τις εντάσεις μέσα στο σπίτι; Τιμωρούσες την μεγάλη αν κτύπαγε τις μικρές; Έδινες δίκιο στις μικρές αν κλαίγανε και ζήταγαν τα παιχνίδια της μεγάλης; Χαμός….με τρία μικρά!!!!
10 Αυγούστου στις 9:26 μ.μ. · Τροποποιήθηκε · Μου αρέσει! · 1

Natasa Ketsimpash Δεν άφηνα να δημιουργηθούν οι εντάσεις στο σπίτι μου Βούλα Το πρωί η μεγάλη μου έλειπε στον παιδικό και όταν επέστρεφε στο σπίτι, είχα οργανώσει έτσι το πρόγραμμα των διδύμων ώστε ήταν φαγωμένες και στο δωμάτιο τους Το απόγευμα πήγαινε συνήθως κάποια βόλτα μόνη της. Όταν τα είχα όλα στο σπίτι, έδινα πάντα προτεραιότητα στη μεγάλη Εννοείται πως αφιέρωνα πάρα πολύ χρόνο στα παιδιά αφήνοντας στην άκρη τις όποιες δουλειές του σπιτιού για αργότερα … Βέβαια, αν υπάρχει βοήθεια από κάποια γιαγιά ή άλλον τα πράγματα σίγουρα είναι ευκολότερα
10 Αυγούστου στις 9:34 μ.μ. · Δεν μου αρέσει · 1

Δωροθέα Δήμου ΙΣΩΣ ΘΑ ΒΟΗΘΟΥΣΕ ΤΟ ΟΜΑΔΙΚΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ. ΚΑΙ ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΑΥΤΟ ΕΝΝΟΩ ΤΟ ΝΑ ΠΑΙΞΟΥΜΕ ΚΑΙ ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΜΑΖΙ ΔΕΙΧΝΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΜΟΙΡΑΖΟΜΑΣΤΕ ΤΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΣΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΙΚΡΟ ΚΑΙ ΤΟ ΠΩΣ ΣΕΒΟΜΑΣΤΕ ΤΗΝ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ ΤΟΥ ΣΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ. ΦΥΣΙ ΚΑ ΟΤΑΝ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΑΓΡΙΕΥΕΙ ΕΠΙΚΙΝΔΙΝΑ Η ΚΑΡΕΚΛΑ ΤΟΥ ΣΚΕΦΤΟΥΛΗ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΛΥΣΗ.
Χθες στις 12:52 π.μ. · Τροποποιήθηκε · Δεν μου αρέσει · 2

Βούλα Γκάντσιου Δωροθέα πολύ καλός ο τρόπος να δημιουργήσεις τις συνθήκες για ομαδικό παιχνίδι στα αδέλφια. Μετά μου τα χάλασες βρε Δωροθέα με τον σκεφτούλη που κάνει θαύματα! Η γνώμη μου είναι να επιδιώκουμε να μη δημιουργηθεί θυμός στο παιδί για την μαμά, αλλά ούτε και μίσος για το μικρότερο αδελφάκι που θα πιστέψει ότι αυτό φταίει που το τιμωρεί η μαμά τους!
Χθες στις 1:07 π.μ. · Μου αρέσει!

Irini Georgala Δωροθέα ρίξε μια ματιά αν θέλεις εδώ σχετικά με το καρεκλακι http://www.psychologynow.gr/…/i-epirroi-tis-apomonosis…

Η επιρροή της απομόνωσης ως μέσο πειθαρχίας
PSYCHOLOGYNOW.GR
Χθες στις 1:31 π.μ. · Δεν μου αρέσει · 1 · Αφαίρεση προεπισκόπησης

Δωροθέα Δήμου ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΥΤΟ ΕΝΝΟΟΥΣΑ,ΘΕΣΠΙΖΩ ΟΡΙΑ ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ ΠΟΥ ΜΠΟΡΩ ΛΟΓΩ ΗΛΙΚΙΑΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ Ο ΣΥΝΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΣΤΗ ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ. Ο ΣΚΕΦΤΟΥΛΗΣ ΔΕΝ ΕΡΧΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΕΝΑ ΠΡΩΤΟ ΚΑΠΟΙΟ ΛΑΘΟΣ,ΠΡΟΦΑΝΩΣ. ΟΜΩΣ ΤΟ ΙΔΙΟ ΛΑΘΟΣ ΣΕ ΕΠΑΝΝΑΛΗΨΗ ΛΟΓΩ ΑΡΝΗΣΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΤΕΠΙΛΟΓΗΝ?
Χθες στις 1:45 π.μ. · Δεν μου αρέσει · 1

Irini Georgala Μα πώς γίνεται συνυπευθυνος το παιδί στις αποφάσεις όταν τιμωρείται επειδή δεν ακολούθησε αυτό που ορισαν οι γονείς; Το να γίνει σεβαστή η άρνηση της συνεργασίας ως επιλογή του παιδιού δεν υπάρχει;
Χθες στις 1:51 π.μ. · Δεν μου αρέσει · 1

Βούλα Γκάντσιου Δωροθέα η αντίληψη που έχεις για την ανατροφή που θέλεις να δώσεις στα παιδιά σου είναι αυτή που έδωσαν οι γονείς σε σένα και στα αδέλφια σου ή είναι η μέθοδος που διάβασες από βιβλία παιδοψυχολογίας; Επίσης θα ήθελα να μας πεις τι πιστεύεις ότι θα πετύχεις με την αυστηρή ανατροφή που θα δώσεις στα παιδιά σου!
Χθες στις 2:02 π.μ. · Μου αρέσει!

