Katerina Marinopoulou
4 Αυγούστου στις 4:08 μ.μ.
Σούπερ μαμάδες καλησπέρα!!! Ερωτησουλα!!! Έχουμε μανούλες που έχουν μικρά παιδάκια. Και δε μπορούν να βγάλουν τα παιδιά τους έξω από το σπίτι γιατί δε κάθονται πουθενά κάνουν όλο ζαβολιες ζημιές και γενικά τρέχουν από πίσω τους συνέχεια. Δε μπορούν να βγούνε ούτε για ένα καφέ με της φίλες τους ή να πάνε σε παιδότοπο να παίξουν τα παιδιά. Τι προτείνουμε σε αυτές της μανούλες να κάνουν??? Για να έχουν μια καλύτερη και εύκολη μέρα με τα παιδιά τους???
Μου αρέσει! Σχολιάστε
Αρέσει στους ΜΑΡΙΑΝΝΑ ΚΑΤΣΑΟΥΝΗ, Ελιζα Αδαμαντιδου και Katerina Marinopoulou.

Maria Karatasiou Όλα τα παιδιά ετσι είναι τα πρώτα χρόνια όταν θα μεγαλώσουν θα ηρεμισεις οπότε απόλαυσε το
4 Αυγούστου στις 4:45 μ.μ. · Δεν μου αρέσει · 2

Katerina Marinopoulou Μαρία μου εγώ έχω μεγάλα παιδιά ναι όντως θα ηρεμήσουν. Αλλά κάποια πράγματα μένουν!!!
4 Αυγούστου στις 6:08 μ.μ. · Δεν μου αρέσει · 1

Katerina Rokidou Δεν μπορεί κάτι θα τους τραβήξει την προσοχή και θα παίξουν…. Με τίποτα δεν τα κρατάς στο σπίτι και θα τα βγάλεις βόλτα και θα φροντίσεις να πας σε μέρη όπου έχουν ενδιαφέρον για τα παιδιά θα παίξουν με άλλα παιδάκια και γενικά δεν θα βαρεθούν εύκολα! Και επειδή αναφέρεις Κατερίνα ότι είναι ζιζάνια έχεις τον έλεγχο τα παρακολουθείς τα μιλάς και ναι τα κυνηγάς όταν χρειαστεί….. Διαφορετικά δεν γίνεται!!!! Ούτε μέσα να κλειστείς ούτε ν’απομονωθείς!!!
5 Αυγούστου στις 1:58 π.μ. · Δεν μου αρέσει · 3

Βούλα Γκάντσιου Κατερίνα έτσι που περιγράφεις τις μητέρες να τρέχουν πίσω από τα παιδιά τους, νομίζω ότι αυτό γίνεται όταν το παιδάκι είναι ενός έτους ίσως μέχρι δύο και δεν εμπιστευόμαστε να το αφήσουμε μόνο, γιατί δεν είναι σταθερό το περπάτημα του και πέφτει . Στις ηλικίες αυτές δεν έχει την αίσθηση του κινδύνου και θέλει να εξερευνήσει το χώρο του. Είναι επίσης λογικό να προστατεύουμε τα παιδιά ακόμα και στην παιδική χαρά, γιατί ακόμα και εκεί υπάρχουν πολλοί κίνδυνοι.. Αν εννοείς μεγάλα παιδάκια τα οποία θέλουν να κάνουν παντού και πάντα ζαβολιές, κάτι θέλουν να μας πουν. Δεν τους αρέσει ο χώρος που τους πηγαίνουμε, ίσως θα ήθελαν να βρίσκονται κάπου αλλού. Παράδειγμα η καφετέρια που πηγαίνουμε για τον καφέ μας δεν είναι χώρος για να καθήσει σ’ ένα μέρος το παιδί. Θα μπορούμε να ρωτάμε και το παιδί που θα ήθελε να πάμε βόλτα. Μπορούμε να πηγαίνουμε κάπου στη φύση και είναι μια καλή ευκαιρία να τους δείξουμε κάποια έντομα. Το καλοκαίρι είναι η εποχή που βλέπουμε χελώνες, σαύρες, βατραχάκια , και έτσι θα έχει ενδιαφέρον για το παιδί να δει τόσα ζωάκια, αλλά και να μη τρέχουμε από πίσω του .
5 Αυγούστου στις 11:13 μ.μ. · Μου αρέσει! · 1

