Είχα καιρό να ξεφυλλίσω τα παιδικά σου άλμπουμ Νιώθω τον χρόνο να γυρίζει πίσω και να ζω την κάθε στιγμή ! Τα ίδια συναισθήματα νιώθω και πάλι, όσες φορές κοιτάξω τις φωτογραφίες που ήσουν μωράκι και μετά παιδάκι και έφηβος.
Πότε πέρασαν τόσα χρόνια! Νομίζω πως ήταν χθες που σε κράτησα για πρώτη φορά στην αγκαλιά μου και έκλαψα από χαρά!
Ήταν η πιο ευτυχισμένη μέρα της ζωής μου.
Παρ’ όλο ότι, είχα την τύχη να μην δουλεύω μέχρι να μεγαλώσεις, νιώθω ότι δεν σε χόρτασα όσο θα ήθελα!
Δεν σε κράτησα στην αγκαλιά μου όσο θα ήθελες, γιατί κουραζόμουν και σε άφηνα κάτω να περπατάς Δεν σου κράταγα όσο θα ήθελες το χέρι, γιατί περίμενα να κοιμηθείς και να το τραβήξω σιγά-σιγά για να σηκωθώ από κοντά σου! Μα εσύ έπιανες το χέρι μου και δεν μ’ άφηνες να φύγω! Κλαίω, γιατί θύμωνα τότε και νύσταζα και ήμουν κουρασμένη, ενώ θα ήταν καλύτερα να κοιμόσουν όλο το βράδυ κρατώντας μου το χέρι! Έκλειναν τα μάτια μου από νύστα όταν ξυπνούσες τη νύχτα και ήθελε να θηλάσεις. Ανυπομονούσα να περπατήσεις, να μιλήσεις να πας σχολείο, αλλά τώρα θα ήθελα να ήταν περισσότερος ο χρόνος που σ’ έπιανα από τα χεράκια σου για να μάθεις να περπατάς, για να σου διαβάζω εγώ τα παραμύθια μέχρι να μάθεις να διαβάζει μόνος σου. Θα ήθελα να κάνεις περισσότερο χρόνο με τις βοηθητικές ρόδες ποδήλατο και να τρέχω από πίσω σου , μέχρι να μάθεις να φεύγεις μακριά με τις δύο ρόδες! .Κλαίω και πάλι από ευτυχία που έζησα τόσες ευτυχισμένες στιγμές μαζί σου.Κλαίω, γιατί μεγάλωσες πολύ γρήγορα και δεν σου λέω τόσο συχνά ότι σ’ αγαπώ και δεν μου φέρνεις τόσο συχνά λουλούδια από τον κήπο της γειτόνισσας που έκοβες και μου τα χάριζες! Κλαίω, γιατί δεν χωράς πλέον στην αγκαλιά μου και δεν μου δίνεις φιλάκια, γιατί ντρέπεσαι!
Κλαίω, γιατί ο χρόνος περνάει τόσο γρήγορα και θα ήθελα να ξαναζήσω την κάθε στιγμή μαζί σου σε αργή κίνηση , να μην κάνω λάθη να σου τραγουδάω κάθε μέρα, να λέμε περισσότερα παραμύθια, να πηγαίνουμε περισσότερες φορές στη θάλασσα, να μαζεύουμε κοχύλια και βότσαλα , να πηγαίνουμε στην εξοχή και να κυνηγάμε πεταλούδες!
Δεν ξέρω αν τα κατάφερα να είμαι καλή μανούλα, αλλά είναι σίγουρο ότι σ’ αγαπώ πολύ και δεν θα επέτρεπα σε κανέναν να σε πληγώσει!

” Βούλα ”
Απόσπασμα από ” Σκέψεις και λόγια ”