Δωροθέα Δήμου ΔΕΝ ΤΙΜΩΡΕΙΤΑΙ,ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΤΙΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΤΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ. Η ΑΡΝΗΣΗ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΕΒΑΣΤΗ ΣΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΣΙΜΗ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΚΙΝΔΥΝΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΗΛΙΚΙΑ. ΜΑΛΛΟΝ ΕΧΟΥΜΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΑΡΘΡΟΥ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΣΑΜΕ…ΕΚΕΙ ΤΟ ΑΝΑΦΕΡΕΙ…
Χθες στις 2:02 π.μ. · Δεν μου αρέσει · 1

Irini Georgala Ακολουθεί τις συνέπειες μιας απόφασης στην οποία δεν συμμετειχε και δεν θέλησε να συμμορφωθεί. Τιμωρία είναι οπως και να το ονομασουμε. Στο άρθρο επίσης λέει ότι η απομόνωση έχει την ίδια επίδραση στον εγκέφαλο του παιδιού με την σωματική κακοποίηση…
Χθες στις 2:06 π.μ. · Δεν μου αρέσει · 1

Δωροθέα Δήμου ΣΥΝΕΠΩΣ Η ΚΑΘΕΜΙΑ ΚΡΑΤΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΡΙΝΕΙ ΣΩΣΤΟ ΓΙΑΤΙ ΚΡΑΤΗΣΑΜΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΚΟΜΜΑΤΙΑ. ΑΝ ΑΥΣΤΗΡΗ ΑΝΑΤΡΟΦΗ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ Η ΑΝΑΤΡΟΦΗ ΜΕ ΟΡΙΑ ΚΑΙ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΤΟΤΕ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΕΓΑΛΩΣΩ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΕΝΟΙΩΣΑΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΑΣΑΝ ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ,ΑΝ ΦΥΣΙΚΑ ΜΕ ΡΩΤΑΣ. ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΚΑΙ Η ΠΕΙΡΑ ΤΩΝ ΓΟΝΙΩΝ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ.
Χθες στις 2:17 π.μ. · Δεν μου αρέσει · 1

Irini Georgala Δωροθέα θεωρώ ότι τα παιδιά που νιώθουν την περισσότερη ασφάλεια είναι αυτά που αντιμετωπιζονται με σεβασμό και βλέπουν τους γονείς ως καταφύγιο, όχι ως ατεγκτους αντιπάλους. Το άρθρο απορρίπτει συνολικά τα καρεκλακια ως αναποτελεσματικά και βλαπτικά για το παιδί, δεν ξέρω πού βρήκες κάτι για να δικαιώσει αυτήν την πρακτική. Θα συμφωνήσω ότι κάποια βιβλία και όχι όλα μας κάνουν καλύτερους ανθρώπους και γονείς, σε ό,τι αφορά την πείρα των γονιών επιφυλάσσομαι…
Χθες στις 2:30 π.μ. · Δεν μου αρέσει · 1

Natasa Ketsimpash Έχασα μεγάλο μέρος της συζητησης την οποία διαβάζω τώρα και θα πω εξ ιδίας πείρας ως εκπαιδευτικός πως τα παιδιά που μεγαλώνουν με τον τρόπο που συστήνει η Δωροθέα ( και που δυστυχώς είναι τα περισσότερα ) καταλήγουν να βλέπουν τους γονείς αποκλειστικά ως γονείς και τίποτα παραπάνω Γεγονός πολυ επικίνδυνο στις εποχές που διανύουμε Χωρίς καμία επικοινωνία μαζί τους ειδικα στην εφηβική και νεανική ηλικία που είναι πολυ κρισιμη ….. Παιδια που δε μιλάνε για τα προβληματα τους και αυτα που βλεπουν και αντικρίζουν Εγώ προσωπικα μετά λύπης μου βλεπω μερικα από αυτα΄να ερχονται και να συζητούν μαζί μου και να μην μπορουν να το κάνουν με τους γονείς τους για΄τι έχουν κόψει μαζί τους κάθε επαφή Απλά οι γονείς δεν το έχουν καταλάβει Μεγαλώνω παιδιά δε σημαίνει τα βάζω κανόνες και καλύπτω βιοποριστικές τους ανάγκες …
Χθες στις 2:39 π.μ. · Δεν μου αρέσει · 2

Δωροθέα Δήμου ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΑΝΟΦΕΛΟ…Η ΚΑΘΕ ΜΙΑ ΒΛΕΠΕΙ ΤΟ ΔΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΚΑΙ ΧΑΝΕΙ ΤΟ ΔΑΣΟΣ…
7 ώρες · Δεν μου αρέσει · 1