Katerina Marinopoulou Βούλα τι κάνουμε σε περίπτωση που τα παιδιά τα ρωτάμε που θέλουν να τα πάμε για παράδειγμα θέλουν να πάνε στον παιδότοπο. Και αρχίζουν να χτυπάνε να δαγκώνουν και να φέρονται άσχημα στα άλλα παιδιά??? Εκεί τι πρέπει να κάνουν οι μανούλες??? Μιλάμε για ηλικίες 5+6+7 χρονών??
5 Αυγούστου στις 11:23 μ.μ. · Δεν μου αρέσει · 1

Georgia Tsakalidou Εμενα ειναι 19 μηνων και δεν παω σχεδον πουθενα γιατι ειναι μεγαλο νουμερο,καλοεμαθα με την κορη μου που ηταν ησυχη(3.5 χρονων)και τα εχω δει ολα.Εχει καμια αλλη μαμα προωρακι που να νοσηλευτηκε σε ΜΕΝΝ;Εμενα εμεινε 1 μηνα γιατι γεννησα στην29 εβδομαδα και γενικα ταλαιπωρηθηκε και δεν τελειωσαμε ακομα.
5 Αυγούστου στις 11:24 μ.μ. · Δεν μου αρέσει · 2

Βούλα Γκάντσιου Katerina Marinopoulou μάλλον αυτά τα παιδιά θέλουν να επιβληθούν στα μικρότερα και να διεκδικήσουν τα κοριτσάκια που υπάρχουν στον παιδότοπο. Δεν μπορώ να καταλάβω κάποια άλλη αιτία για ομαδική επίθεση παιδιών 5-6-7 ετών αναίτια στα άλλα παιδιά. ΟΙ μητέρες θα μπορούν να ρωτήσουν τα παιδιά τους για ποιον λόγο συμπεριφέρονται κατ’ αυτόν τον τρόπο. Κάτι άλλο που μπορεί να συμβαίνει είναι ότι τα παιδιά που ασκούν βία την βιώνουν στο σπίτι τους. Έχουν συσσωρευμένο θυμό που θέλουν να τον εκτονώσουν. Αν δεν συμβαίνουν όλα αυτά, ίσως τα παιδιά να έχουν τόση πολύ ενέργεια μέσα τους που θα ήταν καλό οι μητέρες να στείλουν τα παιδιά τους σε κάποιο άθλημα ή καράτε., για να εκτονώσουν την ενέργεια τους.
5 Αυγούστου στις 11:50 μ.μ. · Μου αρέσει! · 1

Βούλα Γκάντσιου Georgia Tsakalidou καλως όρισες στην ομάδα και να σου ζήσουν τα παιδάκια σου. Μακάρι να ξεπεραστουν τα προβλήματα με το μικρούλη σου. Τι ακριβώς θέλεις να ρωτήσεις στις μανούλες;
6 Αυγούστου στις 12:06 π.μ. · Μου αρέσει! · 1

Sofia Portokalidou Μπορει να αναζητούν προσοχή τα παιδια και να την εκδηλώνουν με επιθετικότητα.. Ίσως χρειάζονται χρόνο ατομικά με τους γονείς τους μιλάς για αδέρφια η γενικότερα;;
6 Αυγούστου στις 12:19 π.μ. · Δεν μου αρέσει · 1

Magia Magia ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΤΡΑΒΗΞΟΥΝ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΤΩΝ ΓΟΝΙΩΝ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΙ ΚΑΝΟΥΝ,ΔΩΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΑΣ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΑΞΙΖΟΥΝ.
6 Αυγούστου στις 3:05 π.μ. · Δεν μου αρέσει · 1