Irini Georgala Όχι Δωροθέα, κανένας άνθρωπος που είναι δεκτικός σε νέες πληροφορίες και διατίθεται να περάσει από έλεγχο αυτά που ξέρει και θεωρεί σωστά δεν χάνει το δάσος
6 ώρες · Δεν μου αρέσει · 1

Βούλα Γκάντσιου Δωροθέα Δήμου κατανοώ ότι, είσαι πεπεισμένη ότι, η μέθοδος που ακολουθείς είναι η σωστή, διότι μ’ αυτήν σε μεγάλωσαν οι γονείς σου και πιστεύεις ότι με τα όρια και τις ” συνέπειες που επέλεγες να σε τιμωρήσουν οι γονείς σου ” έγινες αυτό που είσαι σήμερα και θεωρείς ότι είσαι ένας σωστός άνθρωπος. Θα ήθελα να μου εξηγήσεις σε παρακαλώ τι εννοείς μ’ αυτό που έγραψες ” ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΑΝΟΦΕΛΟ…Η ΚΑΘΕ ΜΙΑ ΒΛΕΠΕΙ ΤΟ ΔΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΚΑΙ ΧΑΝΕΙ ΤΟ ΔΑΣΟΣ…”
2 ώρες · Μου αρέσει!

Βούλα Γκάντσιου Επίσης Δωροθέα Δήμου θα ήθελα να μας πείς, όταν ήσουν μικρή και οι γονείς σου ακολουθούσαν τη μέθοδο της τιμωρίας ή της συνέπειας ή σ’ ανάγκαζαν να ακολουθήσεις αποφάσεις που δεν ήσουν σύμφωνη, αλλά υπάκουγες διότι φοβόσουν τις συνέπειες πως ένιωθες; Σήμερα που έγινες και συ μητέρα και ακολουθείς την ίδια μέθοδο στα δικά σου παιδιά, βλέπεις να μεγαλώνεις χαρούμενα παιδιά, ή αντιδρούν άσχημα ή υπακούν σιωπηλά γιατί ,φοβούνται τις συνέπειες; Θα ήθελα άν είναι μεγάλα παιδιά και μπορούν να απαντήσουν να κάνεις μια κουβέντα μαζί τους να σου πουν πως αισθάνονται. Είμαι σίγουρη ότι αν υπάρχει καλή επικοινωνία και συνεργασία, θα σου απαντήσουν με ειλικρίνεια!
2 ώρες · Μου αρέσει!

Eleftheria Kokkini Μήπως να μην προβαίνετε σε κριτική τόσο εύκολα…. λέω εγώ τώρα….. από μία ανάρτηση δεν μπορείτε να κρίνετε ούτε πως μεγάλωσε κάποιος ούτε πως μεγαλώνει τα παιδιά του… ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΣΧΟΛΙΟ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΝΩ (το λέω προκαταβολικά). Και επειδή τα σχόλια αυτά τα διαβάζουν πολύ άνθρωποι…. και επειδή τον άνθρωπο που σχολιάζετε τον ξέρω από 5 χρόνων…. δικαιούμαι να γνωρίζω πολύ καλύτερα και τον τρόπο που μεγάλωσε και τον τρόπο που μεγαλώνει το παιδί του!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ΑΥΤΑ!!!!!!!!!!!
2 ώρες · Μου αρέσει!

Βούλα Γκάντσιου Δεν κάναμε κριτική σε κανένα σχόλιο αυθαίρετα Eleftheria Kokkini στην Δωροθέα. Τα σχόλια που κάναμε ήταν γι’ αυτά που έγραφε η ίδια. Δεν ξέρουμε πως μεγάλωσε, πως μεγαλώνει τα παιδιά της και μακριά από μας να βγάζουμε μόνες συμπεράσματα. Δεν νομίζω ότι χρειαζόταν να την υπερασπιστείς γιατί θα θέλαμε να μάθουμε από την Δωροθέα και αυτή από εμάς. Αν ένιωσε ότι την θίξαμε σε κάτι θα παρακαλούσα να μας το πει και να ζητήσουμε συγνώμη. Νομίζω ότι μπορεί να υπερασπιστεί τον εαυτό της και τις θέσεις της. Ξαναδιάβασα τα σχόλια για να δω ποιο ήταν αυτό που σ’ εκανε να μας ζητήσεις εξηγήσεις, αλλά χωρίς να θέλεις να κάνουμε διάλογο.
1 ώρα · Μου αρέσει!

Irini Georgala Ελευθερία σε καμία περίπτωση δεν κρίνουμε ανθρώπους, έχουμε το δικαίωμα να συζητάμε και να απιρριπτουμε πρακτικές που έχουν αποδειχθεί επιζημιες. Δεν γνωριζόμαστε προσ
ωπικά, αλλά και να γνωριζομασταν δε θα είχαμε το δικαίωμα να κατακρινουμε κανέναν.

Αρχείο Θετική Διαπαιδαγώγηση