Georgia Tsakalidou Διαβασα αρκετα αρθρα και μελετες που λενε πως επηρεαζει τον χαρακτηρα και την εξελιξη ενως παιδιου η παραμονη δε ΜΕΝΝ.Εγω δεν το ειδα παρα μονο 2 μερες μετα τη γεννα και το πηρα αγκαλια μετα απο 28 μερες.Αναρωτιεμαι αν αυτος ο αποχωρισμος παιζει καποιο ρολο και ηθελα τη γνωμη αλλων μαμαδων.Ευχαριστω Βουλα Γκαντσιου για το καλωσορισμα!!!
6 Αυγούστου στις 8:04 π.μ. · Δεν μου αρέσει · 2

Βούλα Γκάντσιου Georgia Tsakalidou θα μπορούσε να γίνει ένα θέμα από μόνο του το άγχος αποχωρισμού του βρέφους από την μητέρα του. Είναι πολύ σημαντικό για την ψυχοκινητική ανάπτυξη του βρέφους η επαφή του με την μητέρα, όχι μόνο τα πρώτα χρόνια αλλά και τις πρώτες ώρες και τα πρώτα λεπτά! Έχουν επιζήσει πρόωρα βρέφη 5 και 6 μηνών , γιατί η μητέρα ήταν κοντά στο παιδί της με την καθημερινή επαφή και την αγκαλιά της ! Θεωρώ ότι είναι αναγκαίο να μην χωρίζουν καθόλου το νεογέννητο από την μητέρα μετά τον τοκετό. Είναι τραγικό λάθος να τοποθετούνται τα βρέφη στον ψυχρό θάλαμο του μαιευτηρίου και να μη βάζουν το κρεβατάκι δίπλα στην μητέρα ! Κινδυνεύει περισσότερο από το άγχος του αποχωρισμού από την μητέρα παρά από τις ιώσεις. Σαφώς παίζει ρόλο στην ψυχολογία του παιδιού σου ο αποχωρισμός σας για 28 μέρες. Οι γιατροί δεν σου επέτρεπαν να πάρεις το μωρό σου αγκαλιά; Τι τραγικό λάθος! Οι γιατροί μερικές φορές γιατρεύουν το σώμα και αφήνουν να νοσεί η ψυχή για πάντα!
6 Αυγούστου στις 4:35 μ.μ. · Μου αρέσει!

Georgia Tsakalidou Διασωληνωθηκε για καποιες μερες και αργοτερα ο φοβος για λοιμωξεις τους εκανε προσεκτικους.Ηταν φοβεροι οι γιατροι και οι νοσηλευτριες του Παπαγεωργιου δεν εχω παραπονο απλα μας ελεγαν οτι πρεπει να ειμαστε προσεκτικοι τον επιανα μεσα στη θερμοκιτιδα του το δακτυλο αλλα φορουσα γαντια.Οταν διεφυγε τον κινδυνο τον πηρα αμεσως.Πολλες φορες αυτα τα μωρα καταληγουν απο λοιμωξεις και οχι απο προωροτητα η απο επιπλοκες.
6 Αυγούστου στις 4:43 μ.μ. · Δεν μου αρέσει · 1

Βούλα Γκάντσιου Δύσκολη περίπτωση ήταν για το μωράκι σας! Να το αποζημιώσεις με πολλές αγκαλιές και αγάπη! Εύχομαι να πάνε όλα καλά. Μπορείς να ρωτήσεις για το άγχος του αποχωρισμού και να έχεις απαντήσεις από την ομάδα. Το άγχος αποχωρισμού το νιώθουν έντονα τα μωράκια από τον 8ο μήνα περίπου και για αρκετό καιρό.
6 Αυγούστου στις 4:53 μ.μ. · Μου αρέσει!

Georgia Tsakalidou Ευχατιστω για τις ευχες!!!Οταν περασεις απο ΜΕΝΝ αλλαζει η ζωη σου γιατι ειναι συγκλονιστικη η μαχη που δινουν τα μωρα μας για να ζησουν.Μαλλον καποια ερωτηματα θα μεινουν αναπαντητα δεν πειραζει ομως προχωραμε με αγαπη και αισιοδοξια!!!!
6 Αυγούστου στις 4:57 μ.μ. · Δεν μου αρέσει · 1

Αρχείο ΣούπερΜαμάδες – SuperMoms

